Mitä ylläpito sanoo siihen ajatukseen että kielletään nämä huutokauapat?
Minä en ole kertaakaan (ostajana) osallistunut tarjouskilpailuihin tai huutokauppoihin vaan teen ostokseni aina kiinteään hintaan. Myös silloin kun asioin huuto.netissä. Yksiselitteistä syytä en osaa sanoa, mutta cash is king eli pelitän aina ostajan ehdoilla ja kieltäydyn tarjouskaupoista.
[quote=“eZ5xe7eD, post:5, topic:1259”]Mitä ylläpito sanoo siihen ajatukseen että kielletään nämä huutokauapat?
Minä en ole kertaakaan (ostajana) osallistunut tarjouskilpailuihin tai huutokauppoihin vaan teen ostokseni aina kiinteään hintaan. Myös silloin kun asioin huuto.netissä. Yksiselitteistä syytä en osaa sanoa, mutta cash is king eli pelitän aina ostajan ehdoilla ja kieltäydyn tarjouskaupoista.[/quote]
Jos huutokaupoista tykkää, niin parempi hoitaa se vaikka Bitmitissä ja mainitsee siitä täällä. Toiminee teknisesti paljon paremmin kuin foorumilla huutelu. Vieläpä siinäkin mielessä, että hinnat voi asettaa fiat-valuutassa. Nytkin on menossa aika mukava nousu BTC:n arvossa useamman päivän aikana, se on ehkä tärkein syy miksi en itse halua osallistua juuri tähän kauppaan.