Tietysti voisi tähän BTC-boomiin suhtautua jesuiittamaisella fanaattisuudella ja kysellä kaikilta mahdollisilta vastaantulevilta firmoilta ottaisivatko ne maksuksi bitcoineja. Ilmiö muistuttaa hieman jotain esperantoliikkeen alkutaivalta, jolloin myös järjestettiin vastaavia kysyntäkampanjoita, jotta saataisiin yrittäjät innostumaan asiasta. BTC:n kohdalla yleistymistä hillinnee se että nykyisellään se näyttäisi vahvasti deflatoituvalta valuutalta, jolla maksamalla häviää pidemmän päälle jäädessään vaille kurssinousun voittoja. Ehkä BTC-bisnekset lyövät itsensä lopullisesti läpi vasta S-käyrän vakiintuessa ylätasangolleen.
mmm…aina voi kuitenkin löytyä ihmisiä jotka haluaa edistää Bitcoin “kulttuuria” ostamalla tavaroita ja palveluita Bitcoineilla, niin tälläisille halpalentoyhtiöille ja Subway yrittäjille Bitcoin voi olla tapa tehdä bisnestä jos uskoo Bitcoinin arvonnousuun.