Blockchain walletissa ongelmia

Huomenta.

Elikkäs blockchain lompsa ei suostu lähettämään siirtoa. Olen eilisestä saakka yrittänyt saada yhtä siirtoa lähtemään, kahdella eri tietokoneella mutta ei vaan onnistu.
Olen siis käyttänyt tätä useasti aikaisemminkin, että tiedän tekeväni kaiken oikein. Sisään pääsen kirjautumaan normaalisti, säädettyä miners feet ja lompakko osoitteet yms mutta kun painan “send payment” niin mitään ei tapahdu. Ei edes minkäänlaista virheviestiä.

Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? mistä mahtaa johtua ja miten saisin tuolta nyt äkkiä nuo rahani liikkeelle kun olisi taas tavallaan vähän kiire?

Lähetin äsken kokeeksi pienen summan Blockchain-lompakostani Custom-Transaktiona, laitoin feeksi 0.0001.
Heti lähti ja näkyi vastaanotto-osoitteessa.
Business as usual.

Ei kyllä itsellä toimi vieläkään. Koittanut eri osoitteisiin ja eri kokoisella feellä mutta ei lähde coinit liikkeelle millään.
Koitin myös tehdä lompakosta varmuuskopion jos olisin voinut palauttaa coinit sillä tavalla. (tiedän, olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin) Niin ei anna myöskään tehdä tätä backuppia millään tavalla, ei paperille eikä sähköpostiin yms. vaan tulee tuonne oikeaan yläreunaan virheteksti: error loading script. Are you offline?

Mikä tässä nyt mahtaa olla vialla. Onko tällä lompsalla jotain supporttia johon voisi laittaa s.postia vai millä saan nyt rahani pois täältä?

Ei kait sulla ole käytössä “uusi” blockchain walleti?
Mä otin sen käyttöön niin se ei lähetä coineja vanhoista osoitteista vaan niissä osoitteissa olevat coinit pitää ensiksi siirtää uuden walletin uuteen osoitteeseen

Tällaiset “kyllä se mulla toimii” neuvot eivät yleensä auta mitään, ja ovat lisäksi hemmetin ärsyttäviä :smiley:

Aika paljon on netissä raportoitu blockchain.info:n ongelmista jo pitkään. Fiksuinta lienee noukkia kaikki priva-avaimet kyseisestä palvelusta ja siirtää rahat johonkin toiseen lompsaan. Esim. tässä yksi ohje: https://ounce.me/blog/manually-recovering-private-keys-from-blockchain-info-hd-wallet-conversion-disaster/

Itse suosittelen electrumia bitcoinien säilytykseen: https://electrum.org/#home

Kiitoksia vain :slight_smile:, ihan päteviltä ohjeilta näyttää mutta…
Olen kohtuullisen surkea tämmöisissä jutuissa, mikäköhän tässä nyt menee vikaan kun on chromella walletti auki ja syötän tämän:

console.log(Blockchain.MyWallet.wallet._addresses);

Niin vastaus on tämä:

VM88:1 Uncaught ReferenceError: Blockchain is not defined(…)

Joo kyllä tämän jälkeen menee lompsa vaihtoon, ei ole meinaan eka kerta kun on ongelmia tämän kanssa…

Tarkoitukseni ei ollut ärsyttää, vaan kertoa että ainakin mulla tuo toimii normaalisti…hän kun kysyi sitä.
En sitten tiedä onko mulla joku ihme tuuri, muttei koskaan ole ollut mitään ongelmia tuon kanssa :slight_smile:

Vieläkin coinit jumissa, lupaan tippiä sille kenen ansiosta saan rahani pois…

Jos jollain samaa ongelmaa, niin homma hoitui niinkin helpolla kun avaamalla lompsa incognito tilassa ja sai siirrettyä coinit pois.

1 tykkäys