En minoritet bland minoriteter - presentera dig!

Svenskar som använder bitcoin.

Hur många finns det av oss här? Vad har vi på gångs? Jag och min långtidsvän har själv beställt aktier i en group buy med kncminer-apparater, vi har två bitfury-enheter beställda som ska bli hos en säkrad värd i östra Ryssland och till sist har vi tre enheter med klondyke-16-asic-chip-boards på väg till mitt. Vi är även intresserade av att köra ltc’s men nu med avalon-rushen har vi inte kommit riktigt dit, haha.

Glad midsommar och helan går och allt detdär:)

Thank god there’s google translate. :slight_smile:

Still waiting for my own BFL asic. Why would you want to host your asics in russian far east (If that did translate correctly)?

Happy Juhannus for you too!

[quote=“majere, post:2, topic:956”]Thank god there’s google translate. :slight_smile:

Still waiting for my own BFL asic. Why would you want to host your asics in russian far east (If that did translate correctly)?

Happy Juhannus for you too![/quote]

I do not want to host! It swings completely fine. We are thinking of customs and taxes.

BFL has begun shipping now - wait a minirig, sc1 or what device? Even their 4GH / s chip seems interesting if they actually sell and ship them.

Thanks for your reply and Helan Go!


En halua isännöidä! Se heiluu täysin kunnossa. Ajattelemme tulli ja verot.

BFL on alkanut toimitus nyt - odota minirig, sc1 tai mitä laitetta? Jopa heidän 4GH / s siru näyttää mielenkiintoista, jos he itse myydä ja lähettää ne.

Kiitos vastauksesta ja Helan Go!

Ja, inte talar många svenska här inte. Hej på er alla. :smiley: