Eli lähetin blockchain lompakostani 0.4 BTC ja transaction fee 0.0005 BTC eli se mikä siinä on automaattisesti, yli 2h mennyt eikä vielä yhtään confirmaatiota, miksi?
Ja mitäs jos confirmaatiot eivät täyty ikinä? Palautetaanko coinit minulle vai jäävätkö ne sinne pyörimään loputtomiin? Ja lisäksi hävisin satoshidiceen yli 10€ koska se on helvetin epäselvä.
Taidan kyllä vaihtaa takasin easywallettiin. Mutta siis kusinko nyt tässä yhteensä 50€ vai mitä?
[quote=“Nuutti, post:1, topic:955”]Eli lähetin blockchain lompakostani 0.4 BTC ja transaction fee 0.0005 BTC eli se mikä siinä on automaattisesti, yli 2h mennyt eikä vielä yhtään confirmaatiota, miksi?
Ja mitäs jos confirmaatiot eivät täyty ikinä? Palautetaanko coinit minulle vai jäävätkö ne sinne pyörimään loputtomiin? Ja lisäksi hävisin satoshidiceen yli 10€ koska se on helvetin epäselvä.
Taidan kyllä vaihtaa takasin easywallettiin. Mutta siis kusinko nyt tässä yhteensä 50€ vai mitä?[/quote]
Kyllä ne confirmaatiot rupeaa sieltä tulemaan, malttia vain. Coinit eivät ole mihinkään kadonneet, eikä ne jää “sinne” loputtomaksi aikaa pyörimään. Tuohon lompakkoon ne eivät kyllä tule takaisin myöskään. Nyt pitää vain odottaa.
Lisäys: Mulla meni joskus 36h, kun pistin ruuhkan aikana ilmaisen siirron menemään eli aina ei vain mene kaikki ihan suunnitelmien mukaan.
Okei, ei sit muutakun odottamaan