Juu varmaan jossain vaiheessa sellainen palvelee tarkoitusta paremmin jos suosio jatkuu… ainakin Bittirahan etusivulla nykyisin suht tylsä osio viimeisimmistä forum-postauksista 5x yhdellä samalla FIMK-ketjulla koristettuna saisi hieman muutosta
Toisaalta yksi ketju saattaa riittää, mikäli keskustelu siirtyy enemmän tuonne FIMKrypton omalle foorumille, siellä kuitenkin suomenkieliselle keskustelulle tilaa. Litecoinille hyvä olla keskustelualue, sillä se kuitenkin isoin altkrypotoista.
Nxt on sitten toiseksi suurin altkrypto markkina-arvoltaan eli ehkä jokin nxt keskustelu alue jossa myös FIMK keskustelut + muiden nxt vaikutteisten altkryptojen keskustelua.
Viikkokatsaus oli minusta kaikinpuolin ok, ehkä sopivan neutraali FIMK uutisoinnissa.
Krypto FIN ry. haluaa juhlistaa FIMKrypton menestyksekästä julkaisua ja aloittaa lupaamansa extralohkobonuksien jaon tarjoamalla
[size=14pt]
PALKKION
10000 FIMK[/size]
lohko nro 10000 takojalle.
Extralohkopalkkio jaetaan Krypto FIN ry:n palkkioreservistä kahden päivän sisällä lohkon löytämisestä.
Deleted everything, and unzipped new version 0.2.2 and started. Still in TestNet!!
Huh?
[quote=“Koppimopo, post:264, topic:2064”]Deleted everything, and unzipped new version 0.2.2 and started. Still in TestNet!!
Huh?[/quote]
Veikkaisin, että väärä localhost nro. Vaihda osoitteeksi localhost:7886.
[quote=“id-entti-tentti, post:265, topic:2064”][quote author=Koppimopo link=topic=2253.msg18047#msg18047 date=1404754639]
Deleted everything, and unzipped new version 0.2.2 and started. Still in TestNet!!
Huh?
[/quote]
Veikkaisin, että väärä localhost nro. Vaihda osoitteeksi localhost:7886.[/quote]
Näin on mun proxyssa:
[quote="/etc/pound/pound.cfg"]Service
URL “^/(css|img|fonts)”
BackEnd
Address 127.0.0.1
Port 7886
Timeout 3000
End
End
Service
HeadRequire “Host: fimk”
BackEnd
Address 127.0.0.1
Port 7886
Timeout 3000
End
End[/quote]
Mikähän mulla on vikana, kun en saa taottua yhtään mitään. Monesti “Forged balance” kohdassa on ollut “200”, ja se on käynyt lompakossa mutta loppuen lopuksi se on hävinnyt? Täytyykö siinä vaiheessa tehdä itse jotain?
Hei.
Kerjuulla. Jotta näkisi louhintaa, niin vipatkaa louhinnan aloittamiseen tarvittava “penni”. FIM-CRKJ-PC6W-GBGG-5HP6V
Ihan mielenkiinnosta aloin tutustua aiheeseen, ja kun olen uusi kryptovaluutan parissa niin taskuissa ei ole virtuaalirahan palaakaan. Puhumattakaan “oikeasta” rahasta. ;D
[quote=“LagMe, post:268, topic:2064”]Hei.
Kerjuulla. Jotta näkisi louhintaa, niin vipatkaa louhinnan aloittamiseen tarvittava “penni”. FIM-CRKJ-PC6W-GBGG-5HP6V
Ihan mielenkiinnosta aloin tutustua aiheeseen, ja kun olen uusi kryptovaluutan parissa niin taskuissa ei ole virtuaalirahan palaakaan. Puhumattakaan “oikeasta” rahasta. ;D[/quote]
10 FIMK ja 1000 firstassetteja laitettu matkaan, että voit testailla. Taontaa voi vasta suositella, kun on 100000 FIMK tai yli. Jos haluat kuitenkin testata, tee yksi ulosmenevä siirto ja odota 1440 lohkoa vahvistuksia. Eli takomaan pääset vasta 12-24 tunnin päästä tästä.
Ulosmeneväksi siirroksi lasketaan esimerkiksi myös aliaksen luonti, joka maksaa 0.1 FIMK.
Tuhannet kiitokset. Kunhan tässä harjoitellaan vasta. Nuo saapuivatkin jo, joten pääsen tutustumaan.
Mistäs johtuu että hinta tulee noin rajusti alas :o, olisiko hyvä saada joku parempi vaihtopörssi mukaan kuin tuo DGEX?
Hinnan muutokset tulee olemaan yleensä aika rajuja alussa, kun kaupankäyntiä on tehty vasta niin vähän aikaa. Dgex toimii teknisesti ihan ok, siirrot vain vähän hitaita ja kalliita. Bitcoin talletukset sisään on aika nopeita, vaadittiin vain yksi vahvistus eli noin 10 minuuttia. En ole vielä tehnyt bitcoinsiirtoja takaisinpäin, jos nopeasti halusi taisi olla aika iso kulu. Kaupankäynti kulut sitten edulliset.
Pitkään sivusta seuranneena päätinpä itsekin liittyä tänne. Elikkäs osto vireillään dgex.comissa, mutta olisi kiva jos joku viitsisi heittää fimkin, jotta pääsisin vahvistamaan lompakon.
FIM-5RTJ-6HY4-3Q22-CH62E
[quote=“Vapottaja, post:273, topic:2064”]Pitkään sivusta seuranneena päätinpä itsekin liittyä tänne. Elikkäs osto vireillään dgex.comissa, mutta olisi kiva jos joku viitsisi heittää fimkin, jotta pääsisin vahvistamaan lompakon.
FIM-5RTJ-6HY4-3Q22-CH62E[/quote]
Kaivollakin voi käydä: http://jaft.tk/faucet/fin/
Aivan, joku jo ehtikin laittaa 10 fimkiä. Kiitos hänelle!
Gnääh
Saisko tähän apua?
Ei toimi vieläkään. FIMK:n foorumilla oli ohjeita mitä tehdä ja niiden mukaan oon yrittänyt korjailla. Effektiivinen balance on se mikä pitääkin, peerseistä melkein kaikki on vihreällä ja “number of unlockedaccount” on 1. Siirsin myös koneen kellon oikeaan aikaan, eikä siltikään homma pelaa niinkuin pitäisi… Mitäs seuraavaksi?
[quote=“lassincha, post:277, topic:2064”]Saisko tähän apua?
Ei toimi vieläkään. FIMK:n foorumilla oli ohjeita mitä tehdä ja niiden mukaan oon yrittänyt korjailla. Effektiivinen balance on se mikä pitääkin, peerseistä melkein kaikki on vihreällä ja “number of unlockedaccount” on 1. Siirsin myös koneen kellon oikeaan aikaan, eikä siltikään homma pelaa niinkuin pitäisi… Mitäs seuraavaksi?[/quote]
En sano että vika olisi softassa, mutta jos ei muu toimi niin lompakosta on tulossa uusi isompia muutoksia sisältävä versio n. viikon sisään.
Taonnan satunnaisvarianssi on erittäin helposti niin suuri, että se aiheuttaa epäilyjä sen toimivuudesta lyhyellä aikajänteellä. Edes miljoonien FIMKien tilillä et useinkaan saa blockeja tuntikausiin tai edes koko päivässä.
[quote=“Fitcoin, post:278, topic:2064”][quote author=lassincha link=topic=2253.msg18070#msg18070 date=1404891391]
Saisko tähän apua?
Ei toimi vieläkään. FIMK:n foorumilla oli ohjeita mitä tehdä ja niiden mukaan oon yrittänyt korjailla. Effektiivinen balance on se mikä pitääkin, peerseistä melkein kaikki on vihreällä ja “number of unlockedaccount” on 1. Siirsin myös koneen kellon oikeaan aikaan, eikä siltikään homma pelaa niinkuin pitäisi… Mitäs seuraavaksi?
[/quote]
En sano että vika olisi softassa, mutta jos ei muu toimi niin lompakosta on tulossa uusi isompia muutoksia sisältävä versio n. viikon sisään.
Taonnan satunnaisvarianssi on erittäin helposti niin suuri, että se aiheuttaa epäilyjä sen toimivuudesta lyhyellä aikajänteellä. Edes miljoonien FIMKien tilillä et useinkaan saa blockeja tuntikausiin tai edes koko päivässä.[/quote]
Varianssin vaikutuksen ymmärrän kyllä, mutta eniten ihmetyttää tuo, että kun välillä on näkynyt jonkin aikaa forged balance kohdassa 200 ja sitten se on poistunut hetken päästä… Vai onko kyseessä ns “orhpan block”? Noh jospa tämä tästä alkaisi skulaamaan…
Ei tuntunut toimivan, väittää, että osoitteeseen on jo tänään lähetetty + heittää virheilmoituksen. Koitin myös kääntämätöntä versiota, jonka antaman viestin jopa ymmärsi. Koska tuo ei toiminut, ei mulla ole vielä yhtäkään FIMKiä. Jos joku haluaa hiluja lahjoittaa, voi laittaa tulemaan: FIM-PYAS-AL3P-HCVB-FDXH8
E: Kiitoksia, perille tuli!