Bittrexin käyttö

Bittrex:n toiminta. Olen aloittelija bittirahasijoittajana. Osaisiko joku kertoa miten bittrexiin siirretään rahaa? Tili bittrexissä on jo statukselle “Basic”. Pitääkö siirrettävä raha olla jo valmiiksi kryptorahana? Jos niin mistäs minä niitä hankin kun bittrexiin juuri sen vuoksi olen menemässä että voisin tehdä kauppoja :smile: Ymmärtääkseni bittiraha.fi:ssä ei onnistu kuin bitcoinien kauppa, itseäni kiinnostavat muutkin.

Toinen kysymys: miksi bittrexissä on näitä valuuttapareja näkyvillä mm. valuuttojen Bitcoin, Ethereum jne alla?

Joudut ensin ostamaan bitcoineja tai mitä tahansa kryptoa toisesta paikasta. Bittrex on pörssi joka ei käsittele fiat-rahaa lainkaan. Eli ostat jostain (esim. bittiraha), siirrät bittrexiin ja näin pääset alkuun. Verifiointi Bitrexxiin on todella nopeaa, meni muistaakseni pari minuuttia kun pari viikkoa sitten sen tein. Verifiointi on pakollinen jos haluaa nostaa mitään valuuttaa ulos.

Tervetuloa kryptojen Williin Länteen. Bitcoinit ovat nyt arvokasta fiat rahaan vaihdettavaa valuuttaa (ja päinvastoin), joten sinulla aloittelijana on paljon opittavaa sen turvallisesta käytöstä ja turvallisista paikoista jossa sitä käytät. Voit aloittaa vaikka alla olevasta linkistä.

All my coins were sold for btc and gone.


So do your diligence.

Googlen haussa tulee tosiaan paljon phising saitteja kun hakee pörssejä, näihin menee moni. Tämä näyttää olleen tuossa linkatussa jutussakin takana. Kannattaa tehdä bookmarkki kaikista käyttämistään pörsseistä selaimeen ja mennä ainoastaan sitä kautta. Vielä parempi jos voi omistaa esimerkiksi vanhan läppärin johon asentaa linuxin ja käyttää sitä ainoastaan coineihin liittyviin asioihin. Näillä mennään jo pitkälle.

Kiitos vastauksestasi, tämä tuli selväksi mutta entä miten se siirto bittrexiin tapahtuu käytännössä? Mistä linkistä edetään? Ilmeisesti siellä tehään jossakin lompakon osoite jonne ohjataan bitcoineja tai muita cryptoja?

Wallets-osiossa on kaikki kolikot listattuna, + napista lisätään (antaa deposit osoitteen johon lähetät esim. btc) ja - nostetaan pois jolloin annat osoitteen mihin haluat nostettavan.

Oikealla ylhäällä Ƀ-markets jossa on kaikille pareille markkinat jossa varsinainen kaupankäynti tapahtuu.

Hei

Itse käytän Krakeni,nopea fiati toimitukset mutta suht piene valikoima kryptoja mutta ylin Bittrexin saa hoitetu kakki asiat.