Hashnest.com

Jep jep… Uusi ulkomuoto ja jotain uutta sisustaankin tuli aika yllättäen. Itsekin jo yllätyin, että tämä muutos tuli näin nopeaan.

Eipä nuo GHS-hinnat paljoa ole romahtaneet. Itseasiassa myyntihinnat nousevat koko ajan. UMISOO: ฿0.00092 ja S3: ฿0.0013.
Kuinkahan ylös taas noustaan ennen kuplan puhkeamista? :slight_smile: Näihin hinnannousuihin taitaa auttaa tämän hetkinen ฿-diffin lasku, joka puolestaan on -2.01% tasolla nyt.

Hashnest:lta näyttäisi nyt myös saavan ostettua kokonaisia S3:sia (460GHS / 214.65 USD - ฿0.57991). Näissäkin näyttää hinnat heittelehtivän vähän, mitä nyt hetken seurasin.
Lisäksi sivuille on ilmestynyt Auto buy hash power-ominaisuus Settingsien alle. Voit siis määrittää monellako %:lla ansainnasta ostat GHS:iä automaattisesti lisää.

Älkööt kukaan ostako uutta rautaa difficultya nostaen, vaan ostakee minulta halpaa ja vähän käytettyä Umisoo-hashpoweria.

Taas rupeaa olemaan vähän rahat loppu. Dumppasin illalla ylimääräiset rojut 0.001:llä menemään. Klo 12:30 aikaan HN flushasi tarjouskirjan tyhjäksi ja aloin rakentaa uutta ostoreunaa taas tyhjästä. Paniikkidumppaajat söivät seinäni taas 100% pois. Tällä hetkellä 0.00051 yläpuolella on vain muutama sata GH:ta ostolaidalla ja saisin romautettua kurssin omin käsin leikiten sille tasolle.

Ostin tuolta muutaman sata gh/s nyt tuosta umisoon hommasta, mistä mie nyt nään että rahaa alkaa tulemaan ja minne se menee?

Financen alle pitäis ilmestyä BTC balanceen UMISOOn alla louhitut coinit. Nämä tulee näkyviin kerran vuorokaudessa tiettyyn aikaan. Eli huomisissa pitäisi näkyä ekat louhinnat.

[quote=“ComaWombat, post:22, topic:2359”]Älkööt kukaan ostako uutta rautaa difficultya nostaen, vaan ostakee minulta halpaa ja vähän käytettyä Umisoo-hashpoweria.

Taas rupeaa olemaan vähän rahat loppu. Dumppasin illalla ylimääräiset rojut 0.001:llä menemään. Klo 12:30 aikaan HN flushasi tarjouskirjan tyhjäksi ja aloin rakentaa uutta ostoreunaa taas tyhjästä. Paniikkidumppaajat söivät seinäni taas 100% pois. Tällä hetkellä 0.00051 yläpuolella on vain muutama sata GH:ta ostolaidalla ja saisin romautettua kurssin omin käsin leikiten sille tasolle.[/quote]

Miten näiden sähkö- ja ylläpitokulut suhteutuvat siihen, että pyörittäisi kotonaan normisähköllä tuollaista S3:sta?

UMISOO: 1.0W/GHS / $0.0022896/GHS/Day - 50.41% Fees/Earnings
S3: 0.8W/GHS / $0.001908/GHS/Day - 42.01% Fees/Earnings

Edit: Nopeasti laskettuna sain itse S3:selle 53.21% kulutuksen ansaintaan nähden omalla sähkösopparilla. Eli halvempaa louhia Hashnestissa kuin kotona. :slight_smile:

Mites nopeesti noi tienestit tonne päivittyy? Ei oikein viitsi enempää rahaa laittaa kiinni ennekuin näkyy että tulostakin tulee…

Lainaan vielä kerran itseäni. :slight_smile:

Heh joo… Kumpi noista lienee kannattavampi umisoo vai s3?

Itse saan paremmin S3:silla, mutta nämä myös maksaa jonkun verran enemmän. UMISOOssahan toimii vanhemmat ja vähän enempi virtaa syövät S2:set.

Jos nyt itse ostaisin niin ostaisin ennemmin S3:sta (vaikka hinta onkin nyt korkealla), mutta jokainen päättäköön itse mitä ostaa.

S3 on 50% kalliimpi kuin Umisoo, mutta Umisoon ylläpitokulut ovat n. 9%-yksikköä suuremmat (S3=42% vs. S2=51%). Toisaalta Umisoolla on nousupotentiaalia ainakin 0.001 BTC/GH tasolle nykyisestä 0.00088 kurssista kun ulosdumppaus lakkaa ja markkina rauhoittuu.

Mutta ei ainakaan tarvitse harkita enää tilaavansa Antti S3-malleja kotiin Bitmainilta kun postit ja ALV tulee ja tappaa. Toisaalta viime kesäkuussa julkaistun raudan tilaaminen muutenkin on aika riskaabelia kun hinnat eivät ole kesän jälkeen hirveästi laskeneet euroissa laskettuna, mutta uusi teknologinen sukupolvi varmasti kolkuttelee ovella. BTC-hinnat S3:lla ovat liki samaa tasoa kuin viime elokuun alussa.

Kuten sanoin joskus, puksutelkaamme vain nykykalustolla kohti ROI:ta eikä mitään hötkyilyä sen uuden raudan markkinoilletulon kanssa.

Mie ostin Umisoolta 720 GH/s, kai sillä alkuun pääsee, tuli halvemaksi kuin yks S3 kotiin kannettuna. Katsotaan sitten kun hinnat laskee ja uutta tekniikaa tulee, ovat niin suhtettomat postikulutkin tuolta Bitmainilta + ihana tulimme rokottaa vielä omansa…

Tsekkailin tuossa äsken paljonko olen HN:ään rahaa lapannut sisään ja tulin siihen tulokseen, että sain n. 1.5 TH hintaan 1 BTC. Vastaavaa tosiaan kannattaa yrittää tilaamalla uutta rautaa alveineen olohuoneeseensa. Olisin enemmänkin voinut ostaa, mutta en tunge kaikkia koreja ja munia tähän. Kaikkea tehoa en edes yrittänyt kikkailla ja pilkkiä halvalla vaan ostin suoraan myyntilaidasta.

On kyllä niin vaivaiset ostolaidat markkinoilla että vähän ihmetyttää, mutta tässä vaiheessa rupeaa olemaan jo hyvä juttu, että kukaan ei enää dumppaile halvalla. Toki minulla on toimarit valmiina vielä n. 500 GH:n edestä, mutta mieluummin ottaisin jo kurssinousua tähän väliin.

[quote=“ComaWombat, post:33, topic:2359”]Tsekkailin tuossa äsken paljonko olen HN:ään rahaa lapannut sisään ja tulin siihen tulokseen, että sain n. 1.5 TH hintaan 1 BTC. Vastaavaa tosiaan kannattaa yrittää tilaamalla uutta rautaa alveineen olohuoneeseensa. Olisin enemmänkin voinut ostaa, mutta en tunge kaikkia koreja ja munia tähän. Kaikkea tehoa en edes yrittänyt kikkailla ja pilkkiä halvalla vaan ostin suoraan myyntilaidasta.

On kyllä niin vaivaiset ostolaidat markkinoilla että vähän ihmetyttää, mutta tässä vaiheessa rupeaa olemaan jo hyvä juttu, että kukaan ei enää dumppaile halvalla. Toki minulla on toimarit valmiina vielä n. 500 GH:n edestä, mutta mieluummin ottaisin jo kurssinousua tähän väliin.[/quote]

Itsellä on tuolla 11.11 TH:sia nyt. 5555 GH:sia sekä UMISOOna että S3:sina. On tuonne jokunen bitcoini mennyt, kun ei ole ihan viime hetken ostoksia nuo. :wink:

Edit: Eipä taida 10 BTC:tä edes riittää tuonne investoituna rahana.

Älä sitten myyskentele niitä vähäisissäkään määrin. Romautin muuten huvikseni Ant S2 marketin tänä aamuna sadalla gigahashilla 0.001:stä 0.00075:een “because I can”.

Aloitapa Asa nyt tukiostot ja hilaa Umisoo 0.001 paremmalle puolelle niin saat pari Bitmainin alennuskuponkia ja pari lämmintä sanaa minulta palkaksi. ;D

Hehe. :smiley: Itselläkin on useampi kuponki tuolla odottelemassa, joten luulen että annan TH:sieni rullailla kolikoita wallettiini ja katsoa mihin markkinat kehittyy itsekseen. :slight_smile:

Koitin vähän nostaa UMISOO:n hintaa päiväansioillani, mutta eipä tuo pitkään ylhäällä pysynyt kun joku dumppasi UMISOO:ta juuri vähän tämän jälkeen halvemmalla menemään…

Itselläni on myös kokemusta kyseisestä firmasta ja on todella luotettava. Tykkään tosin mieluummin hostata noita mainereita itse Suomessa, koska talvella säästää lämmityskuluissa. Toivottavasti maksavat itsensä takaisn talvikuukausien aikana. Talven jälkeen difficulty on noussut sen verran, että 28 nm mainerilla voikin jo heittää vesilintua.

Vähän sivuten aihetta mutta diffinousu ei nyt pahalta näytä. :stuck_out_tongue:

https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty

[quote=“aSaMiner, post:39, topic:2359”]Vähän sivuten aihetta mutta diffinousu ei nyt pahalta näytä. :stuck_out_tongue:

https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty[/quote]
Toivotaan parasta.