Epäilen. Taisit vain photoshopata kyltin tuohon, ja koitat keräillä itsellesi bitcoineja? Kehtaako kukaan käydä tarkistamassa onko legit
Edit: älkää nyt jumalauta lähettäkö coineja ennenku toi on saatu varmistettua.
Näyttää hyvin samanlaiselta tuo suurennettu QR-koodi vrt. tuohon kyltin koodiin. Tiedä sitten.
Pahoittelen kuvan epäselvyyttä. Siellä mies soittaa tänään 17 asti ja todennäköisesti myös huomenna. Opastan myöhemmin häntä myös laittamaan koodinsa nettisivuilleen http://bottles.nicwebsite.ru/-
Jos haluaa tukea ja on epäilyksiä niin voi myös kysyä mieheltä itseltään
Fedor Grigorev
FIN: +358 44 9383791
[email protected]
Eipä tuollainen mitään kerro aitoudesta:
Ja varmuuden vuoksi: Tuossa on siis oma Bitcoin-osoitteeni, älä lähetä siihen rahaa jos haluat tukea katusoittajaa
Missä päin helsinkiä tää on?
Eikä varmaan mene pitkään ennenkuin ensimmäinen QR-koodilla varustautunut kerjäläinen liimautuu kiinni takinliepeeseen, rankemman luokan kriminaaleista nyt puhumattakaan.
Mä bongasin tällasen toivomuskaivon Kankkulasta. On legit. 100% varma toteutuminen toiveille jos laittaa yli 1 bitcoinin. Jos liian epäselvä QR niin osoite löytyy myös sigusta. :
https://www.youtube.com/watch?v=AblLYDvt7tQ&feature=youtu.be
Täysin oikein epäillä vastaavanlaisia kuvia internetissä. Kävin tunti sitten ottamassa yllä olevan videon, toivottavasti tuo hieman enemmän uskottavuutta Kyltin paikka oli näköjään vaihtunut.
Selvennyksenä siis vielä, että ehdotin hänelle itse, että alkaisi hyväksymään bitcoinit. Tarkoituksenani on levittää bitcoinien tietoisuutta ja tämä oli myös mahdollisuus tukea hyvää katumusiikkia Helsingissä. Fedor oli innoissaan ajatuksesta, opastin tekemään lompakon ja pyysin lähettämään QR koodinsa, jotta voisin tehdä hänelle kyltin. Alkuperäinen kyltti oli noin 5 kertaa isompi, mutta syystä tai toisesta hän halusi vähemmän huomiota herättävän kyltin.
-Pedro
Ärsyttävää pimpotusta. Pistin silti hiluja, ihan vaan siksi, että pääsin käyttämään Chrome laajennus-lompakkoa. Nii ja no olihan sillä ihan hieno hattu.
Ihan hyvänkuuloista musiikkia. Hienoa että ottaa coinejakin vastaan.
[quote=“kangasbros, post:2, topic:1637”]Epäilen. Taisit vain photoshopata kyltin tuohon, ja koitat keräillä itsellesi bitcoineja? Kehtaako kukaan käydä tarkistamassa onko legit
Edit: älkää nyt jumalauta lähettäkö coineja ennenku toi on saatu varmistettua.[/quote]
Voi vittu. Epäillyksen kuningas! Älkää vain käyttäkö localbitcoinia, ennen kuin se on varmistettu…
[quote=“archangelus, post:12, topic:1637”][quote author=kangasbros link=topic=1762.msg13506#msg13506 date=1390653623]
Epäilen. Taisit vain photoshopata kyltin tuohon, ja koitat keräillä itsellesi bitcoineja? Kehtaako kukaan käydä tarkistamassa onko legit
Edit: älkää nyt jumalauta lähettäkö coineja ennenku toi on saatu varmistettua.
[/quote]
Voi vittu. Epäillyksen kuningas! Älkää vain käyttäkö localbitcoinia, ennen kuin se on varmistettu…[/quote]
No kuule, mä oon niin kauan ollut tekemisessä bitcoin-yhteisön kanssa että vähemmästäkin oppii vainoharhaiseksi foliohatuksi Oon kyllä nähnyt keissejä missä on photoshopattu qr-koodeja kuviin. Hyvä että homma kuitenkin paljastui legitiksi.
Törmäsin tänään tähän heppuun. Ihan mahtavaa settiä heitti
Bitcoin kyltti oli muuten kadonnut, mutta kysymällä näytti puhelimesta qr-koodia.