Hashnest.com

Villien veikkausten luola:

Antminer L1 -farmi Hashnestiin emissiona myyntiin hintaan $5/MH (?), eli samalla lailla kuin Umisoo Round 1. Sitten kun ensimmäinen pala on myyty, L1-pörssi käyntiin ja “buy miner to hash”-optio auki.

Huono puoli: Scrypt difficulty to da moon jos niitä tehdään ja ostetaan liikaa.

Hyvä puoli: Ei kaduta, etten ennakkotilannut L1:tä.

Mitä ihmeen höpöttelyä?

Jos en jotain asiaa ymmärrä, niin en siihen sijoita.

Kertokaa miten te näette jotain ostolaitoja tms. tuolla.

https://www.dropbox.com/s/v4nqoejdafa5iwd/hashnest.png

Miksi tuossa on kaksi kertaa UMISOO? Miksi en näe mitään laitoja tai muutakaan? Väärä sivu?

[quote=“Koppimopo, post:42, topic:2359”]Mitä ihmeen höpöttelyä?

Jos en jotain asiaa ymmärrä, niin en siihen sijoita.

Kertokaa miten te näette jotain ostolaitoja tms. tuolla.

https://www.dropbox.com/s/v4nqoejdafa5iwd/hashnest.png

Miksi tuossa on kaksi kertaa UMISOO? Miksi en näe mitään laitoja tai muutakaan? Väärä sivu?[/quote]

Katsos Traden alta.

Joo nyt näkyy kun on account vahvistettu ja pääsee sisäänkin :wink:

Itse olen tässä viime aikoina hankkinut vähän lisää GHS:iä.

Seuraavanlaista statistiikkaa on heittää näkyviin:

Tavoitteena on rikkoa 15 THS raja joulua ennen. Saa nähdä meneekö rikki? :wink:

Olen ollut tyytyväinen palveluun. Toivottavasti homma pelaa vielä pitkään ja yhtä hyvin kuin tähänkin saakka!!!

Yksi pieni käärme lymyilee minun Hashipesässäni: Minulla on trade lockissa rahaa, vaikka mitään orderia ei näy millään markkinalla. Veikkaukseni on, että jos laitan tukipyynnön niin vastaus on tasoa “Yes yes we give you money long time pls come again thx” ja mitään ei tapahdu. Mutta tarkkailen tilannetta.

Itselläkin on 0.0008 BTC:tä lockissa. Mistä lie edes tullut, kun mitään en ole lukkoon lyöny? Summa on kuitenkin niin pieni ettei tuo itseäni häiritse.

Minulla oli sellainen läjä ostotoimareita jossain vaiheessa pelissä, että oikeastaan en edes ihmettele jos joku niistä on jäänyt back endiin näkymättömiin kummittelemaan, etenkin kun koko pörssiä buuttailtiin ja muokkailtiin siinä välissä. Itsellä 0.08 lukittuna joten siitä kannattaa jo jossain välissä ilmoittaa johonkin.

https://forum.bitmain.com/bbs/topics/787

Jotkut muut ovat vähän enemmän käärmeissään. Kiinan muuri on kommunikaatiossa aika vahva kuten itsekin ounastelin.

Juu. Tuosta summasta voisin jo itsekin ilmoitella.

Pieniä muutoksia tullut palveluun. S3:set ainakin mainaavat nyt blockkien mukaan. Eli sitä nopeammin blockki löytyy sen parempi mahdollisuus saada voittoa. Ihan hyvin on blockkeja löytynyt viimeisen vuorokauden sisään. Tällä hetkellä AntPool on toisena hashratessa kuten myös löydetyissä blockeissa: https://blockchain.info/pools?timespan=24hrs

Not bad. :slight_smile:

Pitikin muuten sanoa, että kummitteleva/bugitteleva trade lock -saldoni siirrettiin kahdessa arkipäivässä takaisin käyttötilille ticketin avaamisesta ja vastaus oli ihan selkeää enkkua. Ihan hyvä suoritus.

Umisoota muuten ei paljon kannata dumppailla ulos tällä hetkellä ellei halua olla ilkeä kurssin karhuvalasromauttaja.

Itsellä ei ole enää lainkaan UMISOO:ta. Pelkkää S3:sta löytyy. Onkohan tähän tullut sama systeemi mikä on S3:sissa?

Umisoo tulee päivittäisenä könttänä edelleen. Se nyt on aika oma olionsa muutenkin. Louhineeko Umisoon farmi edes Antpoolissa, sitä ei moni tiedä tällä puolella Kiinan infomuuria.

Ai niin, unohdin laukoa pakollisen salaliittoteorian johonkin väliin. Kun klikkaa “buy miner to hash” S3-markkinan kohdalla, niin louhintateho allokoidaan S4-farmista. OK, BM:llä voi toki olla iso läjä oikeita S3-malleja jossain jauhamassa mutta eihän se ole mikään datacenter-laite. Onko tällä mitään merkitystä? Ei, mutta taas pientä louhintaihmistä huijataan kulissien takana.

Se olis AntPoolilla 3 löydetyn blockin ero enää suurimpaan pooliin eli Discus Fishiin. :slight_smile: Katsotaanpa mennäänkö vielä tämän DF:n ohi?

Näyttää ihan hyvältä Antpoolin nousu :slight_smile:

Ihmetyttää vain yksi juttu
Antpoolin tehot ~40PHs ja ghash.io ~50PHs… kuinka antpool voi löytää koko ajan enemmän blockeja?
Antaako Antpool omat tehot alakanttiin vai valehteleeko ghash pahasti yläkanttiin?
Vai voisiko ero tulla ihan poolin softapuolelta/louhinta “ohjelmasta” että antpoolilla vaan on parempi softa taustalla?

Pool Lucky (24H / 3D / 1W / 2W / 1M / 3M / All Time) : 150.00% / 131.00% / 113.00% / 107.00% / 100.00% / 97.00% / 97.00%

En pistä vastaankaan, koska laitoin Monarchin kokeeksi jauhamaan tuonne jo toissapäivänä. En ole poolien voimasuhteita ja onnekkuuksia seurannut juuri ollenkaan, mutta jos koko btc-verkon blokkien lyötymisnopeus raketoi ja Antpool kiskoo blokkeja pirusti enemmän kuin ilmoitetun hashraten mukaan pitäisi niin heitetään lonkalta silmät sidottuna salaliittoteoria että S5-farmi pukkaa tällä hetkellä “pimeää” tehoa Antpooliin.

Luulen myös että jos Bitmain jossain testaa noita uusia laitteita, niin varmasti ensimmäisenä omassa verkossaan. BTC hashratekin on noussut taas sellaista vauhtia ylös, että joko kaikki XPY louhijat ovat siirtyneet takaisin bitcoiniin tai S5 farmi on kytketty testilouhimaan bitcoinverkkoon. Kuka valmistaja nyt niin tyhmä olisi ettei ilmaiseksi rahaa huolisi? :wink:

Vaikka hashrate on noussut taas on CEX.IO (Ghash.io) ottanut jalansijaa taas pooleista kärkeen. Erittäin heikko tuuri viime kahden vuorokauden sisään. Oon ollut pari päivää nyt reissussa ja meinasin tuolilta tippua ku huomasin että lucky laskenut reippaasti (+150% -> ~72%). Samoin GHS hinta on tipahtanut myös alaspäin. Eipä auta kun odotella korjausta tuohon poolin tuuriin taas…

Tuota. Tuota. Tä? En ymmärrä:

Eli joku (jotkut?) kauppaa melkein koko Umisoon S2-farmia ulos kolmena könttinä. Enkö minä kieltänyt dumppailemasta? Toivottavasti laskin nollat oikein.

[quote=“ComaWombat, post:59, topic:2359”]Tuota. Tuota. Tä? En ymmärrä:

Eli joku (jotkut?) kauppaa melkein koko Umisoon S2-farmia ulos kolmena könttinä. Enkö minä kieltänyt dumppailemasta? Toivottavasti laskin nollat oikein.[/quote]

Joku henkilö/taho haluaa romauttaa UMISOON kurssiarvon totaalisesti? Tuottaakohan nämä enää mitään kun niin kovasti myydään?
S3:set vielä tuottavat jonkun verran päivässä ja hinta ei oo hirmusti tipahtanut toisin kuin UMISOOlla (0.0004863 BTC/GHS).