Elisa Lompakko kokemuksia eli Virtual-MasterCard ja NFC-maksutarra

Olen tässä kokeillut usean kuukauden ajan Elisa lompakon Virtuaali MasterCard-kortteja ja Puolen vuoden sisällä NFC- maksutarraa nyt…

NFC- maksutarran kanssa olen huomennut miten nopea maksutapa se on pieniä ostoja ostaessa… Sinänsä pidän näennnäisenä rajoituksena 25 euron ylärajaa… Jossain tilenteessa kyseenalaistaa hyödylisyyden… Ja npeutta hieman hidastaa se, että aina pitää erikseen kysyä maksutarralla maksamisesta ja henkilökunta ei oikein tunnu olevan maksutarran hyväksyvissä kaupoissa tilanteen tasalla. Tämä lienee korjautuu, kun NFC maksut yleistyy… Ja hienoin yllätys oli, että Heseen ja minun K-lähikauppaan on ilmestynyt NFC maksujen tuki. Olen kokeillut vain Ärrällä tähän asti, mutta kokeilen varmaan lähikaupassakin tulevaisudessa…

Virtuaali MasterCard korttipalvelu on myös ollut hirvittävän kätevä kaupoissa joihin ei luota niinkään paljon, koska kortin vo kuolettaa heti maksun jälkeen. Korttien kk- maksut on myös edullisia… Sellaisia, että opiskelijakin voi pitää. Ja sellainen huomautus, että palvelu toimii vain nettikaupoissa…

Sitten vain herää millaisia ajatuksia teile herää ertyisesti Bitcoinin näkökulmasta… 8)

Itsellä on tuo Visan vastike kortissa, näppärähän se (: Taitavat nyt luottokorttifirmat ihan tosissaan päästä käteisestä eroon.