EXCALIBUR 4 scrypt miner

Hei!

Olen uusi louhija, Minulla olisi sijoitettavana n.3000€ asic mining laitteistoon. Haluaisin vinkkejä että minkä laista laitteistoa kannataisi hommata. Tarkoituksena saada mahdollisimman korkeat tuotot. Onko enään mitään järkeä louhia esim feather tai litecoineja? Jonkin verran olen aiheeseen tutustunut, Louhinta kannattaa ilmeisesti tehdä poolin kautta, Olen louhinut koneella jonkin verran kokeilun vuoksi.

Olen ajatellut tilata mining asicsin Excalibur 4 scrypt minerin. Onko kellään näistä enempi kokemusta?

Onko tuon laitteen tuotto kilohasheina 250 000?

Kiitos etukäteen!

PS: https://www.mining-asics-technologies.com/product/excalibur-4-asic-scrypt-miner-125-mhs/ Tuon ajattelin tilata, Noita saa 2 yhden hinnalla ja tuo 35% deposit maksulla tulee ensikuluiksi: €2879.38 myöhemmin laskutetaan: €5819.31

Tuotto tuolla 250 000kh/s olisi:

28.25 LTC / Day

197.76 LTC/ Week

847.56 LTC / Month

10311.96 LTC / Year

Mutta en tiedä meneekö nuo kilohashit ja megahashit samalla tavalla kuin kilobitit ja megabitit…


Perhana! olisi pitänyt lukea enempi tuota foorumia…

Elikkäs nuo laitteet tuottavat http://dustcoin.com/mining
Tunnissa: $5.95 = 4.37€
Päivässä: $141.78 = 104.20€
Kuukaudessa: $4295.37 = 3 156.96€

Miinustettuna sähkö 6,84€/kwh

Melkeimpä pitää ostaa tuolta se 500mh/s laite :slight_smile:

https://www.mining-asics-technologies.com/product/excalibur-5-asic-scrypt-miner-250-mhs/

Onkohan tuo mining asic technologies kuinka luotettava? Pitäiskö ostaa muualta louhinta kalusto?

Minulle on tulossa perintöä pyöreät 12k€ josta ajattelin sijoittaa jonkin verran louhinta kalustoon…

[quote=“Reino93, post:1, topic:2074”]Hei!

Olen uusi louhija, Minulla olisi sijoitettavana n.3000€ asic mining laitteistoon. Haluaisin vinkkejä että minkä laista laitteistoa kannataisi hommata. Tarkoituksena saada mahdollisimman korkeat tuotot. Onko enään mitään järkeä louhia esim feather tai litecoineja? Jonkin verran olen aiheeseen tutustunut, Louhinta kannattaa ilmeisesti tehdä poolin kautta, Olen louhinut koneella jonkin verran kokeilun vuoksi.

Olen ajatellut tilata mining asicsin Excalibur 4 scrypt minerin. Onko kellään näistä enempi kokemusta?

Onko tuon laitteen tuotto kilohasheina 250 000?

Kiitos etukäteen!

PS: https://www.mining-asics-technologies.com/product/excalibur-4-asic-scrypt-miner-125-mhs/ Tuon ajattelin tilata, Noita saa 2 yhden hinnalla ja tuo 35% deposit maksulla tulee ensikuluiksi: €2879.38 myöhemmin laskutetaan: €5819.31

Tuotto tuolla 250 000kh/s olisi:

28.25 LTC / Day

197.76 LTC/ Week

847.56 LTC / Month

10311.96 LTC / Year

Mutta en tiedä meneekö nuo kilohashit ja megahashit samalla tavalla kuin kilobitit ja megabitit…[/quote]

Jos Scrypt tai Asic minerit kiinnostaa voin sellaista teille hankkia yritykseni kautta ja saatte sen ihan kotimaasta, jolloin luotettavuus on varma. Laita YV:tä [email protected] tai www.avsstore.fi

Tällähetkellä tarjottavana on nopeimmista scrypt minereista seuraavat:

Product Name :scrypt & Litecoin Miner
Speed:75M-90M Scrypt Hash/s
Power Consumption :500-700W
Input Voltage:12V
Chips: Includes 48 A2 chips
Algorithm: Scrypt
Moudles:6

[quote=“AVS Store Oy, post:3, topic:2074”]Jos Scrypt tai Asic minerit kiinnostaa voin sellaista teille hankkia yritykseni kautta ja saatte sen ihan kotimaasta, jolloin luotettavuus on varma. Laita YV:tä [email protected] tai www.avsstore.fi

Tällähetkellä tarjottavana on nopeimmista scrypt minereista seuraavat:

Product Name :scrypt & Litecoin Miner
Speed:75M-90M Scrypt Hash/s
Power Consumption :500-700W
Input Voltage:12V
Chips: Includes 48 A2 chips
Algorithm: Scrypt
Moudles:6[/quote]

Taidan vain tilata tuon excaliburin, Tuo laite tuottaa tappiota laskurin mukaan…

Litecoin scrypt N 578398 8900.52 50 0.01793002 518534 100.00% 310 5.56 $-1395.88

Kellään kokemuksia mining-asics-technologies yrityksestä?

[quote=“Reino93, post:2, topic:2074”]Elikkäs nuo laitteet tuottavat http://dustcoin.com/mining
Tunnissa: $5.95 = 4.37€
Päivässä: $141.78 = 104.20€
Kuukaudessa: $4295.37 = 3 156.96€[/quote]

Nyt on käynnissä siirtyminen ASIC-laitteisiin scrypt-puolella. Se tarkoittaa sitä, että laskurien tällä hetkellä näyttämät tuotot tulevat romahtamaan. Huomasit varmaan myös, että hintaan lisätään ALV mutta ilmeisesti selviät Hollannin ALV:llä, joka on 21%. Lisäksi kannattaa huomioida, että laite ei välttämättä ole sinulla tämän vuoden puolella lupauksista huolimatta.

Tuo hinta olikin tuon hollanin ALV kanssa laskettuna… Eli siis noissa laitteissa toimitus ajat ovat sitten todella pitkiä?

Kannataisiko käytettyä asic mineria hommata? Ebay:ssä on myynnissä aika edullisesti minereita :slight_smile:

Tai sitten sijoitan johkin ihan muuhun tuon 12k€…

Ei taida louhinta olla enään kannatavaa edes isommassa mittakaavassa?

Bitcoin-puolella on ainakin ollut paljon viivästymisiä ja oikeusjuttujakin on nostettu kun laitteet on etukäteen kokonaan tai osittain maksettu. Hyvällä tuurilla toimitus voi toki tulla syyskuun loppuun mennessä.

Kyllä se voi olla kannattavaa ja todennäköisesti on vähän aikaa varsinkin niille, jotka näitä tehokkaita scrypt-louhijoita saavat ensimmäisten joukossa. Isommassa mittakaavassa se on todennäköisemmin kannattavaa.

laittaisin suoraan bitcoiniin

[quote=“mig91, post:8, topic:2074”][quote author=Reino93 link=topic=2265.msg17150#msg17150 date=1401732331]

Tai sitten sijoitan johkin ihan muuhun tuon 12k€…

[/quote]

laittaisin suoraan bitcoiniin[/quote]

+1