Instant transaction fee free bitcoin exchange

Aattelin, että voisin avata tilin sampoon, nordeaan, tapoilaan ja muihin suuriin pankkeihin, ja tehdä scriptin, joka automaattisesti vaihtaisi eurot bitcoineiksi ja takaisin.
Eli siis, scripta tarkistaisi vaikka minuutin välein, että onko tullut uusia tilisiirtoja tilille, jos on, ja maksun viestissä on bitcoin osoite, niin se maksaa siihen osoitteeseen bitcoineja senverta kuin on rahaa tullut. Ja samoin bitcoineja vois ostaa niin, että ilmoittaa mille tilille, ja millä viitenumerolla tai viestillä se maksetaan, ja se antaa bitcoin osoitteen, johon laittaa bitcoinit. Mitään yritystä en laittaisi pystyyn, enkä ottaisi transaktiosta rahaa, koska muuten voisi joutua ongelmiin laittomasta liikettoiminnasta.
Mitäs ongelmia se voisi tuottaa?

Viitteelliset siirrot ilman yritystä ja volyymi luokkaa 100 000€ kuukaudessa. Ei todellakaan tule onnistumaan. Kyllähän pankki alkaa sulta kyselemään, että mitäs tässä nyt tapahtuu.

Kokeilemalla selviää ;D En kyllä suosittele…

Mistä nämä bitcoinit taiot?

Nosiis toinen toimintamalli: myyjä lähettää sinulle X bitcoinia. Sitten määrität hinnan Y, jolla myyt bitcoinit niitä ostaville, ja tilität summat suoraan täysimääräisenä myyjälle. Itse et tee tuolla voittoa :stuck_out_tongue:

Siis jos välttämättä haluaa non-profit vaihtopalvelua pyörittää :smiley:

Pistän limitit siihen, että paljonko voi ostaa, tietysti. Aluksi ei vois ostaa ku max tyylii 1 bitcoin, ja sillee laitetaan pääoma kiertämään, niin että automaattisesti myös tasaan kaikkia pankkitilien saldoja ja ostelen bitcoineja jos vähissä.

[quote=“kangasbros, post:5, topic:1149”]Nosiis toinen toimintamalli: myyjä lähettää sinulle X bitcoinia. Sitten määrität hinnan Y, jolla myyt bitcoinit niitä ostaville, ja tilität summat suoraan täysimääräisenä myyjälle. Itse et tee tuolla voittoa :stuck_out_tongue:

Siis jos välttämättä haluaa non-profit vaihtopalvelua pyörittää :D[/quote]

Nah, ideana olis tehdä instant transaction. Nykyään mua häiritsee suuresti se että 1. joudun oottaa pari päivää ennenkuin saan bitcoinit rahoiks ja takas, 2, se maksaa aina. jos ei maksais, niin tallettaisin varmaan kaikki hilutkin bitcoineihein.

[quote=“droppen, post:6, topic:1149”][quote author=kangasbros link=topic=1232.msg9351#msg9351 date=1380532792]
Nosiis toinen toimintamalli: myyjä lähettää sinulle X bitcoinia. Sitten määrität hinnan Y, jolla myyt bitcoinit niitä ostaville, ja tilität summat suoraan täysimääräisenä myyjälle. Itse et tee tuolla voittoa :stuck_out_tongue:

Siis jos välttämättä haluaa non-profit vaihtopalvelua pyörittää :smiley:
[/quote]

Nah, ideana olis tehdä instant transaction. Nykyään mua häiritsee suuresti se että 1. joudun oottaa pari päivää ennenkuin saan bitcoinit rahoiks ja takas, 2, se maksaa aina. jos ei maksais, niin tallettaisin varmaan kaikki hilutkin bitcoineihein.[/quote]

Ostajillehan tuo olisi instant (saman pankin sisällä tietysti vain toki).

Mutta en kyllä ymmärrä miksi jollain on fetissi että juuri bitcoinien vaihtopalvelun pitäisi olla instant ja ilmaista. Itse vaatisin mielummin jäätelöä ilmaiseksi. Ja sekin voisi tulla instanttina kotiin, ilman että tarvitsisi käydä hakemassa kaupasta :stuck_out_tongue:

[quote=“kangasbros, post:7, topic:1149”][quote author=droppen link=topic=1232.msg9355#msg9355 date=1380545088]

Nah, ideana olis tehdä instant transaction. Nykyään mua häiritsee suuresti se että 1. joudun oottaa pari päivää ennenkuin saan bitcoinit rahoiks ja takas, 2, se maksaa aina. jos ei maksais, niin tallettaisin varmaan kaikki hilutkin bitcoineihein.
[/quote]

Ostajillehan tuo olisi instant (saman pankin sisällä tietysti vain toki).

Mutta en kyllä ymmärrä miksi jollain on fetissi että juuri bitcoinien vaihtopalvelun pitäisi olla instant ja ilmaista. Itse vaatisin mielummin jäätelöä ilmaiseksi. Ja sekin voisi tulla instanttina kotiin, ilman että tarvitsisi käydä hakemassa kaupasta :P[/quote]

Minusta kaikki virtuaalinen pitäisi olla viimeisenpäälle automatisoitu, jotta ihmiset eivät saa taloudellista hyötyä siitä, että jokin on riikki. Kapitalismin pahimpia virheitä on se, että jos jokin on rikki, (esim. huumelaki) niin se jätetään rikki jos siitä saadaan taloudellista hyötyä.