Kiina myy bitcoininsa?
Kurssin suunta oli siis ylöspäin ja se oli vain hetkittäinen piikki :S
Hassua huomata miten mieli vaikuttaa näihin bisnes-asioihin; Jos BTC:n hinta nousee vaikkapa 20 dollaria, olen aivan täpinöissäni, vaikka nousu on prosentuaalisesti vain 2,5% (jos aloituskurssi oli 800usd/BTC). Jos taas LTC:n hinta nousee sen 2.5 prosenttia en edes huomaa sitä, sillä summa on niin pieni (aloituskurssi 24 usd, korotuksen jälkeen 24,6). :o
Kertokaa toki arvioita mitä nyt tapahtuu ja millo kandee alkaa ostelee
Laskee alle 300 euroon vielä tänään.
P.S. Ostan 0,4 BTC 200€:lla, Danske Bank. Laita YV.
Goxissa halvin hinta
http://finance.yahoo.com/news/bitcoin-price-plunges-major-exchange-122700087.html
http://finance.yahoo.com/news/bitcoin-plummets-20-trading-halt-114943788.html
Myceliumiini on ollut matkalla jo yli vuorokauden kaksi yhden satoshin arvoista lähetystä.
En tiedä kuka ne on lähettänyt ja miksi. Sama juttu yhdessä blockchain.infon lomakossani. sinne
lähti kaksi kertaa satoshi melkein heti kun olin siirtänyt paperilompakon julkisen avaimen sinne.
En osaa sanoa onko tämä jokin laajempi juttu vai vain sattumaa ja mihin tällä pyritään.
Vastaavaa ei minulle ole aiemmin sattunut.
Laajemmalta jutulta vaikuttaa https://bitcointalk.org/index.php?topic=459874.0 Mullakin toi 2 satoshia tulossa.
hieman heikosti luen englantia niin voiko joku kerroa mikä toi satoshi lähetysten idea on?
Ja taas mennään alas ? Harmi kun ei ole ylimääräistä ostaa lisää
Silkkitie 2 haksattu ja bitcoinit varastettu, tässä alkaa olla hyvät ostohetket käsillä :
$601 näyttäisi pitävän, veikkaisin Major trend reversalia ylösalaisen pää- ja hartiakuvion siivittämänä. vasen hartia 21:45 ja pää 23.25. Kaulalinja n. $634, joten jos tästä taas ylös lähdetään niin profit targetti voisi olla n. $660. Saapa nähdä täydentyykö kuvio.
Hyvin tipahtanut tuonne 529$… Litecoineilla sama homma: 13.199$
Harmittaa kun tuli osteltua hieman @ 650$
Vähän ennen nukkumaanmenoa tuo $600:n tukitaso murtui viimein, ostelin lisää $580:ssa. Nyt ollaan taas yli $630:n. Ei siinä eilenkään ollut sellaista lopullisen romahduksen maailmanlopun meininkiä, joten hyvin uskalsi ostella ja sai vielä nukuttuakin sen päälle.
nyt kannattaa varmaan ostaa, kohtaa pompsaa taas, kun goxi laittaa nostot päälle taas
Lähtikö se nyt ? 460 -> 475 aikas vauhilla
Osaako joku selittää tyhmälle, miks Mtgoxin hinta on noin alhaalla? Käyny 170e ja nytkin 190e paikkeilla.
Miks niitä lahjotetaan ilmasiks, ku samoista coineista saa bitstampissa tupla hinnan…?
MtGoxilla on ongelmia (yllätys, yllätys). Jo kuukausien ajan heiltä on ollut vaikea/mahdoton saada fiat-rahaa ulos. Nyt, transaction malleability-bugin myötä heiltä ei saa ulos myöskään bitcoineja. Koska Goxilla oli tämän kanssa ongelmia aiemmin, spekuloidaan mahdollisuudella, että Gox on hakkeroitu ja he ovat menettäneet ison kasan asiakkaiden kolikoita. Mitään varmuutta ei ole mistään, koska yritys itse harjoittaa nollatason tiedotuspolitiikkaa. Todennäköisesti he eivät itsekään tiedä tilannettaan (ja mahdollisten tappioiden suuruutta). Selvitystyö on käynnissä, mutta esim. Bitstampilla oli samankaltainen ongelma, jonka he ovat jo selvittäneet.
Jos minulla olisi fiatia MtGoxissa, ostaisin niillä nyt kolikoita. Sadan prosentin ero Bitstampiin on jo naurettava. MtGoxin varsin iso päivävaihto ja korkeat kaupankäyntikulut tarkoittavat, että firmalla kaiken järjen mukaan pitäisi olla jonkinlaista puskuria tappioita vastaan. Mahdollista että jos/kun Gox avaa ovensa, heillä on jonkinlaiset rajoitukset kolikoiden pois siirtämiselle. Silti, 250 USD kolikosta kun se maksaa 625 USD Bitstampissa, on kovasti houkutteleva hinta.
ok… kiitos infosta
pitääpä kokeilla saako kolikoita ulos
Harmittaa vaan ku menin ostamaan jo kun hinta laski alle 300e, ajattelin, että ei ole mitään mahdollisuuksia, että menisi vielä alemmas.
Ei onnistu keneltäkään, Gox on ilmoittanut keskeyttäneensä siirrot. Kenties ensi viikolla tiedottavat lisää.