Kurssin suunta...?

Omasta mielestä hyvinkin mahdollista ottaen huomioon bitcoinin räjähdysmäisen huomion lisääntymisen.

1 tykkäys

Ostin lisää. Strategialla, osta ja pidä ikuisesti.

1 tykkäys

Kova nousu jatkuu. ps. mistä päin Aasiaa kannattaisi katsoa BTC automaatteja jotka sylkevät dollareita?

1 tykkäys

Hong Kong saattaa ola etsimäni paikka.

1 tykkäys

Kun NYSE avaa tänään, ollaan 3200 tilanteessa…

Johtaja hieroo käsiään.

1 tykkäys

Todella moni ja monessa paikassa tällä hetkellä hehkutetaan, että Bitcoinin kurssi nousisi lähitulevaisuudessa reilusti. Usein kun kaikki ovat samaa mieltä, niin tulos on juuri päinvastainen. No nähtäväksi jää mitä tapahtuu, itsekin kyllä olen nousun kannalla, mutta en haluaisi lukea sitä jokapaikaista…

Mistähän tässä mahta olla kyse… Hetken hieraisin silmiä amulla kun coinbase app näyttää 100-kertaisena jokaisen walletin sisällön ja Btc-kurssin. Ilmoitus laitettu mutta edelleen sama bugi. Hieman alkanut kyllä luottamus horjumaan kun koko palvelu vähän väliä alhaalla…

Raketti lähti! Bitcoin on yli 10 prosentin nousussa tänään, pääsyynä todennäköisesti positiiviset uutiset Bitcoinin skaalauskiistassa.

Nyt näyttää siltä, että SegWit-aktivointi lähtee todennäköisesti käyntiin jo tällä viikolla, ja SegWit-ominaisuudet saadaan käyttöön elokuun aikana. Uusi BIP 91 -aktivointitapa on saamassa ratkaisevan tuen taakseen, ja sillä selvitään kuun alun käännekohdasta luultavasti ilman suurempia ongelmia.

BIP 91:n aktivoitumistilannetta voi seurata osoitteessa https://www.xbt.eu.

Sellainen fiilis on nyt, että kohta lähtee. Ja isosti. Ja nimenomaan ylös.

Juuh, nyt ei mm. Lightningia enää estä mikään paitsi Segwitin ei-aktivoituminen. Nyt näyttää todella hyvälle sen suhteen. Mainaajat eivät oikein käytännössä voi enää vetäytyä Segwitin aktivoinnista. Segwitin aktivoitumisen jälkeen Bitcoin alkaa näkymään aivan uusilla tasoilla/käyttötarkoituksissa mikä on erittäin positiivinen asia.

1 tykkäys

Hei kaikille. Piensijoittaminen on minulle tuttua mutta enenevässä määrin Bitcoin-aihe pulpahtelee esiin arkipuheessakin. Olen koittanut kahlata läpi aihetta ja jokin tässä ihmetyttää edelleen. Tämähän olisi mitä mainioin,varma,täydellinen sijoituskohde ja miksi ei muutenkin rautaa tulevaisuudessa. Silti olen hieman skeptinen, joten voisiko joku ystävällisesti hieman vielä opastaa tyhmää enemmän. Esim. onko niin, että vajaa vuosikymmen sitten joku osti “läpällä” Bitcoineja ja pari vuosikymmentä myöhemmin sama henkilö omistaa kaziljoonabaziljoonaa rahaa vain 10€ “sijoituksellaan”? Miten korkeaksi yhden Bitcoinin arvo voi teoreettisesti kohota? Onko niin, että ostamalla tänään yhden kolikon voin kymmenen vuoden päästä kustantaa nauraen koko maakuntani elämisen?

Tänään ylitettiin $3000 ja tehtiin uusi kaikkien aikojen huippukurssi!

Aiemmalle vastaajalle tiedoksi, että yhden bitcoinin teoreettinen maksimiarvo liikkuu miljoonissa per bitcoin. Itse pidän bitcoinille realistisena kurssina 10v päästä jotain 50k ja 200k välimaastosta.

Toki vaihtoehto #2 on että kurssi on nolla tai jotain hiluja. Riskit on olemassa, mutta potentiaali yhä aivan huikea.

1 tykkäys

Mielenkiintoinen tuo kurssin kehitys tällä hetkellä. Kurssi tekee nyt päivästä toiseen uuden huipun. Aina uuden huipun jälkeen tulee notkahdus ja nousu alkaa uudelleen. Elokuun lopun taite tulee olemaan mielenkiintoinen. Yleinen usko on kovalle nousulle. Mutta notkahduskaan ei haittaisi koska se avaisi taas mahdollisuuksia ostolle. Tätä kirjoittaessa olemme huipun jälkeisessä pienessä kuopassa n 3400 $/B.

Tuo SegWitin aktivoituminen alkaa tunnin päästä https://www.xbt.eu/
Itse odotan, että kurssi rikkoo 4 000$ rajan jo tässä kuussa.

$4000 meni näköjään nyt rikki. Ihan mukava sunnuntaiaamun herätys.

Uskon että kurssi tekee vahvaa kasvua (pientä aaltoa lukuunottamatta) aina tonne 22.8 saakka. Ja tuona päivän pomppaa vielä rajusti kunnes rauhoittuu. Mitä luulette?

ALT web botti oli arvioinut että nousee vielä lähelle 7K$ ennenku droppaa jopa 50% ja sitten jatkaa taas nousua maaliskuulle jopa yli 13K$

Hyvin mahdollista. Ei toi 7K$ tunnu tällä vauhdilla enään mahdottomalta. Täytyy vaan säätää stop loss ominaisuudet kohilleen. Ettei käy hassusti.

1 tykkäys

Ihan näin kurssinousun huumassa kannattaa muistaa miten nopeasti tuo kurssi on noussut ja melko varmasti se myös laskee yhtä nopeasti kun pahin euforia vaihe on laantunut. Itse veikkaan SegWit keissin jälkeen 2000-3000$ ja siitä hitaasti taas ylöspäin.