Hermot riekaleina Cryptsyn kanssa

Mulla meinaa hermot mennä ton Cryptsyn kanssa.
BTC siirrot kestävät ja kestävät. Mikä niissä maksaa? 4 vahvistusta on verkossa, nyt jo 1,5 tuntia venaillut että rahat siirtyvät tilille. :-[ :-\ :’(

Vircurexissa menee se normi 45-60 minsaa.

Vissii aika yleinen ongelma ton cryptsynkaa ja mitä uudempi käyttäjä nii sitä pidempää kestää. Tänää laitoin kans ekan siirtoni sinne ja meni puol päivää mut tulipahan sentää.

Eilen laitoin päivällä tuonne muutaman DVC:n , ei näy vieläkään. ICX:t oli ilmestyneet yön aikana.
Ei hätäisille tämä palvelu.

Ensimmäinen hyvin pieni btc testisiirto cryptsyyn kesti n. 4 blokia, jälkimmäinen nostikin karvoja pystyyn kun vasta ~15 vahvistuksen jälkeen bitcoinit siirtyi pendingista approvediin.

Itse saitti toimii muilta osin ihan ok. Turvallisuuden suhteen luonnollisesti itse ainakin siirrän etenkin tämän tyylisistä pienistä/uusista pörsseistä varannot muualle pois turvaan.

Puuttuuko cryptsy tili? Rekisteröi: https://www.cryptsy.com/users/register?refid=63616 Joko rekisteröidyit mutta ei referoijaa? Trading key: c71e01b5c44b21c0e47b8a2a65496b5469f85d11

Voiks olla enemmän ku yks referoija?

https://www.cryptsy.com/users/register?refid=67230 tos on toinen tai jos JaniT haluaa nii voidaa ref päittäin tms. :smiley:

EDIT: Miten muuten ton trading key:n saa näkyvii?

Mites muuten käy muille cryptovaluutoille nyt kun BTC:n hinta laskee?

Onko joitain tiettyjä jotka ovat sidonnaisia enemmän dollarihintaansa vai romahtaako kaikki samalla prosentilla?

Jos LiteCoin tippuu BTC:n mukana nii onks arvioita mikä mahdollisest nousis? :smiley:

cryptsyy kannattaa välttää se on niin buginen ja rikki tällä hetkellä
itse suosittelen
https://crypto-trade.com/
muutenki WDC:n kannalta tehnyt paljon hyvääki.

Joo, mullakin oli Cryptsyn account n. pari viikkoa tilteissä. Sijoitin LKY:hyn, sitten kun sen hinta oli n. 5x niin alan tsiigaamaan mun LKY-balancea mikä näyttää tuhansia coineja miinuksella. Koska yhtä coinia oli negatiivinen määrä, en pystynyt kotiuttamaan muitakaan coineja. Sekosin täysin masseissani, tein tiketin Cryptsyyn, jotain ne utelivat siellä johon mä jotain epämääräistä että en tiedä mitä tapahtui ja miten sekosi saldot.

Cryptsy on kiva mesta silloin harvoin kun se toimii niin kuin pitää. Yleensä sen käyttö on kuitenkin sitä, että joka kerta kun teet mitä tahansa, on hirveä pelko että se raha katoaa jonkun bugin tai lagin takia jonnekin. Treidaaminen tuntuu siis enemmän ruletin pelaamiselta.

Kun peruuttaa tekemänsä orderin niin orderiin varattu massi on uudelleen käytettävissä joskus sekuntien päästä, joskus parin päivän kuluttua. Yleensä käy niin, että unohdat peruuttaneesi viikko takaperin jotain etkä enää edes muista tarkastaa, tuliko se raha ikinä takaisin.

Erittäin epävakaa, kömpelö ja pelottava paikka treidata tuo Cryptsy.
Mutta valikoimaa eri coineissa löytyy. Siitä plussaa.

[quote=“StatusD, post:7, topic:1471”]cryptsyy kannattaa välttää se on niin buginen ja rikki tällä hetkellä
itse suosittelen
https://crypto-trade.com/
muutenki WDC:n kannalta tehnyt paljon hyvääki.[/quote]

Ok, kiitti vinkistä. Oon tot cryptsyy suosinu ku siel on paljon noit romu coinei ja niil pienet voitot saanu mut pitääkin vertailla.

Aika paha, mullaki meni miinukselle joku saldo ja kävi vähä sama homma, nopeest ne siel vastas et joku bugi ollu mut oli jotenki tosi hankalaa tekstii nii en tajunu mitä ois pitän tehä enkä jaksan vastaa mut sit vaa myin jotai coinii nii se tasaantu.

[quote=“JaPeK, post:8, topic:1471”]Cryptsy on kiva mesta silloin harvoin kun se toimii niin kuin pitää. Yleensä sen käyttö on kuitenkin sitä, että joka kerta kun teet mitä tahansa, on hirveä pelko että se raha katoaa jonkun bugin tai lagin takia jonnekin. Treidaaminen tuntuu siis enemmän ruletin pelaamiselta.

Kun peruuttaa tekemänsä orderin niin orderiin varattu massi on uudelleen käytettävissä joskus sekuntien päästä, joskus parin päivän kuluttua. Yleensä käy niin, että unohdat peruuttaneesi viikko takaperin jotain etkä enää edes muista tarkastaa, tuliko se raha ikinä takaisin.[/quote]

Vähän kyllä arveluttaa välillä et meniköhän joku osto/myynti nyt ees kunnol perille ja et tuleekohan ne hillot millo mut mul on tähän asti toiminu ihan hyvin kaikki paitsi se miinus saldo. Myynneis ja peruutuksis on rahat tullu 15sec sisää takas.

[quote=“JaPeK, post:8, topic:1471”]Erittäin epävakaa, kömpelö ja pelottava paikka treidata tuo Cryptsy.
Mutta valikoimaa eri coineissa löytyy. Siitä plussaa.[/quote]

Coineis on kyl joo valikoimaa :slight_smile:

Aika paha, mullaki meni miinukselle joku saldo ja kävi vähä sama homma, nopeest ne siel vastas et joku bugi ollu mut oli jotenki tosi hankalaa tekstii nii en tajunu mitä ois pitän tehä enkä jaksan vastaa mut sit vaa myin jotai coinii nii se tasaantu.

Noin mäki sit loppupeleis tein. Mulle oli ilmestyny ittestään btc:tä lisää kun olin napissu Cryptsyn tiketissä, mutta ei hajuakaan mihin ne massit liittyivät. Ilmeisesti peruutetut orderit tulivat takaisin parin viikon viiveellä…? Ostin sillä sitte LKY:t plussalle ja sain withdrawit toimimaan. Totesin, että aivan sama jos jotain hiluja hukkui jonnekin, kalliimmaksi se tulee pitää accounttia jäissä ja jättää nousut hyödyntämättä. Tää voiton vuoks treidaus on muutenkin vähän sellaista roiskimista: “oho sinne meni, no ei se mitään, otan tosta toisesta taas nousut niin se on sillä korjattu” eikä jaksa jokasen pennin perään jäädä ulisemaan… 8)

Vähän ottaa päähän.

Aika paha. Nyt huolestun itekki. Mul ainaki toimi noi muutamat BTC siirrot mitä tein. Muutama tunti - puol päivää meni.

Kokeilin sitten vircurex.com saittia kun craptsy oli ikävä.

Tuolla ei nyt sitten toimi Withdraw. Muutenkin kummallinen käyttöliittymä, mutta tuo withdraw -nappi on kaiken huippu. Disabled. Nappi harmaana.

Ihme vekottimia nämä.

Nyt oliki yön aikan mun ref pointsit automaattisest kadonnu. Ei onneks ollu paljoo mut vähä ihmetyttää. En kyl sen puolee tiiä mist ne tulikaa :smiley:

Olis kans kiva kuulla mielipiteitä tai arvioita Dogen, Worldin tai jonkun muun coinin tulevaisuudesta?
Missä on isoimmat erot Bitcoiniin? Mitä eroja?

Itse en hirveästi näe muilla valuutoilla tulevaisuutta kuin dogella.

Perustuu mihin? Tän hetken hyvään tuottavuuteen? ::slight_smile:

Itse en arvosta muita kuin Bitcoinia tällä hetkellä. Mutta en mainaa sitä, niinkuin en Litecoiniakaan.

Mainaan www.multipool.us poolissa GPU:lla scryptiä ja ASICilla SHA-256:tta.

Pooli valitsee aina parhaat coinit ja sitten vaihdan ne Cryptsyssä BTC:ksi.

DOGE on ollut menneiden päivien paras juttu! AMD 7970 tienasi saman minkä BFL 60Ghash/s ASIC!

Nyt Cryptsy toimii täydellisesti.

Mahtava käyttöliittymä, se on itse asiassa todella taideteos. Taustasysteemi on tökkinyt pahan kerran, mutta tuntuu sekin nyt toimivan.

Itse en arvosta muita kuin Bitcoinia tällä hetkellä. Mutta en mainaa sitä, niinkuin en Litecoiniakaan. Mainaan www.multipool.us poolissa GPU:lla scryptiä ja ASICilla SHA-256:tta.

Olen toistaiseksi vaan treidaillut testimielessä Vircurexissä ja Cryptsyssä. Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kokemusta tai arviota jos sijoittaa sanotaan nyt vaikka 1500€ rautaan multipool-louhintaan, kestääkö kuinka kauan nykyisten altcoin-markkinoiden valossa maksaa sijoitus ja sähkölasku takaisin?

Ja tervehdys cryptoyhteisölle, ensimmäinen posti!

Cryptsy on taas crapstsy: ihan jumissa. Mikään ei pelitä.