Hashprofit.com

[quote=“ClessMeister, post:9, topic:2465”][quote author=jseppeli link=topic=2762.msg22150#msg22150 date=1418747878]
Sinne on näköjään tullut myös GHs myyntiin hintaan tämän hetkisen BTC kurssin mukaan 0,00159BTC/GHs ja yli 1000GHs ostaessa 0,0014BTC/GHs
[/quote]

Juu tämän päivän updatena tuli nuo ASIC ghs myyntiin. Toki tuotto on kovempi SmartMiningilla joista tällä hetkellä 54% alemyynti ja promokoodilla 161214 saa ekstra 10% pois hinnasta.[/quote]

Laskin että jos ostaa 1000KHs niin se maksaa itsensä takaisin ~125 päivässä kun taas jos ostaa 500GHs niin ~164päivää
Hintaero 0,02BTC, KHs kalliimpi ostos mutta nopeammin saa takas.
Tietysti jos diffi jatkaa laskua niin voi muuttua tuoki

[quote=“jseppeli, post:21, topic:2465”][quote author=ClessMeister link=topic=2762.msg22154#msg22154 date=1418749963]

Juu tämän päivän updatena tuli nuo ASIC ghs myyntiin. Toki tuotto on kovempi SmartMiningilla joista tällä hetkellä 54% alemyynti ja promokoodilla 161214 saa ekstra 10% pois hinnasta.
[/quote]

Laskin että jos ostaa 1000KHs niin se maksaa itsensä takaisin ~125 päivässä kun taas jos ostaa 500GHs niin ~164päivää
Hintaero 0,02BTC, KHs kalliimpi ostos mutta nopeammin saa takas.
Tietysti jos diffi jatkaa laskua niin voi muuttua tuoki[/quote]

Ja kannattaa ostaa 1001khs niin saa vielä vähän halvemmalla :wink:

[quote=“mlehtis, post:22, topic:2465”][quote author=jseppeli link=topic=2762.msg22224#msg22224 date=1418928871]

Laskin että jos ostaa 1000KHs niin se maksaa itsensä takaisin ~125 päivässä kun taas jos ostaa 500GHs niin ~164päivää
Hintaero 0,02BTC, KHs kalliimpi ostos mutta nopeammin saa takas.
Tietysti jos diffi jatkaa laskua niin voi muuttua tuoki
[/quote]

Ja kannattaa ostaa 1001khs niin saa vielä vähän halvemmalla ;)[/quote]

Sama hinta jos ostaa 1000khs ku jos ostais 1001khs :wink:
1000-1999khs on samassa hintaluokassa

Näköjään tälläin se hinta menikin…muistin hieman väärin :

Price for 1 Kh/s depending on amount of Kh/s
Buying amount 1 Kh/s price till 22.12 Usual 1 Kh/s price:

less than 500 Kh/s $0.28 $0.69

more than 500 Kh/s and less than 1000 Kh/s $0.26 $0.66

more than 1000 Kh/s and less than 2000 Kh/s $0.25 $0.63

more than 2000 Kh/s $0.20 $0.49

Hyvät tarjoukset jatkuvat hashprofitilla eli kannattaa tsekata :smiley:

Kovat on myös tavoitteet vuodelle 2015 :

We’re announcing our plans on 2015 year!
•Increase our users’ number to 500 000 in 1st quarter of 2015.
•Become one of the TOP-10 biggest mining companies in the world.
•Increase ProfitCoin market cap to $5 000 000

Ostin sitten kokeeksi 180 PFC:llä (0.09 BTC) pari megahashia SmartMining-tehoa. Ellen saavuta sijoituksen break eveniä viikossa niinkuin sivusto ilmoittaa, niin tulen sitten metelöimään äänekkäästi tähän ketjuun.

Lupaan myös yllättyä suuresti, ellen ole miljonääri kesään mennessä kun sijoitan nuo tuotot uudelleen.

[quote=“ComaWombat, post:26, topic:2465”]Ostin sitten kokeeksi 180 PFC:llä (0.09 BTC) pari megahashia SmartMining-tehoa. Ellen saavuta sijoituksen break eveniä viikossa niinkuin sivusto ilmoittaa, niin tulen sitten metelöimään äänekkäästi tähän ketjuun.

Lupaan myös yllättyä suuresti, ellen ole miljonääri kesään mennessä kun sijoitan nuo tuotot uudelleen.[/quote]

Kun löydät palvelun jossa rikastuu kesään mennessä sijoittamalla hiluja eteenpäin niin kerro toki muillekkin. ^^

Yksi sellainen on äärettömän suurella todennäköisyydellä HashProfit. Puhuinhan vain koeostosta ja viikon päästä laitan vaikka 10 tai 20 BTC peliin [size=14pt]kun[/size] palvelu osoittautuu luotettavaksi. Sen jälkeen laitan uudelleensijoittamalla korkoa korolle -efektillä summan paisumaan räjähdysmäisesti.

Eli edes viiden päivän break even asiakkaiden nykysijoituksille ei ole HashProfitin ylläpidolle mikään ongelma, kuten tuosta ilmenee. Tästä tulee vielä jotain suurta. Laitoin jo Porsche 918:n tilaukseen.

Pyysin palvelun ylläpitoa pienentämään sijoituksen takaisinmaksuajan yhteen päivään, koska viisi päivää tuntui minusta vähän turhan pitkältä ajalta. Ilmeisesti tähän suostuttiin ja palvelu laitettiin ns. stealth modeen viikoksi (vai kuukaudeksi, vai…), koska tuottojeni multiplointi niin lyhyessä ajassa vaatii kovin paljon prosessointitehoa.

No, mutta pääasia on, että palvelu noussee pian takaisin pystyyn kuin se kuuluisa Feenix-lintu, josta olen aiemminkin puhunut ja pääsen ostamaan sen Porschen piakkoin:

http://www.hashprofit.com/

Tuohon serverin stealth-modeen kuuluu myös mlehtiksen ja ClessMeisterin sigujen refubannerien näyttämättä jättäminen, jotta kaistaa säästyy tuottojen jakamiseen.

[quote=“ComaWombat, post:29, topic:2465”]Pyysin palvelun ylläpitoa pienentämään sijoituksen takaisinmaksuajan yhteen päivään, koska viisi päivää tuntui minusta vähän turhan pitkältä ajalta. Ilmeisesti tähän suostuttiin ja palvelu laitettiin ns. stealth modeen viikoksi (vai kuukaudeksi, vai…), koska tuottojeni multiplointi niin lyhyessä ajassa vaatii kovin paljon prosessointitehoa.

No, mutta pääasia on, että palvelu noussee pian takaisin pystyyn kuin se kuuluisa Feenix-lintu, josta olen aiemminkin puhunut ja pääsen ostamaan sen Porschen piakkoin:

http://www.hashprofit.com/

Tuohon serverin stealth-modeen kuuluu myös mlehtiksen ja ClessMeisterin sigujen refubannerien näyttämättä jättäminen, jotta kaistaa säästyy tuottojen jakamiseen.[/quote]

Heh heh

Katsotaan mitä tammikuun 5 pvä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Alkaa pikkuhiljaa käymään toteen se sanonta kuin oli aikoinaan kultaryntäyksessä että ainoastaan välineiden myyjistä tuli rikkaita…että tämmöistä.

Toivottavasti nyt kerrankin yllätyttäisiin positiivisella tavalla…edes kerrankin.

[quote=“mlehtis, post:30, topic:2465”][quote author=ComaWombat link=topic=2762.msg22384#msg22384 date=1419781112]
Pyysin palvelun ylläpitoa pienentämään sijoituksen takaisinmaksuajan yhteen päivään, koska viisi päivää tuntui minusta vähän turhan pitkältä ajalta. Ilmeisesti tähän suostuttiin ja palvelu laitettiin ns. stealth modeen viikoksi (vai kuukaudeksi, vai…), koska tuottojeni multiplointi niin lyhyessä ajassa vaatii kovin paljon prosessointitehoa.

No, mutta pääasia on, että palvelu noussee pian takaisin pystyyn kuin se kuuluisa Feenix-lintu, josta olen aiemminkin puhunut ja pääsen ostamaan sen Porschen piakkoin:

http://www.hashprofit.com/

Tuohon serverin stealth-modeen kuuluu myös mlehtiksen ja ClessMeisterin sigujen refubannerien näyttämättä jättäminen, jotta kaistaa säästyy tuottojen jakamiseen.
[/quote]

Heh heh

Katsotaan mitä tammikuun 5 pvä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Alkaa pikkuhiljaa käymään toteen se sanonta kuin oli aikoinaan kultaryntäyksessä että ainoastaan välineiden myyjistä tuli rikkaita…että tämmöistä.

Toivottavasti nyt kerrankin yllätyttäisiin positiivisella tavalla…edes kerrankin.[/quote]

Joo saa nähdä. Toivotaan että pitää paikkaansa tuo 5pvä palvelun palauttaminen, mutta anything is possible. Jos nousoo takaisin normaaliin tilaan palvelu, hyvä näin, jos ei, harmi. Ehkäpä se sportti Kupla saa saa vielä menovettäkin kaupanpäälle kun stealth modesta pääsee.

Niin on vuosi vaihtunut ja jännitysnäytelmä surrealistisen epäilyksen tiimoilta “Tuleeko HP takaisin vaiko ei” jatkuu. Käykö Sportti Kuplien sekä himolukaalien ja älyttömän vaurauden haaveet toteen vaiko ei? Onko HP kerännyt tarpeeksi valuuttaa priority mail nappulallaan erottaakseen roskapostin muista posteista jotta palvelu saadaan takaisin ylös?

Tämä kaikki selviää seuraavan 32 tunnin aikana.

[quote=“ClessMeister, post:32, topic:2465”]Niin on vuosi vaihtunut ja jännitysnäytelmä surrealistisen epäilyksen tiimoilta “Tuleeko HP takaisin vaiko ei” jatkuu. Käykö Sportti Kuplien sekä himolukaalien ja älyttömän vaurauden haaveet toteen vaiko ei? Onko HP kerännyt tarpeeksi valuuttaa priority mail nappulallaan erottaakseen roskapostin muista posteista jotta palvelu saadaan takaisin ylös?

Tämä kaikki selviää seuraavan 32 tunnin aikana.[/quote]

Quottaan tämän muistiin vain sen takia, että minua vituttaa se, että kopioit minun tyyliäni, mutta paskalla äidinkielellä. Tai mistäkö minä tiedän, mikä äidinkielesi on.

[quote=“ComaWombat, post:33, topic:2465”][quote author=ClessMeister link=topic=2762.msg22529#msg22529 date=1420379180]
Niin on vuosi vaihtunut ja jännitysnäytelmä surrealistisen epäilyksen tiimoilta “Tuleeko HP takaisin vaiko ei” jatkuu. Käykö Sportti Kuplien sekä himolukaalien ja älyttömän vaurauden haaveet toteen vaiko ei? Onko HP kerännyt tarpeeksi valuuttaa priority mail nappulallaan erottaakseen roskapostin muista posteista jotta palvelu saadaan takaisin ylös?

Tämä kaikki selviää seuraavan 32 tunnin aikana.
[/quote]

Quottaan tämän muistiin vain sen takia, että minua vituttaa se, että kopioit minun tyyliäni, mutta paskalla äidinkielellä. Tai mistäkö minä tiedän, mikä äidinkielesi on.[/quote]

Mikäs sitä kuningasta noin vituttaa? Itse morkkaat kaikkien foorumi käyttäjien tekstejä ja älä katso jos potuttaa. Kukaan kenenkään tyyliä kopioi ja eipä jaksa jokaista pilkun paikkaa nussia kohilleen jotta saisi 10 pistettä ja papukaijamerkin Marttojen Kirjakerhosta.

Ja tämähän on aivan totaalinen vale. Jokainen voi sen todeta ja tarkastaa. En ole puuttunut täällä kenenkään kirjoittajan kieliasuun mielestäni ikinä ennen. Todistapa, että olen niin tehnyt. Todista jollakin tapaa, että olen morkannut kaikkien foorumin käyttäjien tekstejä. Minulla on oikeus olla vittuuntunut jos minua plagioidaan ja vieläpä huonosti.

Kukaan kenenkään tyyliä kopioi ja eipä jaksa jokaista pilkun paikkaa nussia kohilleen jotta saisi 10 pistettä ja papukaijamerkin Marttojen Kirjakerhosta.

Mitä oikein yrität sanoa? Kukaan kenenkään tyyliä kopioi?

Vertaapa näitä:

[quote=“ClessMeister, post:34, topic:2465”]Niin on vuosi vaihtunut ja jännitysnäytelmä surrealistisen epäilyksen tiimoilta “Tuleeko HP takaisin vaiko ei” jatkuu. Käykö Sportti Kuplien sekä himolukaalien ja älyttömän vaurauden haaveet toteen vaiko ei? Onko HP kerännyt tarpeeksi valuuttaa priority mail nappulallaan erottaakseen roskapostin muista posteista jotta palvelu saadaan takaisin ylös?

Tämä kaikki selviää seuraavan 32 tunnin aikana.[/quote]

ja:

Joten koitapa Clessi vaihteeksi keksiä joku oma rehellinen juttusi, äläkä turhaan yritä taapertaa isojen poikien jalanjäljissä, oli iso poika sitten Josh/Carlos Garza, HashProfitin venäläiset tai minä. Ellei sinulla ole omia eväitä hommaan, niin tulet kompastumaan taaperruksessasi jo ensimmäiseen eteen tulevaan askelmaan. Ja näinhän on jo käynyt, ja muutkin saivat siinä kompastumisfiaskossa kärsiä nahoissaan.

Ja tämähän on aivan totaalinen vale. Jokainen voi sen todeta ja tarkastaa. En ole puuttunut täällä kenenkään kirjoittajan kieliasuun mielestäni ikinä ennen. Todistapa, että olen niin tehnyt. Todista jollakin tapaa, että olen morkannut kaikkien foorumin käyttäjien tekstejä. Minulla on oikeus olla vittuuntunut jos minua plagioidaan ja vieläpä huonosti.

Mitä oikein yrität sanoa? Kukaan kenenkään tyyliä kopioi?

Vertaapa näitä:

[quote author=ClessMeister link=topic=2762.msg22532#msg22532 date=1420380586]Niin on vuosi vaihtunut ja jännitysnäytelmä surrealistisen epäilyksen tiimoilta “Tuleeko HP takaisin vaiko ei” jatkuu. Käykö Sportti Kuplien sekä himolukaalien ja älyttömän vaurauden haaveet toteen vaiko ei? Onko HP kerännyt tarpeeksi valuuttaa priority mail nappulallaan erottaakseen roskapostin muista posteista jotta palvelu saadaan takaisin ylös?

Tämä kaikki selviää seuraavan 32 tunnin aikana.
[/quote]

ja:

[quote author=ComaWombat link=topic=2388.msg22271#msg22271 date=1419167421]Kuinka Chris selviää jouluaaton share-multiplikaatiosta ja sen jälkeisistä payouteista kun nytkin tuntuu olevan jo niin pirun vaikeaa ja kansa on noussut jo barrikaadeille? Sen näemme Bitcoin-Ponzi Adventuresin seuraavassa jännittävässä jaksossa.
[/quote]

Joten koitapa Clessi vaihteeksi keksiä joku oma rehellinen juttusi, äläkä turhaan yritä taapertaa isojen poikien jalanjäljissä, oli iso poika sitten Josh/Carlos Garza, HashProfitin venäläiset tai minä. Ellei sinulla ole omia eväitä hommaan, niin tulet kompastumaan taaperruksessasi jo ensimmäiseen eteen tulevaan askelmaan. Ja näinhän on jo käynyt, ja muutkin saivat siinä kompastumisfiaskossa kärsiä nahoissaan.[/quote]

“Tai minä” Pojalla on ainakin ison pojan puheet. :wink: Yksi sille! Hiphei! Sinä kun et mun eväistäni mitään tiedä ja muutenkaan kenenkä kanssa olen tekemisissä niin turha puuttua isojen poikien jalanjäljissä tallaamiseen. Vain kuolleet kalat ui myötävirtaan näin sanoo erään laulun sanat ja sen takia en tallaakkaan kenenkään jalanjälkiä vaan ihan omiani. Eipä sen koomemmin kiinnosta jos joku kirjoitukseni sua niin vituttaa jos tunsit tuon oman copyrightisi alla olevaksi kirjoitustyyliksi. Pahoittelut tuosta ja jatketaan harjoituksia.

En tiedä lahjoistasi ja eväistäsi, eikä tiedä täällä kukaan muukaan. En vain ymmärrä, miksi niitä lahjoja ja eväitä täytyy pitää niin tiukasti vakan alla useita vuosia tai vuosikymmeniä ja sitten kun esittelet niitä edes vähän julkisesti, niin homma hajoaa käsiin aivan välittömästi, kun eväät joutuvat pienellekin koetukselle.

Mutta tästä on tosiaan hyvä jatkaa harjoittelua, kunhan vain kukaan ei joudu uudeksi harjoitusmaaliksi veitsenheitossa sun muussa vaarallisessa hommassa.

[quote=“ComaWombat, post:37, topic:2465”]En tiedä lahjoistasi ja eväistäsi, eikä tiedä täällä kukaan muukaan. En vain ymmärrä, miksi niitä lahjoja ja eväitä täytyy pitää niin tiukasti vakan alla useita vuosia tai vuosikymmeniä ja sitten kun esittelet niitä edes vähän julkisesti, niin homma hajoaa käsiin aivan välittömästi, kun eväät joutuvat pienellekin koetukselle.

Mutta tästä on tosiaan hyvä jatkaa harjoittelua, kunhan vain kukaan ei joudu uudeksi harjoitusmaaliksi veitsenheitossa sun muussa vaarallisessa hommassa.[/quote]

Edelleenkään kun et tiedä eväistä taikka rahkeista niin turha aukoa päätään siitä. :slight_smile: Jatketaan harjoituksia ja voit lopettaa mun stalkkaamisen suosiolla. Kiitos ja kumarrus.

Lopetan heti, kun alat näyttää ja käyttää niitä runsaita lahjojasi fiksusti sen sijaan, että vain puhuisit niistä niin kuin olet tehnyt tähän asti.

Taas loppuun: UGH!

[quote=“ComaWombat, post:39, topic:2465”]Lopetan heti, kun alat näyttää ja käyttää niitä runsaita lahjojasi fiksusti sen sijaan, että vain puhuisit niistä niin kuin olet tehnyt tähän asti.

Taas loppuun: UGH![/quote]

Mitäs mun lahjani sulle kuuluu? :wink: Luulet että mun sikamaiset hypertuottoisat niksit olis sulle jaettavissa? :DD PAH! No samapa tuo. Teet mitä teet. Mulla muutakin tekemistä kun märehtiä sun tekemisiäsi kuten sulla mun tekemisiä ;D