Bittimatti otti kolikot eikä antanut raha

Moi, äsken yritin nosta 100€ laitesta, laitte otti kolikot mutta raha ei tullut, se vaan sanoi että we are out of cash, please try later, mun viimeiset rahat meni. Ja oon odottamassa täällä finnvape:ssa, voiko nyt joku vastaa

En tiedä toimiiko forumilla mitään tukea, mutta tämmöistä löytyi nettisivuilta. Automaatissa saattaa myös olla ohjeita.

Puhelintuki: tel:+358291701190
Linjat ovat avoinna arkisin klo 13-15

https://bittimaatti.fi/instructions

Keskeytyneet toimeksiannot

Mikäli asiakkaan toimeksianto on palvelun käyttöehtojen vastainen tai toimeksianto joudutaan muusta syystä keskeyttämään, pyydetään asiakkaalta tiedot varojen palauttamista varten ja varat palautetaan kun asiakas on ilmoittanut tarvittavat tiedot.

Mikäli varoja ei puutteellisista tiedoista tai toimeksiannon luonteesta johtuen voida palauttaa asiakkaalle ja varat ovat Yhtiön hallussa yli 90 päivää, peritään varojen hallinnoinnista hallinnointipalkkio. Hallinnointipalkkio määritetään vuotuisena prosenttiosuutena varojen kokonaisarvosta ja se lasketaan sekä vähennetään kuukausittain. Hallinnointipalkkio peritään 1.12.2018 alkaen. Hallinnointipalkkion vuotuinen palkkioprosentti on 9,90% ja se lasketaan todellisten hallinnoitujen päivien osalta, kun toimeksianto on ollut keskeytettynä yli 90 päivää.

Finnvapessa odottamalla tilanne ei ainakaan parane uskoisin :smiley:

Menetit enemmän kuin minä, kokeilin 20 euroa nostaa, rahat eivät koskaan tulleet!