Gratis bitcoins, varje dag

Som ni säkert vet finns det ett antal sidor som betalar ut en mindre mängd bitcents varje dag. Jag brukar gå in på alla sådana sidor varje dag, men ibland är det svårt att hålla reda på vilka sidor jag har besökt, och hur lång väntetid det är kvar innan jag kan komma tillbaka igen. Därför har jag gjort en liten tjänst som håller reda på detta åt mig. Jag har gjort den tillgänglig för alla, så ni kan använda den också.

http://skude.se/BTC

Features:

[ul][li]Länksamling med sidor som ger dagliga utbetalningar[/li]
[li]Timers som håller reda på väntetiden till nästa besök, en för varje sida[/li]
[li]Adressfält med enkel kopiering och adressinformation[/li]
[li]Färgindikation av hur lång tid det är kvar tills du kan gå tillbaka till varje sida[/li][/ul]

Om du sparar en adress i adressfältet så fylls den automatiskt i när du går in på CoinAd och FiveMinuteCoin.

Om det är någonting som inte fungerar, eller om jag har glömt att länka till någon sida som ger dagliga utbetalningar, så kan ni skriva det här.

Tack för den fina tjänsten du har gjort :slight_smile:
Hur mycket kan man tjäna per dag och lönar det sig alls ?

Om du räknar ut någon slags lön för tiden det tar att klicka fram de 0.00… bitcoins man får så blir det inte mycket per timme. Jag tycker mest att det är skoj. Sen vet man ju aldrig vad som händer med växelkursen i framtiden heller :wink: