Ja tämähän on aivan totaalinen vale. Jokainen voi sen todeta ja tarkastaa. En ole puuttunut täällä kenenkään kirjoittajan kieliasuun mielestäni ikinä ennen. Todistapa, että olen niin tehnyt. Todista jollakin tapaa, että olen morkannut kaikkien foorumin käyttäjien tekstejä. Minulla on oikeus olla vittuuntunut jos minua plagioidaan ja vieläpä huonosti.
Kukaan kenenkään tyyliä kopioi ja eipä jaksa jokaista pilkun paikkaa nussia kohilleen jotta saisi 10 pistettä ja papukaijamerkin Marttojen Kirjakerhosta.
Mitä oikein yrität sanoa? Kukaan kenenkään tyyliä kopioi?
Vertaapa näitä:
[quote=“ClessMeister, post:34, topic:2465”]Niin on vuosi vaihtunut ja jännitysnäytelmä surrealistisen epäilyksen tiimoilta “Tuleeko HP takaisin vaiko ei” jatkuu. Käykö Sportti Kuplien sekä himolukaalien ja älyttömän vaurauden haaveet toteen vaiko ei? Onko HP kerännyt tarpeeksi valuuttaa priority mail nappulallaan erottaakseen roskapostin muista posteista jotta palvelu saadaan takaisin ylös?
Tämä kaikki selviää seuraavan 32 tunnin aikana.[/quote]
ja:
Joten koitapa Clessi vaihteeksi keksiä joku oma rehellinen juttusi, äläkä turhaan yritä taapertaa isojen poikien jalanjäljissä, oli iso poika sitten Josh/Carlos Garza, HashProfitin venäläiset tai minä. Ellei sinulla ole omia eväitä hommaan, niin tulet kompastumaan taaperruksessasi jo ensimmäiseen eteen tulevaan askelmaan. Ja näinhän on jo käynyt, ja muutkin saivat siinä kompastumisfiaskossa kärsiä nahoissaan.