Crypto tab louhinta

Tervehdys ystävät

Onko täällä muita Crypto tab käyttäjiä. Itse rakentelin erillisen koneen cryptotabille ja näin harraste mielessä olisi mukavaa jos muita käyttäjiä löytyisi ja keskustelua kehityksestä.

Ps. olen harrastaja ja alasta kiinnostunut mutta tiedon janoinen :slight_smile:

Moro!
Itse louhin näytönohjaimia hyödyntäen nicehash.com sivuston kautta. Minulla on 4 konetta joissa 3090, 3080, 3060ti ja 1070 -näytönohjaimet. Kaikki louhivat tällä hetkellä tuottavasti. Koneet louhivat Ethereumia joka maksetaan kuitenkin Bitcoinina. Halvempi ja energiatehokkaampi tapa varmaan olisi laittaa yhden tietokoneen mining rig, mutta osaamiseni ei ainakaan vielä riitä siihen.
Nyt kuitenkin huolestuttaa Ethereumiin kesällä tuleva päivitys(kuva alla) joka laskee louhijoille maksettavia tuottoja merkittävästi. Ethereumin kehittäjää harmittaa se kun Bitcoin on yli 60 000$ ja ethereum alle 2000$, joten he aikovat kuroa sitä eroa kiinni louhijoiden kustannuksella. Mielipiteitä tästä?


Haluaisin myös kuulla muiden louhijoiden kokemuksia ja tsemppiä kaikille louhimiseen!

Aino mielipide mitä minulla on, että sinun tulisi siirtyä käyttämään puhelimella(kin) Brave Browseria, siinä on sisäänrakennuttu adblock. Lisäksi se mahdollistaa sinulle BAT-tokenien tienaamisen sietämällä notification bariin ilmestyviä mainoksia.

Ole hyvä :smiley:

Pitäisi toki, mutta olen liian laiska siirtämään kaikki välilehdet, kirjanmerkit ja muut tiedot uuteen selaimeen. :sweat_smile: Käytän välillä adblock -selainta, mutta lähinnä vain youtubea käyttäessäni. Mutta tosiaan, jos pysyttäisiin aiheessa kuitenkin. Olisi mielenkiintoista kuulla muiden louhijoiden kokemuksia. :slightly_smiling_face: