BTC myyminen Bitstampin kautta?

Ei pitäisi olla nöin vaikeaa. En keksi miten siirtää Bitstampiin kolikoita myytäväksi. Heidän siis pitäisi ilmoitta klikkailulla joku osoite minne siirtää. En en keksi.

Vai onko Bitstamp jo menneen talven lumia?

[quote=“Koppimopo, post:1, topic:2659”]Ei pitäisi olla nöin vaikeaa. En keksi miten siirtää Bitstampiin kolikoita myytäväksi. Heidän siis pitäisi ilmoitta klikkailulla joku osoite minne siirtää. En en keksi.

Vai onko Bitstamp jo menneen talven lumia?[/quote]
Kyllä Bitstamp ihan toimiva pörssi on, mutta nopeammin saat rahat tilillesi Bittirahan myyntipalvelun kautta (https://bittiraha.fi/myy).

Niin niin mutkun mulla kumminkin on verifioitu tili Bitstampissa niin myyn mieluummin siellä. Bittiraha.fi on niille mökin mummoille ja sun toki sitä pitää nostaa esiin.

Sain lähetettyä.

Pitkä viikonloppu!

Pitkän kokemuksen syvällä rintaäänella voin sanoa, että enemmän rahaa saat myymällä kolikkosi bittirahan kautta.
Vaikka näennäisesti provisio on pienempi Stampilla, niin he vetävät välistä siinä vaiheessa kun dollarit muutetaan euroiksi.
Jos ostat Stampin kautta niin talletuksestasi otetaan 7,5 $ käsittelymaksua + valuuttakurssitappio kun eurot muutetaan dollareiksi.
Bittirahan kurssi on muutenkin erittäin kilpailukykyinen johtuen siitä että suurin osa kaupoista voidaan tehdä suoraan ostajien ja myyjien kesken.
Lisäksi raha liikkuu Bittirahalta omalle tilille huomattavasti liukkaammin :slight_smile:
Tiedoksi vielä että jos myyt vähänkin isomman määrän niin voit varautua 10-kohtaiseen KYC-kyselyyn (englanniksi).
Siinä kysytään mm. mistä kolikkosi ovat kotoisin, jos olet mainannut ne itse niin kuitti laitteiden ostosta.

Minusta tuollaiset on fair. Rahanpesua varten ne noitaa tekee.

Olen irtautumassa tästä hommasta nyt kokonaan. Hinta sahaa tuossa nyt ja laitoin sen myyntihintani sen sille nykyisen sahauksen ylälaidalle. Ihan yhtähyvin voisin bitcoinini pitää vaikka hamaan tappiin mutta laitoin niille hinnan nyt.

Jotenkin olen vain kyllästynyt tähän nyt.

Jos myyn bittirahan kautta, onko turvallista lähettää rahat poloniexen tililtä suoraan bittirahaan. Vai pitääkö ensin käyttölompakkoon jolloin tulee siirtokuluja.

Senkun lähetät suoraan. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa.