Elikkäs on aika nurkkientyhjennyksen ja listaan tähän threadiin sitä mukaan kuin kamaa löytyy ja toimivuus varmistuu tuotteita. Maksuvälineinä minulle käyvät bitcoinit tai eurot. Hintoja en suoraan tähän nakuta, kyselkää rohkeasti, kuviakin on mahdollista saada.
MSI 6950 Twin frozrr iii coolerilla. Toinen flekti rikki, varaosa hakusessa. Kortti on mallia dual bios, toisessa vakiobios ja toisessa toimiva shadermod, jolla kortin saa lähes 6970 tasolle. Jos jollain on nurkissa cooleri joka sopii tähän ja haluaa siitä eroon niin tarjotkaa ihmeessä.
5870 Arctic cooling accelero extreme coolerilla. (3-D Mark virheettä läpi)
2 x 1x stock 5970 (3-D Mark virheettä läpi)
cooleriton 5770 jonka lankomies korjasi ja palautti sanojen “testaa kokoonpanossa joka saa hajota” kera. Enpä ole testannut.
5830 Johon olen itse asentanut arctic coolingin halpis coolerin. (ei vielä 3-D mark testattu) Coolerin asennus on juuri sentasoista räpellystä kun voisi ensikertalaiselta amatööriltä odottaakkin.
2 x 1x XFX 450W Core Edition ATX-virtalähde, 80+ Bronze Toisella takuuta yli vuosi jäljellä jimssiin, toisella ei koska modifioin johtoja hieman.
Normaalikokoisia ja 1x risereita.
3 kpl 4 to 12x risereita, käyttämättömiä, tilasin vääriä.
Iso läjä erikokoisia kotelotuulettimia, pääasiallisesti arctic cooling ja nexus.
Prosessori: Intel® Core™ i3-2100T CPU 2.5Ghs
Emolevyt: Asus F1A75-V EVO takuu 13.4.13 asti (löytyy tilat risereilla viidelle lankulle, mutten koskaan saanut rigiä boottaamaan auki kuin neljällä kortilla)
Asus PSQ-E
Asus P8Z68-V Pro
AMD A4 3300 2,5Ghz prosessori FM1 kantaan.
3 x Arctic cooling F12 tuuletinta.
Pari 2x molex -> 6pin näyttikseenmenevää adapteria
Pari 2x molex -> 8pin näyttikseenmenevää adapteria
4 x Cairnsmore FPGA ( ~3450Mh/s @ 140w) Hinnoittelu näiden osalta elää kurssikehityksen ja difficultyn mukaan, yksittäisen boardin myyntihinnan tulee ylittää 5btc + 3kk mainaustuotto jotta harkitsen tarjousta, 5 btc perustuu siihen että spartan coreista saa jälleenmyydessä 50-75$ täysin siitä huolimatta miten bitcoin tai muut kryptovaluutat voivat ja yhdessä lankussa on neljä corea.