Eobot.com

Moikka,

Tutustuin tuohon palveluun aikasemmin jo ja sitä nyt päivittäin olen käyttänyt.

Vaikuttaa järkevältä kun voi louhia useita eri kolikoita joita voi käyttää sitten pilvipalvelun ostamiseen.

PayPalia mietin ensin mutta, tuloja ei voi nostaa pois 180 päivään joten olen vain pyrkinyt keskittämään Dogecoinit ym tuonne.

Aika helppoa tuo tuntuu olevan, ostin pilven 100 dogella niin johan pomppasi vauhita, toki vain 24 tunniksi.

Suosittelen kokeilemaan, aika tönkkä käyttöliittymä, mutta chatissä hyvä apujoukko.

https://www.eobot.com/user/86447

Pakko myöntää että mahtava paikka, kunhan muistaa olla käyttämättä paypalia jos haluaa 180 vuorokauden sisällä tienestejä ulos.

Nyt olen pyrkinyt louhimaan vähän millon mitäkin. Vuoden Sha-256 onkin jo ostettu, mutta 5v soppareihin haluan käyttää “vähän” enemmän coineja jotta saan tehoakin.

Pientä testailua vielä mikä coini on kannattavin, mutta louhinta-kohdetta voi onneksi vaihtaa lennosta :stuck_out_tongue:

Mitään erikoista coinia ei löydy mainattavaks, mutta syscoini pomppasi ainakin lähes tuplasti arvokkaammaksi.

Tosin olen nyt koittanut tuonne ohjata kaikki faucetit sekä ostanut kaikki sopimukset (5v sopimuksiin lisäilen tehoa jatkuvasti) ja folding antaa ihan ok curecoineja takaisin päivittäin.

Pakko sanoa että kerrassaan mahtava paikka hoitaa mainausta niin pitkään kunnes ei tarvitse turvautua paypaliin.