III Bitcoin Café Helsinki ke 20.2.2013 kello 14-20

Paikkana tuttuun tapaan Silverclub, Pursimiehenkatu 15, Helsinki. FB-kutsu ohessa:

Minä olen ainakin tulossa paikalle. :slight_smile:

Tulossa paikalle.

Reippain ja rohkein askelin mukaan vaan, paikalla kannattaa edes lyhyesti piipahtaa jos asuu PK-seudulla. Nähdä naamoja ja näyttää oma naamansa.

Omille projekteilleen on ollut tapana antaa puheenvuoro, joten sellaistenkin esittelylle tilaisuus on hyvä.

Täytyypä tulla pyörähtämään. Suht-uusi ja tuntematon naama näissä kuvioissa. vasta alkanut foorumillakin riehumaan

Siellä on 144" (3,7m) valkokangas, johon sopii ainoastaan mäkki kiinni :slight_smile:

Huijasin, on siinä HDMI:kin…

Julkisen FB-sivun mukaan tulossa on varmasti paitsi minä, niin myös kovat bitcoin-tietäjät Henry Brade, Roni Blomberg ja Martti Malmi.

Käykääpä katsomassa FB-linkki (yllä), joudutaan pistämään tapahtuma kohta kiinni liian suosittuna…!

Suosio saattaa johtua Lari Laurikkalasta (mm. Salatut Elämät), joka on illan kokki! Smooteja, raakakakkuja, ja jotain mitä ei paljasteta ennen kuin itse teossa. Kun tämä julkaistiin, alkoi naisia lapata sisään…:smiley:

Hmm… liitynpä fb-ryhmään mielenkiinnosta pysyäkseni ajan tasalla, vaikken paikalle kyllä pääsekään.

Yritän kovasti päästä paikalle, aikaisintaan noin 16 paikkeilla.

Huomenna on tämä miitti. Itse yritän tulla melko aikaisin paikalle, en tosin takaa että olen siellä vielä kahdelta.

Tervetuloa! Enää pari tuntia odottelua ja sitten nähdään mitä hinnannousu on tehnyt Bitcoin-miitille. Edellinenhän oli marraskuussa alta kympin tunnelmissa. Silloin paikalla kävi ehkä 10 ihmistä. Samalla pettämättömällä logiikalla nyt olisi saapumassa peräti 23, ja FB-ilmoittautuneita onkin jo 20 :smiley:

Harmi etten osaa laittaa kuvaa juhlatilasta, joka odottaa saapujia!

Hienoa, itse saavun paikalla varmaan joskus 4-5 välillä.

Lähdetään juuri tyttöystävän kanssa Kotkasta ajamaan sinnepäin :slight_smile:

jaaha, täytyykin alkaa tehdä lähtöä!

Kolmen maissa pitänee jo hiihtää paikalle!

Bittiraha.fi:llä kahden miehen edustus paikanpäällä joten risuja ja ruusuja pääsee antamaan ihan henkilökohtaisesti.

Kiitos kahveista järjestäjälle!

Porukkaa oli tosiaan ihan kivasti. Onnistunut tapahtuma!