Kokemuksia Bittipajasta

Verotuksellisista syistä olis tarkotus ruveta hoitamaan kaikki nettipokerin rahaliikenne bitcoineina. Millä luotettavilla skineillä ootte todennu homman pelittävän? :slight_smile:

Bittipajasta näyttäis löytyvän jopa 8 bitcoineilla toimivaa pokerisaittia, mut foorumeilta ei tietoa meinaa löytyä tarpeeksi. http://www.bittipaja.com

Aika pientä pelaamista kun kävin kattomassa. Ei varmaan ihan teikäläisten tasoset.Oon pelannu itekin PokerStarsilla että kyllä vikaks jää nää kryptopokerit.

Lähinnä tässä haeskelin kokemuksia mitkä näistä 8:sta bitcoin-saitista on turvallisia? Pelaajaliikennettä kyllä löytyy riittävästi ainakin omiin PLO 200 tarpeisiin.

Ettet vaan olis käyny kurkkaamassa sealswithclubin pelejä? :grin: Se puljuhan on ollut kuolleena jo pitkään…

AmericasCardroom.eu lienee paras vaihtoehto, jos siis pelkät tilisiirrot on tarkoitus tehdä Bitcoineilla, eikä pelata Bitcoineilla.

BitPanda.comin kautta pystyy lähettämään/vastaanottamaan coineja nettilompakoihin/nettilompakoista, joista varmaan lähes mille tahansa pokerisaitille.

Itse pidän eniten noista saiteista missä pelataan suoraan kryptovaluutoilla, eikä ainoastaan hoideta tilisiirtoja niillä, mutta aika hiljaistahan niissä on…

Kiitti BitPanda tipsusta! Se olis muuten täydellinen käyttötarkoituksiini, mut liian suuret kulut. Hakusessa olis isompi pokerisaitti, jossa talletukset ja kotiutukset onnistuis suoraan Bitcoineina. Pelivaluutalla ei ole niinkään väliä.

Americas Cardroomilla tuli ennen paljonkin grindailtua, mut ne pisti mun tilin jäihin liiallisen voittamisen takia. Oon sen jälkeen pysytellyt lafkasta niin kaukana kuin mahdollista. Jouduin taistelee 7 viikon ajan ennen kuin sain 11 kilon kotiutuksen ulos.

Pienen tutkimusretken jälkeen Sekabet vaikuttais varsin asialliselta mestalta. Ainakin Klasilla näyttäis omahaa pyörivän 2-4 pöydällistä jopa kilosessa. Laitoin äsken parin tonnin testidepon ja jos hommat pelittää hyvin, voin toki tännekin ilmoitella.

Sekabet vaikuttais olevan asiallisin Bitcoin-pokerisaitti tähän mennessä. Rahansiirrot pelas molempiin suuntiin alle puolessa tunnissa, reippaasti pelaajia sekä päivittäinen 40% rakeback. Lisäpojoi 24h live chatistä. :ok_hand: