Lainarahan sijoittaminen louhintakoneisiin

Olen kovasti miettinyt, että sijoittaisin lainarahaa Bitcoin louhintamasiinaan. Kuinkahan nopeasti se maksaa itsensä takaisin? Duuni korttia en saanut. Harmi…

En suosittele. Mielestäni raha pitää olla omassa taskussa mitä louhintaan aikoo sijoittaa. Ei missään nimessä lainalla tai “all in”-meiningillä.

Älä tee samaa virhettä kuin minä! sijoitin 2000e lainarahaa laitteisiin (hashfast). Ja nyt sitten kiroilen kun menee käräjille nuo laskut… xD Eikä laitettakaan ole.

Kuis ny sillee? Mistä tilasit? Laskulla jostain firmasta? Otit siis lainaa pankista? Aika kush :-\

Mielestäni kannattaa unohtaa mainaus ja varsinkin jos sitä varten pitää lainata rahaa. Osta mielummin bitcoineja suoraan jos päädyt lainamaan rahaa ja haluat bitcoineja.

+1

Todella huono idea. :o

Vaikka houkutus on kova, en lähtisi ainakaan isolla lainalla mainaamaan. Kyllä nää vähäiset mainerini on selkänahasta revitty ja siten tuskin ainakaan tappiolle tulee jäämään…

Minkälainen korko tämmöisessä lainassa on jonka saat ilman duunia?

Parempaa tuottoa saat kun ostat lainarahalla bicoineja. Tosin voit hävitäkkin kaikki :slight_smile:

[quote=“Hannu, post:4, topic:2235”][quote author=Cryptonian link=topic=2477.msg19246#msg19246 date=1409089451]
Älä tee samaa virhettä kuin minä! sijoitin 2000e lainarahaa laitteisiin (hashfast). Ja nyt sitten kiroilen kun menee käräjille nuo laskut… xD Eikä laitettakaan ole.
[/quote]

Kuis ny sillee? Mistä tilasit? Laskulla jostain firmasta? Otit siis lainaa pankista? Aika kush :-[/quote]

Kovasti olisi hinku päästä eroon tosta toimeentulotuki ruljanssista :frowning: Johonkin hommiin ja bitcoin louhinta jauhamaan taustalle :slight_smile:

Huomauttaisin tähän väliin että louhintalaitteistoon sijoitettavan summan tulisi olla viisinumeroinen euroissa.

Jos asut kerrostalokämpässä niin voit myös unohtaa koko homman. Tämmöinen systeemi vaatii jo kunnolliset tilat.

Lainarahapelleily kannattaa myös jättää väliin.

[quote=“Kimmo, post:12, topic:2235”]Huomauttaisin tähän väliin että louhintalaitteistoon sijoitettavan summan tulisi olla viisinumeroinen euroissa.

Jos asut kerrostalokämpässä niin voit myös unohtaa koko homman. Tämmöinen systeemi vaatii jo kunnolliset tilat.

Lainarahapelleily kannattaa myös jättää väliin.[/quote]

Jep. Epäilen myös et jos sijoittaa 5-numeroisen luvun louhijaan niin samassa kämpässä alkaa olla aika tukala nukkua. Sen verran pitävät meteliä.
Sähköäkin saattaa mennä sen verran, et jos on lainat päällänsä ni ei riitä rahat sähkölaskujen maksuun.

Edit: Ja vielä jos verottajalle maksat “tuloista” asianmukaiset verot, niin voi olla että hyöty jää hyvin pieneksi.

Suosittelen siis edelleen säästämään, säästämään ja säästämään. Kun on rahat koossa ni ostat louhijan.

BTW… Millaista summaa Hannu pitää sopivana päiväansiona louhimisesta? 1e vai 100e?

Mä oisin äärettömän tyytyväinen jos sais 10€ päivässä, mut vaatis 1,5TH/s louhijan ::slight_smile:

Itse pääsen tällä hetkellä 3TH/s lukuihin ansainnassa päivässä.

[quote=“aSaMiner, post:16, topic:2235”][quote author=samke link=topic=2477.msg19412#msg19412 date=1409567849]
Mä oisin äärettömän tyytyväinen jos sais 10€ päivässä, mut vaatis 1,5TH/s louhijan ::slight_smile:
[/quote]

Itse pääsen tällä hetkellä 3TH/s lukuihin ansainnassa päivässä.[/quote]
600GH/s rutkuttaa täällä. Saishan noita S1:siä kivaan hintaan mut virrankulutus kellotettuna aivan päätön ???

[quote=“samke, post:17, topic:2235”][quote author=aSaMiner link=topic=2477.msg19417#msg19417 date=1409570227]

Itse pääsen tällä hetkellä 3TH/s lukuihin ansainnassa päivässä.
[/quote]
600GH/s rutkuttaa täällä. Saishan noita S1:siä kivaan hintaan mut virrankulutus kellotettuna aivan päätön ???[/quote]

Joo… Täällä päästään tuohon lukuun ~550W:lla. Mukana siis cloudminingia ja muutama kotilouhija. :slight_smile:

[quote=“aSaMiner, post:18, topic:2235”][quote author=samke link=topic=2477.msg19420#msg19420 date=1409570599]

600GH/s rutkuttaa täällä. Saishan noita S1:siä kivaan hintaan mut virrankulutus kellotettuna aivan päätön ???
[/quote]

Joo… Täällä päästään tuohon lukuun ~550W:lla. Mukana siis cloudminingia ja muutama kotilouhija. :)[/quote]
Harmi kun en osaa luottaa noihin cloud-kuvioihin :-\

[quote=“samke, post:19, topic:2235”][quote author=aSaMiner link=topic=2477.msg19421#msg19421 date=1409570743]

Joo… Täällä päästään tuohon lukuun ~550W:lla. Mukana siis cloudminingia ja muutama kotilouhija. :slight_smile:
[/quote]
Harmi kun en osaa luottaa noihin cloud-kuvioihin :-[/quote]

Juu… Suuren riskin bisnestä on kyllä clouditouhut. Ootko vielä CEX.IO:ssa vai veditkö coinit pois GHS:stä?