Butterfly Labs lupailee ASIC-teknologiaa mainaukseen (yli vuoden myöhässä)

Mitäs itse tilasit Ryder?

Ilmeisesti Suomen päässä - jos laitteet joskus tulevat - pääsee sitten makselemaan 23% ALV:ia koko tilaussummalle, mutta ei se siinä vaiheessa enää kirpaise.

Singlejä kaksi maksettuna BTCllä (kaikki omat+vähä lainaa). Toiset kaksi odottelee maksuohjeita tilisiirrolle. Niiden kanssa mietin hieman vielä. Toivottavasti tulee tämän vuoden puolella laitteet Suomeen. Tilausnumero juuri alle 2000.

ALV pitäis tulla noihin. Ei mitään tietoa meneekö tullista läpi (tuurilla?) vai jääkö sinne.

Täytyy kyllä kiitellä BFLabsia ennakkoilmoituksesta, koska olin juuri ostamassa FPGA minereita. Nyt ehdin lukasta ASICsta ennen maksua ja tehdä perumispäätöksen.

No siis tornari minkä oon kuullu kerto että jotain BFL:stä tilannut sai paketin tullista pulittamalla ALV:n.
Käyköhän tullin pojille bitcoinit jo loppuvuodesta hmm… ei taida :wink: Eiköhän sieltä kuitti löydy, missä on dollarisummanakin hinta. Ellei ihan paketin päällä jo.

Tilasinpa minäkin juuri noita Singlejä kaksi kappaletta. Ja maksoin toki Bitcoineilla. Tilausnumero: #2218

onko tietoa tai kuvia että minkä kokosia nuo single ja mini rig on, tai siis tulee olemaan ?

pääsis pikku tienestille ku laittas ennen muita tuollasen mini rigin hurisemaan 8)

[quote=“mig91, post:25, topic:181”]onko tietoa tai kuvia että minkä kokosia nuo single ja mini rig on, tai siis tulee olemaan ?

pääsis pikku tienestille ku laittas ennen muita tuollasen mini rigin hurisemaan 8)[/quote]

Ei oo kuvia. BFL on ollut hyyyvin vaitonainen koskien noita tuotteita. On tiedossa hinta ja laskentateho, that’s it.

Kyllähän moni ton haluis ekana. Mites aattelit saada? Arviolta 600 ihmistä on noita jo tilannut.

[quote=“Rider, post:26, topic:181”][quote author=mig91 link=topic=146.msg568#msg568 date=1340730671]
onko tietoa tai kuvia että minkä kokosia nuo single ja mini rig on, tai siis tulee olemaan ?

pääsis pikku tienestille ku laittas ennen muita tuollasen mini rigin hurisemaan 8)
[/quote]

Ei oo kuvia. BFL on ollut hyyyvin vaitonainen koskien noita tuotteita. On tiedossa hinta ja laskentateho, that’s it.

Kyllähän moni ton haluis ekana. Mites aattelit saada? Arviolta 600 ihmistä on noita jo tilannut.[/quote]

een ite ole kyllä lähiaikoina tuosta puljusta tilaamassa nuiden jonojen takia ;D
toivottavasti toivottavasti tulee lähitulevaisuudessa muitakin kauppoja josta voi nuita asiceja tilata

[quote=“mig91, post:27, topic:181”]een ite ole kyllä lähiaikoina tuosta puljusta tilaamassa nuiden jonojen takia ;D
toivottavasti toivottavasti tulee lähitulevaisuudessa muitakin kauppoja josta voi nuita asiceja tilata[/quote]

No eihän tuo kovin paha jono vielä tässä vaiheessa ole. Nyt se melkeinpä kannattaisi tilata jos meinaa.

Pistin lisää ASICia tilaukseen. Kyseessä 8x Jalapenoja. Nämä olisi tarkoitus myydä foorumilla. Singlet pidän itse :stuck_out_tongue:

tuollasen jalapenon vois hankkia, vaikkakin tulevaisuudessa sen ainoa hyöty on pitää se kahvi lämpimänä

[quote=“mig91, post:30, topic:181”][quote author=Rider link=topic=146.msg581#msg581 date=1340827540]
Pistin lisää ASICia tilaukseen. Kyseessä 8x Jalapenoja. Nämä olisi tarkoitus myydä foorumilla. Singlet pidän itse :stuck_out_tongue:
[/quote]

tuollasen jalapenon vois hankkia, vaikkakin tulevaisuudessa sen ainoa hyöty on pitää se kahvi lämpimänä[/quote]

Itte kans kelailin ottaa yhen kokoonpanoon :smiley:

Terve. Onko tilanneille tullu jonkinlaista varmistusta/kuittia sähköpostiin ostoksista?
Ostin pari jalopenoa ja maksoin mtgoxilla ja pelottaa, että jotain meni vikaan kun mitään ei kuulunut…

[quote=“Disauttaja, post:32, topic:181”]Terve. Onko tilanneille tullu jonkinlaista varmistusta/kuittia sähköpostiin ostoksista?
Ostin pari jalopenoa ja maksoin mtgoxilla ja pelottaa, että jotain meni vikaan kun mitään ei kuulunut…[/quote]

Bitbaysta tuli kuitti, eipä tossa muuta. BFL nyt hoitaa asiat muutenki vähän leväperäisesti ni en lähtis mitää kuittia odottelemaan :smiley:

[quote=“Disauttaja, post:32, topic:181”]Terve. Onko tilanneille tullu jonkinlaista varmistusta/kuittia sähköpostiin ostoksista?
Ostin pari jalopenoa ja maksoin mtgoxilla ja pelottaa, että jotain meni vikaan kun mitään ei kuulunut…[/quote]

Minä kyllä sain vahvistuksen ihan suoraan butterflylabsilta. Sen lisäksi kun ilmoitin heille toimitusosoitteen vaihdosta, niin tämäkin hoidettiin sujuvasti ja nopeasti. Vahvistin heille että minulla on hallussani lompakko josta tilaus maksettiin käyttämällä bitcoin-qt:n digitaalinen allekirjoitus ominaisuutta.

[quote=“Joel Kaartinen, post:34, topic:181”][quote author=Disauttaja link=topic=146.msg939#msg939 date=1345028145]
Terve. Onko tilanneille tullu jonkinlaista varmistusta/kuittia sähköpostiin ostoksista?
Ostin pari jalopenoa ja maksoin mtgoxilla ja pelottaa, että jotain meni vikaan kun mitään ei kuulunut…
[/quote]

Minä kyllä sain vahvistuksen ihan suoraan butterflylabsilta. Sen lisäksi kun ilmoitin heille toimitusosoitteen vaihdosta, niin tämäkin hoidettiin sujuvasti ja nopeasti. Vahvistin heille että minulla on hallussani lompakko josta tilaus maksettiin käyttämällä bitcoin-qt:n digitaalinen allekirjoitus ominaisuutta.[/quote]

Toimiiks niillä toi aspa nyt paremmin? Itekki pitäis lähetellä postia, mut oon odotellu tilanteen rauhoittumista.

Kannattaako vielä tilata? En oikein uskonut teho/hinta suhdetta kun näin BFL:n sivuilla :smiley:
Mikä olisi kannattavin määrä tilata (itse meinasin jalopenox3) ja eikö mainaamisen vaikeusaste sekä kurssi muutu sitä mukaan, mitä enemmän ihmiset ostaa noita sekä ottaa käyttöön?

Tilailin vasta nyt, jotta saan tarvittaessa PayPal:n (myyjien kannalta) surullisen kuuluisan disputen sisään vielä reilusti lokakuun (väitetty shippingin aloitus) puolella. Vanhemmiten tullut kovin varoivaiseksi näiden uskomattomalta kuulostavien juttujen suhteen…

Onko tuo tilausnumero se BF:n vahvistuskirjeen otsikossa näkyvä numero? Itselläni #6861. Tarkoittaako tuo että heillä on tilauksia noista laitteista sisällä 4000-6861 kpl? Jos niin tostahan voisi yrittää arvioida hashraten nousua, jos (kun?) laitteet lähtevät toimitukseen.

[quote=“jamaer, post:37, topic:181”]Tilailin vasta nyt, jotta saan tarvittaessa PayPal:n (myyjien kannalta) surullisen kuuluisan disputen sisään vielä reilusti lokakuun (väitetty shippingin aloitus) puolella. Vanhemmiten tullut kovin varoivaiseksi näiden uskomattomalta kuulostavien juttujen suhteen…

Onko tuo tilausnumero se BF:n vahvistuskirjeen otsikossa näkyvä numero? Itselläni #6861. Tarkoittaako tuo että heillä on tilauksia noista laitteista sisällä 4000-6861 kpl? Jos niin tostahan voisi yrittää arvioida hashraten nousua, jos (kun?) laitteet lähtevät toimitukseen.[/quote]

BFL:n Asic:ien tilausnumerot alkoivat noin 1650:stä (1656 on matalin ilmoitettu Asic ennakkotilausnumero), sitä aiemmat numerot ovat ilmeisesti BFL:n FPGA-piirien tilausnumeroita. Kaikki tämän jälkeen tulleet numerot eivät myöskään ole toteutuneita tilauksia, vaan numeron on ilmeisesti saanut vaikka maksu ei ole toteutunutkaan tai on peruuttanut tilauksensa. BFL on ainakin yhden Asic Minirigin tilanneella palauttanut rahat.

Itselläni on tilausnumero noin #1930 yhtä Singleä varten. Ei ole mikään kiire saada sitä, diffi nousee sen verran kuitenkin sitten.

Edit: tilausnumeroista on mielestäni hankala arvioida hashraten nousua, sillä yksi tilaus voi olla 1 Jalapeno (3,5 Ghash/s) tai yksi tai useampi minirig (1.000 Ghash/s kpl…). Jotkut laskeskelivat arvioita perustuen Bitcointalkissa olevaan ketjuun, jossa jengi ilmoitti tilausnumeroitaan ja tilausten sisältöä. On kuitenkin mielestäni väärin yleistää sitä suhdetta kaikkiin tilauksiin, sillä ketjussa lie melko HC-userit. Toisaalta jotkut jättitilausten tekijät ovat varmaan yksityisyyttä kunnioittaakseen jättäneet kertomatta ketjuun. Lisäksi maksamattomien & peruuttettujen tilausten määrää on vaikea arvioida.

Omana korvaan ei kuitenkaan kuulosta kuitenkaan huonolta heitolta, että difficulty voisi nopeasti (viikoissa) 10-20 kertaistua, jos/kun tilauksia aletaan toimittaa.

http://viewitem.eim.ebay.fi/Butterfly-Labs-Bitforce-BFL-Jalapeno-PreOrder-35Ghs-Bitcoin-Miner-ASIC/251140250131/item

13 000 kuullemma jo ennakko myyty…

Kiitos. Tuo tarkoittanee reilua 5000 maksettua tilausta lokakuuhun mennessä.

Pyörittelin noita lukuja hieman, jotta näkisin millainen impakti noilla laitteilla ja nähdäkseni millaisista summista ennakkotilauksissa on kyse. Erilaisilla mielestäni mielekkäillä oletuksilla (kuinka paljon eri laitteita on tilattu) sain, että tuolla on joka tapauksessa 5-10 X nykyinen hash rate sisällä tilauksissa! Tilausten kokonaisarvo lienee 3-6 miljoonaa dollaria. Ehkä näistä luvuista on hyötyä jollekin tilausta harkitsevalle. Mainauksen kannattavuutta voi näppärästi kokeilla tämän sivun avulla.