Moi,
Mun BFL little single on nyt louhinut coineja noin kuukauden non stop. Ei ongelmia, kone toimii hyvin. Onkohan täällä kiinnostuneita ostajia jos päätän myydä koneen?
Moi,
Mun BFL little single on nyt louhinut coineja noin kuukauden non stop. Ei ongelmia, kone toimii hyvin. Onkohan täällä kiinnostuneita ostajia jos päätän myydä koneen?
Tee ilmoitus myyntiosastolle niin näet.
[quote=“cybe, post:281, topic:181”]Moi,
Mun BFL little single on nyt louhinut coineja noin kuukauden non stop. Ei ongelmia, kone toimii hyvin. Onkohan täällä kiinnostuneita ostajia jos päätän myydä koneen?[/quote]
mulla on kiinteä sähkö ja kone aina päällä niin miksi ei
Omat kokemukseni BFL:n toiminnasta:
04. elokuuta 2012 tilattu 60GH/s Single, sovittu hostauksesta. Kesäkuulla 2013 perun hostauksen, koska hinnat oli nelinkertaistettu. BFL:n toimistosta tulee vahvistusviesti, jossa kerrotaan että hostaus on peruttu ja tilaus lähetetään tavalliseen tapaan minulle. Yli vuoden odottelun jälkeen 6. syyskuuta tilaukseni on vihdoin käsitelty, tämän näki nettisivulta. Ihmettelin kuitenkin, kun ei tullut mitään vahvistusviestiä sähköpostiin. 21. päivä syyskuuta tulee minulle viesti Netsolukselta (ilmeisti BFL:n Joshin “yritys”), jossa kerrotaan että heillä on minun koneeni, ja kysellään jotain tietoja. Tässä vaiheessa ei sanat enää riitä kuvailemaan vitutusta. Siellä se kone louhinut 15 päivää toisen taskuun ja täysin hämärän peitossa, koska sen tulen omiin käsiini saamaan.
edit: päivämäärät väärin
[quote=“Kosmos, post:284, topic:181”]Omat kokemukseni BFL:n toiminnasta:
04. elokuuta 2012 tilattu 60GH/s Single, sovittu hostauksesta. Kesäkuulla 2013 perun hostauksen, koska hinnat oli nelinkertaistettu. BFL:n toimistosta tulee vahvistusviesti, jossa kerrotaan että hostaus on peruttu ja tilaus lähetetään tavalliseen tapaan minulle. Yli vuoden odottelun jälkeen 18. syyskuuta tilaukseni on vihdoin käsitelty, tämän näki nettisivulta. Ihmettelin kuitenkin, kun ei tullut mitään vahvistusviestiä sähköpostiin. 21. päivä syyskuuta tulee minulle viesti Netsolukselta (ilmeisti BFL:n Joshin “yritys”), jossa kerrotaan että heillä on minun koneeni, ja kysellään jotain tietoja. Tässä vaiheessa ei sanat enää riitä kuvailemaan vitutusta. Siellä se kone louhinut kolme päivää toisen taskuun ja täysin hämärän peitossa, koska sen tulen omiin käsiini saamaan.[/quote]
komppaan vielä sun vitutuksen jälkiliukkaissa, itelle lähti tulee omat laitteet, tilattu 9.8.2012 ja eiköhän pauku USPS:lta viesti, että puutteelliset tiedot ja paketti lähtee takas lähettäjälle. Noh, nyt on paketti onneksi tulossa, että ei jääny päiväkausiksi ties mihin limboon. BFL osaamista.
Kattelin tossa seuraavaa linkkiä:
https://products.butterflylabs.com/homepage-new-products/1-gh-cloud-hosted-bitcoin-hashing-power.html
“Oho, BFL on satsannu…”
Sitten kaveri pistää seuraavan linkin:
http://staysecuresolutions.com/data-center-overview/
“Oho, eipäs ollukkaa.”
On se vaan uljas pulju tuo BFL.
Myyvät tuotteita joita ei ole olemassa, tuotekuvat on tietokonegrafiikkaa tai public domain -valokuvia netistä.
[quote=“JaPeK, post:286, topic:181”]On se vaan uljas pulju tuo BFL.
Myyvät tuotteita joita ei ole olemassa, tuotekuvat on tietokonegrafiikkaa tai public domain -valokuvia netistä.[/quote]
http://www.pgal.com/portfolio/rice-university-data-center/
http://www.pgal.com/media/portfolio/01_Hester_071117_4432.jpg
Vai tuollako ne asiakkaiden laitteet jauhaa?
http://www.pgal.com/portfolio/clients/
Hmmmm…
Saiskohan tähän vielä jotenkin Under the Domen “The Monarch will be crowned”-viittauksen…
[quote=“teknohog, post:290, topic:181”][quote author=JaPeK link=topic=146.msg9688#msg9688 date=1381772100]
Hitler finds out about the Butterfly Labs Monarch
[/quote]
Saiskohan tähän vielä jotenkin Under the Domen “The Monarch will be crowned”-viittauksen…[/quote]
…in two weeks or so…
Mutta meinasin tänne kirjoittaa, vasta nyt hoksasin ku heitin BFL laatikon menemään, että siellä ois ollu se INVOICE, jossa puuttuu kokonaan nuo postikulut, jotka huhtikuussa taisivat olla 200 dollarin luokkaa/Single, joten jos jollakin on tuolta jotain tavaraa tulossa, ottakaa oma INVOICE mukaan, mutta sanokaa virkailijalle että sieltä paketista löytyy se invoice, niin ei tarvitse ALVia maksaa postikuluista, koska niitä ei ole siellä lueteltuna.
Jos ei onnaa niin sitten kaivatkaa taskusta se oma.
Siis mitä hä?
[quote=“JaPeK, post:292, topic:181”]Siis mitä hä?
Tulli perii 24 % arvonlisäveron, joka lasketaan tuotteen hinnasta JA postikuluista. Tullille kelpaa käytännössä millanen lasku vaan. Sieltä BFL:n sivuiltakin saa tulostettua riittävät tiedot sisältävän asiakirjan. Se paketin päällä oleva rahtikirja taas ei kelvannut, ainakaan minun tapauksissani.
Tuo postikulujen verottaminen on mielestäni aika ikävää, mutta se on huijaamisen estämiseksi. Muutenhan sieltä tulis 100e maksavia tietokoneita 900e postikuluilla.
[quote=“Rider, post:293, topic:181”][quote author=JaPeK link=topic=146.msg9828#msg9828 date=1382105412]
Siis mitä hä?
Tulli perii 24 % arvonlisäveron, joka lasketaan tuotteen hinnasta JA postikuluista. Tullille kelpaa käytännössä millanen lasku vaan. Sieltä BFL:n sivuiltakin saa tulostettua riittävät tiedot sisältävän asiakirjan. Se paketin päällä oleva rahtikirja taas ei kelvannut, ainakaan minun tapauksissani.
Tuo postikulujen verottaminen on mielestäni aika ikävää, mutta se on huijaamisen estämiseksi. Muutenhan sieltä tulis 100e maksavia tietokoneita 900e postikuluilla.[/quote]
Mun ei tarvinnu lähettää minkäänlasita laskua vaan vain kertoa että mitä laitteet on maksanut. Toki ilmoitin halvimman mahdollisen laskutavan mukaan minkä vain suinkin keksin joka olisi ollut vielä jotenkin perusteltavissa mutta mitään todisteita ei vaadittu. Olisin siis voinut oikeastaan väittää niiden maksaneen melkeinpä ihan mitä tahansa.
Sillälailla… Muistan kuinka viime keväällä myin coinit pois halvalla ja ajattelin että paras tapa sijoittaa on tehdä ASIC-tilaus mahdollisimman pian.
Alkuperäinen hinta Jalapenolle oli $149. Tässä kun ynnäilen piilokuluja niin hinta menee reilusti yli $400 per Jalapeno. Vaikeustasokin on tässä postipakettia venaillessa satakertaistunut.
Ei tässä voi enää kuin nauraa ja itkeä samaan aikaan hysteerisesti, miten taitavasti apinaa on taas koijattu…
[quote=“JaPeK, post:295, topic:181”]Sillälailla… Muistan kuinka viime keväällä myin coinit pois halvalla ja ajattelin että paras tapa sijoittaa on tehdä ASIC-tilaus mahdollisimman pian.
Alkuperäinen hinta Jalapenolle oli $149. Tässä kun ynnäilen piilokuluja niin hinta menee reilusti yli $400 per Jalapeno. Vaikeustasokin on tässä postipakettia venaillessa satakertaistunut.
Ei tässä voi enää kuin nauraa ja itkeä samaan aikaan hysteerisesti, miten taitavasti apinaa on taas koijattu…[/quote]
Hmm… Etkö ole siis vieläkään saanut jalapenoa? Entä haluaisitko tulla koijatuksi lisää? ;D Voin myydä jalapenon sillä hinnalla, mitä BFL niistä pyytää tällä hetkellä. Eli siis tämä yksi jo aiemminkin 10 BTC:llä myytävänä ollut n. 7Gh/s (update versio) jalapeno: $274 + $100 update = $374 = 273€. Voin lähettää heti, kaupan päälle suomalaiseen töpseliin käyvä virtapiuha.
IT’S A DEAL!
Paappas maksutietoja privaan niin pistän maanantaina massit.
Muotoillaan nyt niin, että myyjä tekee tuossa TODELLA hyvän diilin. Ostaja ei tule ikinä tienaamaan takaisin tuota 2,275 BTC:tä, jonka käytännössä tuosta laitteesta maksaa.
Euroissa sijoituksen voi tienata takaisin, jos bitcoinin hinta nousee tuonne $535 asti. Silloinkin olisi järkevämpää vain holdata bitcoineja.
[quote=“JaPeK, post:297, topic:181”]IT’S A DEAL!
Paappas maksutietoja privaan niin pistän maanantaina massit.[/quote]
Yksityisviestiä laitettu.
[quote=“Rider, post:298, topic:181”]Muotoillaan nyt niin, että myyjä tekee tuossa TODELLA hyvän diilin. Ostaja ei tule ikinä tienaamaan takaisin tuota 2,275 BTC:tä, jonka käytännössä tuosta laitteesta maksaa.
Euroissa sijoituksen voi tienata takaisin, jos bitcoinin hinta nousee tuonne $535 asti. Silloinkin olisi järkevämpää vain holdata bitcoineja.[/quote]
Joo eihän tuolla välttämättä näe voittoja ikinä, jos maksaa bitcoineilla. Toisaalta taas jos maksaa euroilla (tai ostaa ostohetkellä bitcoineja ja maksaa niillä) niin voi hyvinkin tehdä voittoa. Itseasiassa sanoisin jopa että luultavammin tekeekin, kuin että jäisi häviölle. Kurssin suunta on ainakin oikea. Ja saahan siitä itselle hyvän mielen ja tietää olevansa tärkeä kun tukee blockchainia. Itselläni on niin paljon GH/s jo muutenkin linjoilla ettei tämä 7 tunnu “juuri missään” joten voin hyvin luopua tästä sopivaan hintaan. Niin ja onhan jalapenoilla tietenkin aina ainakin jonkinlainen jälleenmyyntiarvo, jos ei muuten niin keräilyesineenä vuosien päästä!