$$$ GUNBOT - Automaattinen vaihtobotti Poloniexiin $$$

Käytätkö Henkkaa Poloniexissä tätä bottia? Entä tuo VPS, sitä suositellaan mutta onko tästä käyttökokemuksia?

Hieman kiinnostaisi kokeilla…

Käyttökokemuksia muilta?

Joo eli itse en oo vielä tota VPS:sää ottanut käyttöön. Botti toimii aikalailla niin kuin sen pitää, eli se hoitaa hommansa.
Bitcointalkin hehkutuksiin sen verran et alkuvuosi on ollut aika otollisia alttejen treidaamiseen. Porukka teki aika kovia tappioita nyt vklp aikana. Jokatapauksessa mainio peli.

Ja itellä kävi onneks kauhee mäihä et sattu olee suurin osa kiinni bitcoineissa ku altit romahti.

Poloniexissa käytän, 5.2btc on tullut voittoa viimesen kuukauden aikana.

Wow! Hyvältä kuulostaa. Itsellä ei oo kyllä mennyt yhtä hyvin. Tosin en tiedä milasella pääomalla pelaat.

Upeaa työtä tekee toi Gunthar.

Onko vielä toista suosittelijaa?

itse ostin tuon… toimi kyllä, mutta edelleen olen vähän skeptinen paljonko johtuu siitä, että voimakas bullmarket.

Ja asetukset on tärkeät kanssa… varmaan jos niitten kanssa jaksaa vääntää ja ymmärtää niiden kaikkien EMA ym päälle tarpeeksi…

Itse lopulta hyppäsin kolme viikkoa sitten DGB junaan ja jätin botin käyttämättä…

en. esim ainakaan keksinyt miten saisin asetuksen (jos edes mahdollinen) että se hyppäisi kyydistä jos kurssi lähteekin alaspäin.

Kävi nimittäin niin, että se osti, mutta ei noussutkaan tarpeeksi eikä sitten myynyt. Sitten joutui odottelemaan, että kurssi nousee… no, nousihan se lopulta, mutta mikäli bear market, niin ei välttämättä olisi noussut.

Ja varmuuden vuoksi tein poloniexiin ihan oman tilinsä tätä bottia varten ja siirsin sinne vain sen verran rahaa kuin olin valmis häviämään.

Kerran minulle tuli ongelma ja otin yhteyttä Gunthariin… vastaus tuli nopeasti ja sain toimimaan.

Voittoakin sain kyllä jonkin verran.

Ei tuo mielestäni mikään kauhean paha hinta siitä ole. Että voi olla, että kannattaa kokeilla.

Vähän ohi aiheesta mut mikä sai sut hyppäämään DGB junaan? Itse listasin sen BULLSHITCOINS =D

Luin lyhyesti tuosta GUNBOT:staj vaikuttaa tosiaan, että se tekee varmaa tappiota laskumarkkinalla ja stoplossin käyttäminen vaikutti aika hankalalta. Kehittäjä suositteli laittamaan 60% siihen. Tuota lukua ei saanut laitta pienemmäksi mitä coinin päivävaihtelu on, oli suunta mikä tahansa.

Näitä botteja löytyy muitakin jonkun verran. Onko kellään kokemusta esim. GEKKO:sta, joka on ilmainen opensourcebotti?

Niin, siihen suositellaan laittamaan aluksi 60%, ettet kuse mitään heti aluksi. Sitten kun bottiin tutustuu paremmin niin on helpompi miettiä järkeviä stoplosseja.

Niistä asetuksista, ite oon sen verran hyvät asetukset kehitelly että kehtaa myydäkkin niitä, reilu 5 tonnia tullu jo tyytyväisiltä asiakkailta. :slight_smile:

Parastahan tässä on se, että itsellä ei ole minkäännäkösiä lahjoja tradeeemiseen, mutta silti onnistun tällä botilla tienaamaan isoja summia.

en nyt sanois, että mikään bullshitcoins .just otin voitot pois… voi olla, että noin kovan nousu päivän jälkeen joutuu vähän kurssi laskemaan… jos sitä tankkailis lisää vielä… voi olla, että ens viikolla mennään vielä ylös… tiiä vaikka kovaakin.

Meni volumessa kakkoseks btcn jälkeen… ohi etherin ja ripplen.

Ihan kiva oli matkustaa;) voi olla, että meen toistekin, mutta volatiliteetti oli niin kovaa, että ihan yöunien takia oli pakko ulostautua.

sori vähän ohi aiheen. Paljonko Henkkaaa on pitänyt hintaa asetuksille?

0.2btc ois hinta. Se perustuu lähinnä siihen, että kaikki nykyisistä asiakkaista on tienannu näillä asetuksilla omat takasin korkeintaan viikossa.

Halusin vain varoittaa muita, että Henkkaa ei ole enää gunbotperheen jäsen. En ryhdy tässä sen paremmin kertomaan syitä, mutta tässä ohjelman kehittäjän tiedote varoituksena kaikille jotka ovat asioineet Henkkaan kanssa.:

It is with an heavy hearth that i have to inform you all that users @Henkkaa1 is not a part of the GUNBOT family anymore. I invite all their customers to stop sending private informations to @Henkkaa1 , to revoke all api/secret and/or password you might have sent to them and to immediately send me the API keys yu have requested using this user services. THank you for your cooperation. Consider this as a security alert to protect your funds.

Juuh, oma botti ollut kehityksen alla kesän alusta lähtien, julkaisu tulossa myöhemmin tällä viikolla. Gunthar ei siitä erityisemmin tykännyt, joten tämä oli lopputulos.

Saakos tuota gunbottia toimimaan macd indikaattoreilla?

Mitenkäs Henkkaan botti joko valmis ja tuleeko myyntiin? :slight_smile: