Kyselen tässä mielipiteitä, että olisiko teillä käyttöä palvelulle, jossa voisitte lähettää kirjeitä/postikortteja maksamalla bitcoineilla, tai että voisit lähettää kirjeitse bitcoineja (esim QR-viivakoodilla).
Minulla olisi aika kova innostus ruveta tuollaista tekemään, että kertokaas mielipiteitä!
Jos tämänkaltaiset ideat kiinnostaa, niin myös SMS-lähetyspalvelu bitcoineilla voisi olla kova sana. Esim. vanhalla nokian kännykällä voit lähettää tekstareita. Sitten teet simppelin rajapinnan, jolla jengi voi tykittää bitcoineja tililleen, ja sitten lähettää tekstiviestejä API:n tai simppelin tekstikentän kautta.
[quote=“Kasgel, post:4, topic:212”]Olen kylläkin kuullut, että tämmöinen palvelu olisi jo. Lukaisin jostain tuolta englanninkieliseltä foorumilta.
Kumman tyyppinen palvelu esim. sinua kiinnostaisi enemmän?[/quote]
Ei kannata jättää tekemättä jotain palvelua sen takia että sellainen “löytyy jo”, koska monesti esim. vaikka olet toisena markkinoilla, voit keksiä jonkun muun etulyöntijutun jolla päihität muut kilpailijat, esim. markkinoinnissa.
Itse voisin käyttää SMS-palvelua, jos sillä pystyy sekä lähettämään että vastaanottamaan tekstiviestejä (esim. jaettu virtuaalinen puhelinnumero) Muttei kannata yhden tyypin mielipiteen perusteella tehdä mitään. Tärkeintä että kokeilee jotain, sitten jos ei natsaa niin seuraavan idena kimppuun
Tarkoitatko virtuaalisella jaetulla puhelinnumerolla semmoista numeroa, joissa vaikka vastaanottaja määritellään numerosarjalla jokaisen viestin alussa? Vai millä tavalla tämä numero “jaetaan”?
Mietityttää että kuinka paljon fyysisille kirjeille on tarvetta kun sähköposti on olemassa ?
Yksityishenkilöt eivät taida paljon kirjeitä lähetellä, tosin yrityspuolella lähetetään yhä
kaikenlaista “oikeaa” postia.
[quote=“katlisa5963, post:11, topic:212”]Mietityttää että kuinka paljon fyysisille kirjeille on tarvetta kun sähköposti on olemassa ?
Yksityishenkilöt eivät taida paljon kirjeitä lähetellä, tosin yrityspuolella lähetetään yhä
kaikenlaista “oikeaa” postia.[/quote]
Ainoa use-case mitä itsellä tältä istumalta tulee mieleen, on esim. asuinpaikkojen varmistus nettipalveluissa, sekä salasanavarmistukset (2-factor).