Kuinka moni on bitcoinilla töissä?

Kuinka moni foorumilaisista työskentelee bitcoinin parissa tai suunnittelee tätä?

Pari viikkoa bitcoiniin ja ethereumiin tutustuneena on tajunnu, että näiden onnistuessa puhutaan todella isoista asioista. Olen myös suunnittelut hyppääväni töihin bitcoinille vuoden 2015 aikana. Oman firman kautta ja puolipäiväsesti, koska muitakin projekteja on käynnissä.

Mites muut?

Oisko suomessa joku 5-10 bitcoiniin liittyvää firmaa, jotka yhteensä työllistävät jokseenkin täysipäiväisesti 20-50 ihmistä. Siis ottaen huomioon stealth-mode startupit yms. Tietysti kaikkien toiminta ei myöskään välttämättä ole voitollista jne. Sitten yhden hengen firmoja yms voi olla myös.

Maailmanlaajuisesti veikkaisin että bitcoin työllistää jo tuhansia.

Tätä foorumia kun lukenut läpi niin jos olisin “bitcoin-firmassa” johtajana niin ensimmäisenä yrittäisin tämän foorumin kautta löytää työntekijöitä.
Tietoa löytyy monella todella paljon.

Joo, tämä tuli mieleen että täältä varmasti löytyy osaajia.

Itse ajattelin laittaa englanninkielisen bitcoin-sivuston vesille tammikuun loppuun mennessä.

Jos joku on kiinnostunu sisällöntuotannosta ja luulee että bitcoin-tekstit lontooksi ei tuota ongelmia, niin voi laittaa mulle yksityisviestiä. :wink:

Noista suomalaisista firmoista tähän asti vastaan tulleet on coinmotion, localbitcoins ja bittiraha. Mitä muita tiedätte?

[quote=“Toni, post:1, topic:2493”]Kuinka moni foorumilaisista työskentelee bitcoinin parissa tai suunnittelee tätä?

Pari viikkoa bitcoiniin ja ethereumiin tutustuneena on tajunnu, että näiden onnistuessa puhutaan todella isoista asioista. Olen myös suunnittelut hyppääväni töihin bitcoinille vuoden 2015 aikana. Oman firman kautta ja puolipäiväsesti, koska muitakin projekteja on käynnissä.

Mites muut?[/quote]
Tosi harvassa on semmoiset duunit, joita saisi tehdä bitcoinin parissa. Ne menee aina heti, kun kuumille kiville. Pistin hakemukset moneen paikkaan vetämään, mutta ne ei ottanut hommiin.
Kotoa käsin en tykkää tehdä hommia, pakko päästä johonkin pois täältä asunnolta
Aika kiventakana hommat nykyään :frowning:

2000 vuonna oli paljon enemmän paikkoja, josta valita. Bitcoinia ei silloin tosiaan edes ollut siihen aikaan.