Butterfly Labs lupailee ASIC-teknologiaa mainaukseen (yli vuoden myöhässä)

[quote=“majere, post:239, topic:181”]https://www.youtube.com/watch?v=2sgg2MvAz8I

Katsominen omalla vastuulla. Video demonstroi mitä henkisiä prosesseja saattaa tapahtua jos sijoittaa rahansa ja luottamuksensa BFL:ään.[/quote]

Siis toi oli aivan sairas video. Katsoin joskus aikaa sitten :smiley: Voi morjens mitä porukkaa maailma täynnä. Toi kaveri ihan itse linkkas ton BFL:n foorumille käsittääkseni.

You have been banned for the following reason: No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never

hehe ;D ;D

[quote=“MushiMushi, post:236, topic:181”][quote author=Rider link=topic=146.msg7757#msg7757 date=1374074675]
Joshan sanoi, että “ramping up” ja pitäis päästä tuonne 600/pv. Ahahaha :smiley: On kyllä tappavan hauska kaveri tuo Josh.

Ps. Kiva tiltata noista asioista täällä foorumilla. Tehkää sama BFL:n omalla tai bitcointalkissa niin teidät laitetaan jonon perälle. Pitää odottaa hiljaa jonossa.
[/quote]

Jostakin bitcointalkin foorumeilta luin, että BFL ohjaa “trollit tai ei niin mukavat potaajat” bitcointalkkiin kun yrittää mennä BFL:n foorumeille tai logata sisään. :smiley: En tiedä kuinka luotettava tuo tieto on, mutta repeilin kyllä taas BFL touhuille. HILJAA JONOSSA, EIKÄ PYÖRITÄ SIELLÄ PERÄLLÄ! :D[/quote]

Siis ei kenenkään mineri lähtenyt liikkeelle? Onko status edes muuttunut? Yhden minun tilaukseni status muuttui tuotantoon, mutta little singlejä.

[quote=“Rider, post:243, topic:181”]Siis ei kenenkään mineri lähtenyt liikkeelle? Onko status edes muuttunut? Yhden minun tilaukseni status muuttui tuotantoon, mutta little singlejä.[/quote]Eivätpä he tällä viikolla saaneet varmaankaan juuri mitään aikaan. Viime viikon keskiviikkona oli Jodyn blogissa, että saisivat ensimmäisen päivän singlet valmiiksi 1-2 päivässä. No, eivätpä ole yli viikko tuon jälkeenkään valmiina. Siitä voinee päätellä että juuri mitään edistystä ei ole tapahtunut.

Oma tilaus on valitettavasti vasta 27.6 tehty, joten sitä saanee vielä 2-4 viikkoa odotella ::slight_smile:

[quote=“Dyaheon, post:244, topic:181”][quote author=Rider link=topic=146.msg7805#msg7805 date=1374345827]
Siis ei kenenkään mineri lähtenyt liikkeelle? Onko status edes muuttunut? Yhden minun tilaukseni status muuttui tuotantoon, mutta little singlejä.
[/quote]Eivätpä he tällä viikolla saaneet varmaankaan juuri mitään aikaan. Viime viikon keskiviikkona oli Jodyn blogissa, että saisivat ensimmäisen päivän singlet valmiiksi 1-2 päivässä. No, eivätpä ole yli viikko tuon jälkeenkään valmiina. Siitä voinee päätellä että juuri mitään edistystä ei ole tapahtunut.

Oma tilaus on valitettavasti vasta 27.6 tehty, joten sitä saanee vielä 2-4 viikkoa odotella ::)[/quote]
Jody, 10.07:

Singles from pay date June 23, 2012 shipped. We are nearing the end of June 23 orders for Singles. We may finish them in a day or two.
Joshyn kanssa samalla linjalla - annetaan liian hyvät ennusteet ja sitten luetaan "scammer, liar" viestejä ja vielä suuttuvat siitä. Käy oikeasti sääliksi niitä, kellä on vuoden 2013 puolella tehtyjä Single/LS tilauksia (olen itseasiassa yksi niistä luusereistä=))

BFL sanoi aloittaneensa 24.kesäkuuta tehtyjen 60GH laitteiden lähetykset.

Kohta pitäisi alkaa lähetyskoodeja putoilemaan myös meille suomalaisille, minulle ainakin. Vapaus häämöttää.

30GH laitteissa mennään jossain 25.kesäkuuta tienoilla. Minulla on muutama 26.kesäkuuta tehty upgrade eli eiköhän niistäkin tule koodia pian.

Oma 2xxx tilaus sanoo “fulfilled”. En ole saanut seurantakoodia vielä. Uskoisin saavani sen huomenna, kun 24h sisäänajo päättyy. Kyseessä trade-in singlejä, joihin en halunnut virtalähteitä. Voin ihan rehellisesti sanoa, että jos ne lähtee tulemaan niin aika monen yli on hypätty.

Seurantakoodi 8)

Aika korkata shampanjapullo! :smiley:

Minulle kyllä. Ketjun alusta näkee, että aika moni muu on tilannut ennen tätä minun tilaustani. Joko ovat saaneet jotain, eivätkä vain kerro täällä tai sitten olen tosiaan hypännyt n. 300 tilauksen ohi jonossa.

Itseäni jotenkin jänskättää näissä nyt niiden kestävyys. Leikkaako tuuletin kiinni? Syttyykö koko höskä palamaan? :stuck_out_tongue: Onko niissä CE merkintä (China Export)?

CE-merkintä kuulemma on. Ja jotkut ovat päässeet ohittamaan muita jonossa, koska BFL ilmeisesti arpoo osan tuotannosta ensimmäisen kuun aikana tilanneille, ja tässä arvonnassa voittamalla pääsee ohittamaan muut jonossa.

Minulle tulleissa Jalapenoissa ei ollut CE-merkintää. Sitä ei myöskään ollut kahdessa Singlessä, jotka tulivat minulle jokin aika sitten. Ilmoittelen onko näissä “uusissa”

Itseäni jotenkin jänskättää näissä nyt niiden kestävyys. Leikkaako tuuletin kiinni? Syttyykö koko höskä palamaan?
On ollu vähän huhuja siitä, että nuo BFL vehkeet oisivat vähän vaarallisia. Suosittelen palovaroitinta + helposti syttyvät kauemmas.
Ja jotkut ovat päässeet ohittamaan muita jonossa, koska BFL ilmeisesti arpoo osan tuotannosta ensimmäisen kuun aikana tilanneille, ja tässä arvonnassa voittamalla pääsee ohittamaan muut jonossa.
Jody:
I will say it again. We ship by pay date not order number. There is one exception--during the first month of orders 1/3 of the daily shipment is from regular orders, 1/3 from trade-in orders and 1/3 from a lottery of all orders in the first month. Thankfully that is finished in the Jalapeno line. Some Singles in the first month have come from the lottery of all orders in the first month and quite naturally have higher order numbers than the first day orders. I am not posting all the different dates that were drawn; I only post the normal date we are shipping from.
Eli jos mun enkkutaito riittää niin tuo arvonta systeemi ei päde näihin Single laitteeisiin paitsi muutama "onnekas" joka saa laitteen nopeammin.

[quote=“ChuOne, post:254, topic:181”]Jody:

[quote]I will say it again. We ship by pay date not order number. There is one exception–during the first month of orders 1/3 of the daily shipment is from regular orders, 1/3 from trade-in orders and 1/3 from a lottery of all orders in the first month. Thankfully that is finished in the Jalapeno line. Some Singles in the first month have come from the lottery of all orders in the first month and quite naturally have higher order numbers than the first day orders. I am not posting all the different dates that were drawn; I only post the normal date we are shipping from.
[/quote]
Eli jos mun enkkutaito riittää niin tuo arvonta systeemi ei päde näihin Single laitteeisiin paitsi muutama “onnekas” joka saa laitteen nopeammin.[/quote]

Itse ymmärsin tuon niin, että jalapenoissa ei enää arvota jonon ohittajia, koska ensimmäisen kuun jalapeno-tilaukset on kaikki jo toimitettu. Koska muissa tuotteissa ei ole ekan kuun tilauksia käsitelty(eikä edes kai ekan päivän), niin vain kolmasosa näiden laitteiden tuotannosta menee tilausjärjestyksessä. Kaksi kolmasosaa tuotannosta arvotaan ekan kuukauden aikana tilanneille, joiden tilausta ei vielä ole toimitettu. Ja tämä kaksi kolmasosaakin sitten vielä jaetaan kahteen osaan. Puolet arvotaan trade-in-tilaajien kesken ja puolet kaikkien toimitusta odottavien ekan kuukauden aikana tilanneiden kesken.

Ymmärsivätkö muut samoin?

Ovat siis Suomessa ja koko EU:ssa laittomia laitteita. Jos jäävät tullin pistokokeessa kiinni niin palautetaan lähettäjälle.
Saksan tulli on palauttanut takaisin sekä BFL:n että Avalonin mainereita kun CE-tarroja ei ole laitteista löytynyt.

[quote=“Kampela, post:256, topic:181”][quote author=Rider link=topic=146.msg7933#msg7933 date=1374903876]
Minulle tulleissa Jalapenoissa ei ollut CE-merkintää. Sitä ei myöskään ollut kahdessa Singlessä, jotka tulivat minulle jokin aika sitten. Ilmoittelen onko näissä “uusissa”
[/quote]

Ovat siis Suomessa ja koko EU:ssa laittomia laitteita. Jos jäävät tullin pistokokeessa kiinni niin palautetaan lähettäjälle.
Saksan tulli on palauttanut takaisin sekä BFL:n että Avalonin mainereita kun CE-tarroja ei ole laitteista löytynyt.[/quote]

Tiedossa on. Eipä tähän voi todeta kuin “shit happens”, jos ne takaisin lähteävät.

Käytännössä tullia ei kiinnosta pätkääkään. Olen avannut BFL:ltä tulleita paketteja tullivirkailijan edessä, kun olen laskua kaivanut paketista. Näytin laitteet tullivirkailijalle, että tässä on kaksi kappaletta ja lasku sanoo neljä, loput tulee myöhemmin. Virkailija totesti asian olevan OK, eikä paljoa mitään CE-merkintöjä kysellyt.

Eikä vain saattaa, vain myös on. Takaisinkutsu ei ole leikin asia, ja CE hyväksynnän saaminen vie arvokasta aikaa inventaarion arvon huvetessa.

Minullakaan ei ole kauheasti luottamusta BFL:n rakennuslaatuun. Yksi jalapeno sieltä pitäisi joskus tulla, saa nähdä pääsenkö omilleni (investoin <2BTC).

Olen jakelijan roolissa ja uskoisin saman pätevän muihinkin. Saan kiinnittää CE-merkinnän laitteeseen, jos se täyttää EU-direktiivin vaatimukset. Mitään kolmannen osapuolen tarkastuksia ei tarvita. Valmistajan tulisi siis kertoa täyttääkö Single nuo vaatimukset. Eiköhän kaikki arvaa kuinka paljon BFL on noita EU-direktiivejä selannut :smiley:

Teoriassa voisin pistää meiliä vaikka Jodylle ja kysyä. Jos BFL vastaa “kyllä” niin lopullinen vastuu siirtyy heille. Kuinka pätevä tuo sähköposti sitten on ilman vaatimustenmukaisuusvakuutusta… Myytävien laitteiden mukaan pitäisi myös laittaa ohjekirjat suomeksi ja ruotsiksi yms. Aika rankasti siis mennään riman alta jokaisen ASIC-rautaa myyvän yrityksen toimesta.

[quote=“Rider, post:259, topic:181”][quote author=Cherenkov link=topic=146.msg7947#msg7947 date=1374942414]
Jälleenmyyntiin tuolla saattaa olla jotakin merkitystä, jos myyt niitä yrityksenä eteenpäin.
[/quote]

Olen jakelijan roolissa ja uskoisin saman pätevän muihinkin. Saan kiinnittää CE-merkinnän laitteeseen, jos se täyttää EU-direktiivin vaatimukset. Mitään kolmannen osapuolen tarkastuksia ei tarvita. Valmistajan tulisi siis kertoa täyttääkö Single nuo vaatimukset. Eiköhän kaikki arvaa kuinka paljon BFL on noita EU-direktiivejä selannut :smiley:

Teoriassa voisin pistää meiliä vaikka Jodylle ja kysyä. Jos BFL vastaa “kyllä” niin lopullinen vastuu siirtyy heille. Kuinka pätevä tuo sähköposti sitten on ilman vaatimustenmukaisuusvakuutusta… Myytävien laitteiden mukaan pitäisi myös laittaa ohjekirjat suomeksi ja ruotsiksi yms. Aika rankasti siis mennään riman alta jokaisen ASIC-rautaa myyvän yrityksen toimesta.[/quote]

en kauhean paljon noista maahantuontikuvioista tiedä. Lisäksi nämä ovat kaiken lisäksi todella “niche” tuotteita, joten en usko että kauheita ongelmia tulee eteen - ellei sitten virtalähteissä havaita “valuvikoja” (vai ovatko nuo ilman virtalähteitä, silloin asia on aivan toinen; pienoisjännite v. pienjännite). Onko muuten kaksoiseristetyjä laitteita?