Olen suuresti yllättynyt, että tapahtui selviö-launchifaili eikä Paybasea ole vielä olemassa. Koska minulla on tapana rankaista GAWia faileista, niin heitin Primeni mäkeen halvalla*.
Ai niin, joo, Paycoin on taas Coinmarketcapissa ja tällä kerralla taas sen 12 miljoonan kolikon turvin. Paljonkohan Garza maksoi capin ylläpidolle lahjuksia, kun listaus tuntui alkuun olevan niin hankala ja sitä on vehdattu edestakaisin listalta pois ja takaisin eri kolikkomäärien kanssa.
http://coinmarketcap.com/[/quote]
En tästä ketjusta juuri mitään ymmärrä kun en nörtti ole (vähän olen silloin tällöin silmäillyt päästäkseni jyvälle näistä kryptorahatouhuista) mutta tämähän haisee pahalta, todella pahalta. Senttiäkään en tämmöiseen tule sijoittamaan, kusetusta selvästi.
Paha homma kun ei näitä ymmärrä - tai ei ehkä paha homma JOS yhdestäkään kryptorahasta ei tule isoa mainstream-juttua. Pahoin pelkään, että bitcoin hyytyy koska kurssi menee vain alaspäin vaikka MUKA käyttö laajenee koko ajan. Ei näillä kurssitasoilla bitcoin pysty olemaan globaalisti mitenkään merkittävä juttu tulevaisuudessa. Mutta pystyykö jokin muu ja jos pystyy niin miten semmoisen kolikon tunnistaa ajoissa? Tämä Paycoin ainakin on selvästi täyttä huuhaata.