Lähetin bitcoinit breadwallet lompakkoon

Hei!

Minulla on ollut käytössä jo entuudestaan breatwallet lompakko ja se on aina toiminut moitteettomasti. Tänään kuitenkin olen tehnyt jo 3 bitcoin siirtoa minun breatwallet lompakkoon ja mikään niistä ei ole mennyt perille?

Osoitteen olen tupla tarkastanut ja senkin pitäisi olla oikea, olen myöskin päivittänyt blockchainin ja mitään muutosta ei tapahdu. Onkohan kyse jostain pitemmästä aika viiveestä jonkun ongelman takia vai mitä voin edes asialle ylipäätänsä tehdä? Eihän noita bitcoin siirtoja pysty peruuttamamaan, mutta ainakin oikeaan osoitteeseen pitäisi olla lähtenyt.

Kiitoksia

Näkyykös niitä tällä: https://blockchain.info/

Kyllä näkyy ja itseasiassa juuri kun tarkastin blockchainin, huomasin että oli ilmestynyt myös breatwallettiin. No tiedoksi sitten muillekin breatwalletin käyttäjille, että yli 10 tunnin viiveitäkin voi tulla.

Loppuh hyvin, kaikki hyvin :slight_smile:

Breadwalletin ongelma ainakin itelläni ollut liian pienet ohjelman määrittämät miners feet… Esim. Blockhain.info tarjoaa mukautettavat miners feet, mutta Blockhain.infon lompakko ei ole yhtä turvallinen, kuin Breadwallet. Vaatii kaikki mahdolliset suojatoimet päälle…