Eve Online korporaatio Bitcoin Hegemony

Pistin korporaation kehiin Eve Onlineen. Se on suunnattu virtuaalirahoista kiinnostuneille, eli kaikilta jäseniltä odotetaan jonkinlaista kryptorahakiinnostusta.

Korporaation nimi on Bitcoin Hegemony ja rekry on aktiivisesti päällä. Timezone on EU ja pääkieli englanti.

Itse olen siis aikanaan pelannut enemmän Eveä, ja nyt päätin vähän kokeilla uudestaan. Minulla on paljon kokemusta allianssisodankäynnistä ja fleetmätöistä, mutta nyt saatan haluta tehdä jotain ihan muuta. Capital shippejä osaa lentää hahmo ja tietysti kaikenlaista pienempää.

Korporaation jäsenistöstä ihan täysin kiinni se mitä tullaan tekemään. Mahdollisesti sekä PvE että PvP, mutta painotus PvP:n puolelle. Sen tarkemmin ei vielä voi sanoa, koska jäseniä on tässä kohtaa tasan 1.

Korporaatioon hyväksytään sekä nyyppiä että veteraaneja.

Ajatuksiani siitä mikä on korporaation fokus:

  1. Pääfokuksena PvP eli ihmisten välinen taistelu. Sitä ei tässä vaiheessa tiedetä minkä tyyppistä PvP:tä tullaan tekemään, ihan sen mukaan mihin korporaation jäsenistö kykenee ja mikä kiinnostaa.

  2. Kakkosfokuksena PvE, mutta enemmän siltä lähtökohdalta mikä on mielenkiintoisinta, ei niinkään siltä mistä tehdään eniten iskiä.

  3. Iskin eli pelinsisäisen rahan tekeminen ei ole korporaation fokuksena, eli jäsenistön odotetaan hoitavan sellaiset asiat pääasiassa ominpäin. Yhteisiä operaatioita tämän osalta voidaan toki tehdä, jos siitä innostutaan enemmän.

Iskin suhteen minulla on kyllä kokemusta ja paljon hyviä tipsejä korporaation jäsenille. Oma alt-hahmoni pystyy tekemään pari miljardia iskiä viikossa pelaamalla keskimäärin tunnin päivässä, joka on ihan ok. Se keskittyy treidaamiseen. Tuon ammatin voi aloittaa täysin nyyppänä eli huonoilla skilleillä ja pienellä rahalla, ja sitten skaalata ylöspäin hiljalleen. Voin auttaa tuossa konkreettisesti tarpeen mukaan.

Korporaatiossani on nyt kaksi jäsentä. Pohdimme mitä aluksia käyttäisimme PvP harjoitusoperaatioon. Jotain edullisia ja pieniä mitä luultavimmin.

Eveen saa 30-päivän ilmaisen trialin jos joku haluaa kokeilla. Jatkossa sitten kuukausimaksun voi maksaa myös pelin sisäisellä rahalla, jos tienaa riittävästi.

Kolme jäsentä nyt, ja kaksi lisää tulossa mitä luultavimmin. Tälle viikolle suunnitellaan PvP-harjoitusoppia. Frigut/Destrot/Cruiserit suositeltuja. Lähdetään ihan perusasioista liikkeelle, koska mukana on myös PvP-nyyppiä.

Neljä jäsentä kehissä, ja nyt meillä on Paaran (Citadel) HQ:n lisäksi toimisto Rensissä (Heimatar). Ekaa PvP-harjoitusoppia suunnitellaan, vielä ehtii mukaan.

Bitcoin Hegemonyn rekry etenee ihan kivasti. Meitä on nyt 6, ja ensimmäinen PvP-operaatio pidetään pikapuoliin.

No nii laitetaas jotain tänne että ei mene ihan sun yksin puheluks. :slight_smile:

Olen itse jo pitkään miettinyt Eve onlinen pelaamisen aloittamista mutta en ole koskaan saanut sitä aikaiseksi. Mutta jos sieltä nyt tollanenki löytyy nii voisin lähteä kokeilemaan kuhan löytyy aikaa. Eli ensikesästä lähtien kunhan varusmiespalvelukseni päättyy.

Luuletko että korporaatio ois silloin vielä toiminnassa ja että otatte yhden täydellisen aloittelijan mukaan?

En uskalla lähteä tommosiin mukaan kun tiedän että jäisin kuitenkin koukkuun :slight_smile:

[quote=“Grimzero, post:8, topic:1112”]No nii laitetaas jotain tänne että ei mene ihan sun yksin puheluks. :slight_smile:

Olen itse jo pitkään miettinyt Eve onlinen pelaamisen aloittamista mutta en ole koskaan saanut sitä aikaiseksi. Mutta jos sieltä nyt tollanenki löytyy nii voisin lähteä kokeilemaan kuhan löytyy aikaa. Eli ensikesästä lähtien kunhan varusmiespalvelukseni päättyy.

Luuletko että korporaatio ois silloin vielä toiminnassa ja että otatte yhden täydellisen aloittelijan mukaan?[/quote]

Vaikea sanoa onko korporaatio tuolloin olemassa vielä, ja mitä teemme silloin, mutta on hyvin mahdollista että pääset mukaan. Tällä hetkellä ainakin meillä on hyvin newbie-friendly jäsenpolitiikka.

Vaikka Eveen voikin jäädä koukkuun, on se kuitenkin suhteellisen toimiva casual-pelinä. Hahmokehitys kun tapahtuu aikaperustaisesti, se ei vaadi pelaamista. Pelata tarvitsee pelikokemuksia ja rahantekoa varten (jota tarvitsee alusten sun muun ostamiseen). Tuo malli vähentää kuitenkin sitä koukuttamista, koska ei ole sellaista grindaamista hahmon parantamiseksi, mikä on yleistä monissa muissa peleissä.