Bittirahan tontut järjestävät tänä jouluna suuren jouluarvonnan!
Palkintoihin on tänä vuonna panostettu entistä enemmän. Olemme tulleet siihen tulokseen, että palkintoa ei tulisi rajoittaa pelkästään Applen ystäviin, Lumia-faneihin tai henkeen ja vereen Androidin nimeen vannoviin.
Tästä johtuen pääpalkinnon voittaja saa valita palkinnokseen iPhone 6, Lumia 930 tai Galaxy S5 -älypuhelimen! Tällä tavalla takaamme, että pääpalkinto on kaikkien kannalta houkutteleva. Arvomme myös 15 kpl BTC Storen Bitcoin-tuotepakettia. Lisäksi arvomme 10 kpl Janne Lohvansuun bitcoin-sijoituskirjaa, 5 kpl BTC Trinketsin tuotepakettia sekä 20 pakettia Sugrua.
Palkintojen yhteisarvo on noin 2 000 euroa, joten kannattaa osallistua! Osallistuminen ei maksa mitään.
Osoiterivistä on todennäköisesti automaattisesti poistunut tuo “javascript:”, joten sinun pitää lisätä se koodirivin alkuun käsin uudemman kerran.
Nyt voit painaa enteriä, jonka jälkeen kaikki kaverisi tulee valituksi. Jos sinulla on paljon kavereita, selaimesi prosessoi skriptiä jonkinaikaa ja joudut hieman odottamaan. Voi vaikuttaa siltä, että selain jopa kaatuu, koska se jäätyy siksi aikaa kun skriptiä suoritetaan. Lopuksi painat “Lähetä”, ja homma on sillä selvä.
Hehe, Facebook… Twitter… Youtube… Onhan nuo hyviä kanavia saada jouluarvonta perustallaajan tietoon, muttei kovin suotuisia yksityisyydestään piittaaville henkilöille
Kaippa sitä pitää tyytyä tuohon yhteen lipukkeeseen täältä voorumin kautta Puskaradiossa ja SILCissä mainostelen kyllä tovereille ja tutuille ^^
Kyllä minä ainakin pistin facebookkiinkin spämmin vaikka normaalisti oon asian suhteen aika tiukkapipo. Taisi bittirahan arvonnan mainos olla toinen lajissaan, ensimmäinen julkaistu spämmi oli OnePlusin arvonta. Olisin tosin voinut jakaa tuon hyvin vaikkei sillä olisi mitään vaikutusta voittomahdollisuuksiin arvonnassa.
[quote=“Technomage, post:7, topic:2432”][quote author=Kimmo link=topic=2724.msg21760#msg21760 date=1417464605]
Niin… Tosi mukava juttu tietysti tämä jouluarvonta mutta käyttääkö kukaan tällä foorumilla facebookia tai twitteriä yms.?[/quote]
Eiköhän aika moni käytä. :)[/quote]
Tosi moni on myös käyttämättä. Väliäkö tällaisella arvonnalla, mutta uskon että kryptovaluuttojen piirissä on myös suhteellisen paljon käyttäjiä jotka ei seuraa sosiaalista mediaa ja miksi niitä pitäisikään seurata kun amppareista tms kuulee kyllä mikä hottia sosiaalisessa mediassa vaikkei itse osallistuisikaan.
[quote=“Technomage, post:7, topic:2432”][quote author=Kimmo link=topic=2724.msg21760#msg21760 date=1417464605]
Niin… Tosi mukava juttu tietysti tämä jouluarvonta mutta käyttääkö kukaan tällä foorumilla facebookia tai twitteriä yms.?[/quote]
Eiköhän aika moni käytä. :)[/quote]
Joo. Olen siis tietysti väärässä tässä asiassa.
Facebookin ja kryptovaluuttojen sekakäyttö tulee vissiin jäämään minulle samanlaiseksi paradoksimysteeriksi kuin että jengi kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon ja uskoo horoskooppeihin samanaikaisesti.
[quote=“katlisa5963, post:5, topic:2432”][quote author=Kimmo link=topic=2724.msg21760#msg21760 date=1417464605]
Niin… Tosi mukava juttu tietysti tämä jouluarvonta mutta käyttääkö kukaan tällä foorumilla facebookia tai twitteriä yms.?
[/quote]
Rakentavaan kritiikkiin kuuluu ehdotus paremmasta tavasta toimia.
Kustannustehokkuus huomioiden.[/quote]
Itse asiassa tuo kommenttini ei tainnut olla edes rakentavaa kritiikkiä vaan pelkkä yleinen toteamus…
Parempi tapa toimia olisi tietenkin että ei vaadita Facebook tai Google-tilejä johonkin juttuun osallistumista varten.
Puhelimista vielä sen verran että kaikilla yksityisyydestään piittaavilla joilla ei ole Facebook tai Google-tilejä - on jo Jolla, Nokia N9 tai jotain sinnepäin taskussa ja he eivät luultavasti tarvitse näitä palkintoja joissa on Googlen, Applen ja Microsoftin kyyläyssysteemejä joten homma on kai tältä osin ihan ok
Niin, no siis ihan hyviä pointteja. Arvonnan kohdeyleisöhän on nuoret aikuiset yleisesti, ei Bitcoin-harrastajat sinällään. Sen takia palkinnot on mitä on, ja fokus on somessa. Bittirahan intresseissä on yrittää viedä Bitcoinia pikkuhiljaa kohti mainstreamia, pieni askel kerrallaan. Tämä on yksi osa sitä melko haastavaa projektia.
Intresseissä on siis saada tiedotuskanavia laajennettua ja tehostettua entisestään. Bittirahan pääasiallinen tiedotus- ja kommunikointikanava on some (Facebook, Twitter ja Youtube). Niistä käyttäjistä, jotka ei somea ollenkaan käytä, ei ole hirveästi iloa meille tiedotuksen kannalta. Poikkeuksena tämä keskustelupalsta tietysti. Se onkin oikeastaan ainoita tapoja osallistua tuohon ilman FB/Twitter/Google -tilejä. Toinen on suositella arvontaa kavereille reffilinkillä missä ikinä kommunikoikaan.
Voisin muuten lyödä melko isosta bitcoin-summasta vetoa, että Facebookissa on pitkän linjan Bitcoin-harrastajia enemmän kuin Facebookin ulkopuolella. Tätä nyt ei pysty oikein mitenkään todistamaan, mutta se perustuu siihen että tunnen aika paljon Bitcoin-käyttäjiä. Hyvin suuri osa on sosiaalisessa mediassa jollain tapaa. Ei Bitcoin-käyttäjistä, pitkään mukana olleistakaan, oikeasti ole kuin hyvin pieni osa niin sanottuja yksityisyysfanaatikkoja.
Enkä tarkoita tätä nyt niin, että se olisi jotenkin väärin. Mun mielestä voi olla varsin hyvä ratkaisu pysytellä erossa somesta, kun suurin osa siellä pyörivästä matskusta on täyttä scheissea kuitenkin. Mutta fakta on se, että yksityisyysfanaatikot ovat Bitcoin-skenessäkin niche. Isompi niche kuin monissa muissa piireissä, mutta niche kuitenkin.
Ei siinä oo mitää fanaattisuutta jos omistaa facebook tilin tai on omistamatta. Se vain on niin. Jos et oo koskaan kokenut tarvetta avata g-mail tiliä niin ootko fanaattisesti sitä vastaan?
Totta, mutta voisi väittää että Satoshilla on ihan hyvä syy pysyä anonyyminä. Bitcoin on kuitenkin käytännössä kaikkia valtarakenteita järisyttävä paradigmamuutos, ja luojan roolissa oleminen voi sisältää tietynlaisia riskejä.
J:lle vielä vastaukseksi, että en tarkoittanut sitä että Facebookia käyttämätön ihminen olisi välttämättä yksityisyysfanaatikko. Otin sen esiin, koska Kimmon kommenteissa pidettiin Facebookia käyttävää Bitcoin-harrastajaa poikkeuksellisena yhdistelmänä. Itse taas olen todennut, että se on melko yleinen yhdistelmä loppupeleissä.
Yksityisyysfanaatikot ovat sellaisia kavereita, jotka haluavat oikeasti olla anonyymejä julkisuudessa. Tarkoittaa siis sitä, että eivät julkisesti koskaan esiinny tunnistettavalla tavalla. Pitävät maskeja aina ulkona ollessa ja niin edelleen. Tapasin muutaman Bitcoin-konferenssissa Lontoossa 2012. Jänniä kavereita. Toki tästä ilmiöstä on lievempiäkin muotoja.
Oma näkökulmani on se, että anonyymius ja yksityisyys ovat kaksi täysin eri asiaa. Itselläni ei erityisesti ole intressejä olla anonyymi, mutta haluan suojata yksityisyyttäni valikoivasti, silloin kun pidän sitä tarpeellisena.
Totta, mutta voisi väittää että Satoshilla on ihan hyvä syy pysyä anonyyminä. Bitcoin on kuitenkin käytännössä kaikkia valtarakenteita järisyttävä paradigmamuutos, ja luojan roolissa oleminen voi sisältää tietynlaisia riskejä.
J:lle vielä vastaukseksi, että en tarkoittanut sitä että Facebookia käyttämätön ihminen olisi välttämättä yksityisyysfanaatikko. Otin sen esiin, koska Kimmon kommenteissa pidettiin Facebookia käyttävää Bitcoin-harrastajaa poikkeuksellisena yhdistelmänä. Itse taas olen todennut, että se on melko yleinen yhdistelmä loppupeleissä.
Yksityisyysfanaatikot ovat sellaisia kavereita, jotka haluavat oikeasti olla anonyymejä julkisuudessa. Tarkoittaa siis sitä, että eivät julkisesti koskaan esiinny tunnistettavalla tavalla. Pitävät maskeja aina ulkona ollessa ja niin edelleen. Tapasin muutaman Bitcoin-konferenssissa Lontoossa 2012. Jänniä kavereita. Toki tästä ilmiöstä on lievempiäkin muotoja.
Oma näkökulmani on se, että anonyymius ja yksityisyys ovat kaksi täysin eri asiaa. Itselläni ei erityisesti ole intressejä olla anonyymi, mutta haluan suojata yksityisyyttäni valikoivasti, silloin kun pidän sitä tarpeellisena.[/quote]
Jeps, kiitos vastauksesta. Sinun onkin vaikeampaa pysytellä anonyyminä enää kun kaikki tietää nimesi ja ulkomuotosi. Markkinoita kuitenkin riittää, hauskimmissa tällä hetkellä 10% tuotot mitä pelailen
Per treidi tietenkin.
Summat on toki pieniä, jokainen voi itse etsiä parhaat valuuttaparit avoimista pörsseistä.
“Sissimarkkinointi tarkoittaa epätyypillisiä markkinoinnin keinoja, jotka tuottavat hyviä tuloksia pienin panoksin. Sissimarkkinoinnin tunnusmerkkeinä pidetään usein luovuutta, ketteryyttä, mielikuvituksellisuutta, edullisuutta ja tuloksellisuutta. Internet on yleisin sissimarkkinoinnissa käytetty kanava. Netissä sissimarkkinointi hyödyntää usein sosiaalista mediaa, äänestyssivustoja ja muita yhteisöllisiä verkkopalveluita.”
Konsepti on huomattavasti syvempi kuin jonkun jutun mainostaminen facebookissa.
Siirsin lihavointia tuossa lainauksessa omasta mielestä tärkeisiin aspekteihin, perus facebook-mainoskampanja ei täytä nykyään mitään noista tunnusmerkeistä.