D9 Liitännät

Mahtaako tämä laite toimia näin. Onko kellään tietoa. Itse olen vielä aika uusi näissä hommissa. Kiitos jo etukäteen kaikille ketä haluaa auttaa.

1 tykkäys

Jep! Mun silmään näyttää hyvältä. Good to go!

Kiitos kun pistit kommenttia. Täytyy mennä katsoo saanko sen toimii ja tuottamaan.

Juurikin noin.

Suosittelen kyllä lukemaan käyttöohjeen aina ennen käyttöä, oli laite mikä hyvänsä.
Varsinkin jos ei aikaisempaa kokemusta vastaavasta.

Innosilicon D9:n opas löytyy täältä: http://www.innosilicon.com.cn/api/download.php?url=D9-DCR-manual-en.pdf

1 tykkäys

En tiedä osaatko auttaa, mutta kysyn kuitenkin.Sain laitteen käyntiin silti ei tule vaan kolikoita wallettiin.

Pooli on kunnossa ja walleti on. En tosin saanut päivitettyä sitä firmwarea innosicilon sivun kautta. Onko sulla itsellä

laitteita?.

On mulla pitkä kokemus ja laitteita, mutta tuota D9:ä en omista.

Oletko katsonut onko pooli edes laittanut payouttia vielä tulemaan?

Ei ole vielä. Tosin mä oon ihan ulalla ton walletin kanssa myös.

Olisko sulla kokemusta mikä olis hyvä DRC wallet

Asun Tampereella. Et sattuisi tuntemaa ketään täältä joka vois tulla auttaa paikanpäälle. Ei varmaan ole ihan kauheen isosta

asiasta kiinni.

En osaa Decredistä sanoa, kun en ole siihen perehtynyt.

Bitcointalkin puolella on hyviä keskusteluketjuja,

tässä esimerkiksi D9:n keskusteluketju: https://bitcointalk.org/index.php?topic=3345156.240

Olisko sulla pitkä matka tänne jos korvaan sulle matkakulut. Osaisit varmaan auttaa.

Osaatko sanoo miksi miner vetää vielä autotuning päällä monen tunnin jälkee.

En ikävä kyllä Tampereelle asti jaksa tulla. Koita tarkastaa asetuksesi vielä verraten käyttöoppaaseen ja postaa vaikka tuonne Bitcointalkin puolelle kysymystä jos ei tahdo onnistua. Voit myös olla Innosilicon tukeen yhteydessä Skype chatin välityksellä. Tässä heidän Skype käyttäjänimi --> live:miner_support

Kiitos sinulle avusta.

Täytyy päivittää tännekin hyvät uutiset. Sain jo noin vuorokausi sitten ensimmäisen palkkion louhinnasta.
Olin pistänyt kaikki tiedot oikein. Kesti vain noin 4 tuntia, että palkkio saapui lompakkoon. Oli vähän liian kiire lyödä rahoiksi. Joten hätäilin.

Kiitos vielä avusta !!!

1 tykkäys

Hieno homma, eipä kestä. :slight_smile:

Näin vähän ajattelinkin, että poolin payoutti ei vain ollut vielä lähtenyt sinulle päin.
Kannattaa tutustua poolin periaatteisiin kyseisen poolin nettisivua läpi selaamalla tai ihan kysymällä ylläpidolta.