Onko kenelläkään ongelmia btc-e:n kanssa coinien kotiuttamisessa ?
Mulla ei nimittäin oo tullut enää sähköpostivahvistuksia btc-e:hen sisäänloggautumisesta sitten 26.2 jälkeen.
Samoin, kun yritän ottaa coineja kotiin, en saa lainkaan sähköpostivahvistusta nostosta, joten coinit
jäävät sinne. Tämän havaitsin viime viikon perjantaina, ja supportti ei vastaa lainkaan kyselyihin aiheesta.
Olikohan tää nyt tässä vai koskeeko tää vain mua…? :o
[quote=“jarsumarsu, post:1, topic:1824”]Onko kenelläkään ongelmia btc-e:n kanssa coinien kotiuttamisessa ?
Mulla ei nimittäin oo tullut enää sähköpostivahvistuksia btc-e:hen sisäänloggautumisesta sitten 26.2 jälkeen.
Samoin, kun yritän ottaa coineja kotiin, en saa lainkaan sähköpostivahvistusta nostosta, joten coinit
jäävät sinne. Tämän havaitsin viime viikon perjantaina, ja supportti ei vastaa lainkaan kyselyihin aiheesta.
Olikohan tää nyt tässä vai koskeeko tää vain mua…? :o[/quote]
Olen ostellut ja kotiuttanut coineja sieltä tänään ja kaikki on toiminut hyvin. Huolestuttavaa kyllä kuulla tuollaista. Kannattaa nostaa meteliä asiasta chatissä ja palstoilla niin muutkin alkavat vaatimaan vastauksia.
No joo, ihmettelin jo helmikuun lopulla kun ei enää tullut niitä “succesful authorization” -viestejä loggautumisen jälkeen, mutta kuvittelin sen olevan joku uusi feature…
Ehkä tämä nyt sitten on jokin henkilökohtainen ongelma, laitan infoa tänne jos jotain selviää. Kyselin jo bitcointalkista, josko sieltä jotakin selviäisi. Kun ei viitsisi enää kolmatta support -tickettiä tehdä…
Se vaan ihmetyttää kun ei ne vastaa niihinkään
No joo, ihmettelin jo helmikuun lopulla kun ei enää tullut niitä “succesful authorization” -viestejä loggautumisen jälkeen, mutta kuvittelin sen olevan joku uusi feature…
Ehkä tämä nyt sitten on jokin henkilökohtainen ongelma, laitan infoa tänne jos jotain selviää. Kyselin jo bitcointalkista, josko sieltä jotakin selviäisi. Kun ei viitsisi enää kolmatta support -tickettiä tehdä…
Se vaan ihmetyttää kun ei ne vastaa niihinkään :([/quote]
Tuohon kaikkeen olisi looginen selitys se, että emailisi ei toimi a) ollenkaan b) btc-e osalta jostain syystä.
Jos ei sieltä maili pääse inboksiisi, niin eihän he voi vastata mihinkään.
[quote=“Koppimopo, post:4, topic:1824”]Tuohon kaikkeen olisi looginen selitys se, että emailisi ei toimi a) ollenkaan b) btc-e osalta jostain syystä.
Jos ei sieltä maili pääse inboksiisi, niin eihän he voi vastata mihinkään.[/quote]
Kyllä tässä alkaa loogiset selitykset olemaan aika vähissä, emailini toimii samanlailla kuten ennenkin enkä ole siihen tehnyt mitään muutoksia. Se on todellakin siis oma emailini, omalla domainillani.
Ja btc-e:n tilini ei ole edes mikään uusi, minulla on ollut se jo vuodesta 2011…
Kokeilin vaihtaa nyt sitten btc-e:ssä olevan sähköpostiosoitteeni gmailiin, ei muuten tule vahvistusta sinnekään, vaikka uusi sähköpostiosoite pitäisi vahvistaa…
Googlettamalla käy ilmi, että btc-e on kusettanut paljonkin jengin rahoja, asiakaspalvelu on hanurista ja osa info-sivuista on vieläkin kyrillisillä aakkosilla raapustettua roskaa. Käytän, mutta en pidä siellä kuin ihan minimaalisesti kolikkoja, luokkaa 1 btc. Tsemppiä, eiköhän tuo vielä selviä…
Jeps.
Olisihan tähän ihan mukava saada joku selvyys. En onneksi ole pitänyt tuollakaan enää käytännössä kymmentä coinia enempää kerralla, nyt on jumissa joku alle 6 bitcoinia. Harmittaahan se tuokin jos ne ikiajoiksi sinne jäävät.
On tämä nyt ikävää kun ei rahojaan pois saa
Kauppaa pystyy kyllä käymään…
No, kai joku jonakin päivänä sieltä vaivautuu vastaamaan, etenkin kun joka päivä tekee uuden support -tiketin ja laittaa privaa btc-e:lle bitcointalkissa… Ja jos ei niin sitten ihan vihonviimeisenä toimenpiteenä scam- epäily talkkiin niin luulisi jonkun edes vähän reagoivan… Blääh. Kummallista menoa. Juurikin tuo tuen reagoimattomuus ärsyttää.
Täytyy nyt vain ajatella positiivisesti ja toivoa että tähän löytyy jokin luonnollinen selitys kuitenkin. Esim. Huono kuun asento ja paska tsägä…
Minä loggasin aamulla ja tuli ilmoitus normaalisti gmailiin. Nyt en taida enää uskaltaa logata ulos! Viestisi luettuani tyhjensin taas tilini sieltä ja BTC:t odottelevat jo varmistuksia lompsassa. Eli ei ongelmia toistaiseksi.
Nehän päivittivät servereitänsä tuossa kuun vaihteessa, joskohan jokin meni vikaan…? Toivottavasti olisi jokin pikkubugaus vain eikä mitään mihin olemme valitettavasti viime aikoina niin usein törmänneet bitcoin-maailmassa…
Ihan vain yksittäisen taistelijan kommenttina, kotiutin BTC-e:stä joulukuussa euroja ilman mitään ongelmia. Siinä mielessä paremminkin kuin odotin, koska SEPA-maksussa oli ilmoitettu minimikuluiksi 100 euroa; pystyin siis nostamaan vain summan x-100, kun tililläni oli x euroa. Kyseinen satanen jäi kuitenkin vain sinne tilille, ja kotiutin sen sittemmin toisessa formaatissa. Jotain minimaalisia kuluja siitä vielä tippui matkalla, mutta joka tapauksessa paljon vähemmän kuin odotin.
Ei ole kohdallani muuttunut.
Coineja en saa ulos, sähköpostivahvistuksia ei kirjautumisesta tai coinien siirtämisestä minulle tule, joten jumissa ovat.
Treidaamaan siis pystyy mut en voi siis ottaa coineja/euroja/usdeja ulos tililtäni. Jee. Mitään ilmoituksia en ole aiheen tiimoilta saanut.
Sähköpostiosoitteen muutos btc-e:ssä ei onnistu, koska vahvistussähköpostia ei sinnekään (uuteen antamaani osoitteeseen) tule.
Tuki ei vastaa. Ei edes antamaani varasähköpostiosoitteeseen.
Bitcointalk.orgin btc-e.com ei vastaa privaattiviesteihini.
Kyllä toki, ja kuten aikaisemmin jo totesin, ei sähköpostissani ole muuttunut mikaan sitten 26.2. jälkeen kun nuo login ja withdraw -ilmoitukset loppuivat kuin seinään.
Lisäksi tosiaan nyt tuo kun yritän vaihtaa sähköpostiosoitteeni gmailiksi, sinne gmailiin pitäisi tulla vahvistusviesti, mutta sitäkään ei tule joten edes spostin vaihto ei onnistu.
Kyllä, näin se menee valitettavasti, juuri testasin toisella käyttäjätilillä.
Tämä ei kuitenkaan selitä sitä, ettei btc-e.com vastaa bitcointalkissa privaan tai threadiin.
Pääsetkö käsiksi tai pystytkö tiedustelemaan sähköpostisi lokeja? Siellä voisi näkyä saapuva viesti ja sen hylkäyksen syy.
Jeps, tutkitaan.
Eli päivitys tilanteeseen:
En saa edelleenkään sähköpostivahvistuksia emailiini, joten rahat on ja pysyy btc-e:ssä.
-Tein toisen käyttäjätilin BTC-e:hen toisesta emailista ja kaikki toimii laakista. Myös emailin vaihto toimii [gmail+suomi24 -kombinaatio] Käytin omaa normaalia ip-osoitettani yhteyksiin.
Tein kaksi uutta email-ossua omalle domainille ja loin kolmannen käyttäjätilin btc-e:hen ja samasta omasta ip-osoitteestani.
Ja heps, eipäs tullutkaan enää sähköpostivahvistusta. Haa.
No niin. Jäljelle jää pari vaihtoehtoa.
Btc-e blokkaa kaikki domainiini lähetettävät emailit. Miksi?
Kaikki btc-e:stä tulevat emailit blokkaa joku mun domainilla [mikä] ???
Joku muu vaihtoehto?
Juu eli pidän kyllä tuota ykköstä kaikkein todennäköisimpänä, mutta kun btc-e:stä ei vaivauduta edes vastaamaan. Juu, todellakaan kun bitcointalkissa ei vastata threadiin eikä privaan, ne kyllä toimivat vallan mainiosti…
Oikeastaan yllättyisin hiukan jos vastailisivat bitcointalkissa tai vastaavassa. Yhteydenottoja meinaa varmaan riittää kivasti. Support järjestelmästä vastaillaan yleensä noin vuorokaudessa, joten paras betti lienee ottaa supporttiin yhteyttä toisen domainin maililla tehdyllä tilillä.
Tuolta kantsii muuten testata josko oma domaini olisi jossain blacklistissä tai vastaavaa: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
Melko varmasti jostain suojauksesta tuossa kuitenkin on kyse joka taistelee vastaan.
[quote=“scoffer, post:17, topic:1824”]Oikeastaan yllättyisin hiukan jos vastailisivat bitcointalkissa tai vastaavassa. Yhteydenottoja meinaa varmaan riittää kivasti. Support järjestelmästä vastaillaan yleensä noin vuorokaudessa, joten paras betti lienee ottaa supporttiin yhteyttä toisen domainin maililla tehdyllä tilillä.
Tuolta kantsii muuten testata josko oma domaini olisi jossain blacklistissä tai vastaavaa: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
Melko varmasti jostain suojauksesta tuossa kuitenkin on kyse joka taistelee vastaan.[/quote]
Vihdoin sitten vastasivat bitcointalkista ja supportista. Ehkä tuo mun donator-status auttoi talkissa… Ken tietää.
-Tai sitten se, että annoin niille “toimivan” sähköpostiosoitteen [vanhakin toimii kyllä :o]
Noh, ne vastaukset eivät olleet varsinaisia vastauksia, ainoastaan pelkkä ohje vaihtaa emailiosoite toiseen. No vaihdoin sen heti niiden ohjeen mukaan ja btc-e reagoi välittömästi ja toteutti muutoksen ilman sen kummempia vahvistuksia.
Uuteen spostiin tulee nätisti taas “Successful authorization” -ilmoitukset ja
nyt on btc-e -tilillä finances/withdraw -osiossa teksti “Money hold. 336 hours left” eli kahden viikon karenssi.
…Mutta kyllä helpotti
Kerron sitten taas parin viikon päästä mikä meni vikaan…
Varsinainen ongelman aiheuttaja ei kuitenkaan selvinnyt ja se jäi vähän kaivelemaan. Ehkä tuo oli sitten joku ufojen muistutus pienen ihmisen kuolevaisuudesta tjsp.