Bittimaatti.fi paska palvelu vielä kerran

Bittimaatti.fi paska palvelu vielä kerran

siis, mitä vittua oikeesti? pitäskö mun matkustaa 35 kilometria bittimaatille vaikka siinä lukee 100€ myyntisaldo kun olin päikanpäällä , mutta laite on tyhjä?? tää on käynyt monesti, kuka korvaa mun aika ? Prassos OY on saanut miljoonia euroja välistä tästä bitcoin jutusta mutta heillä ei vieläkään ole mitään ratkaisu tähään.
vitun paska palvelu,
Tästä lähtien kannatta käyttää CoinerFi automaatteja.

1 tykkäys

Harmi että sulla kävi noin. Minulla ei ole vastaava ongelmaa vielä tullut. Varmaan otin just ne rahat mitä olit tulossa hakemaan… Sori

1 tykkäys

kyse ei ole siitä vaan, jos kerran laite on tyhjä niin ilmoittakaa nettisivulla, mulla menii 30 minsa matkaa, matka rahat, minun aika, ja en saanut mitään rahaa. ja se vielä vituttaa, kun Prassos OY:n henkilökunta lukee tään viestin ja eikä vastaa.

Live tilastot setelivaroista ei olisi huono.

Saldotiedot ovat täysin reaaliaikaisia. Voi kuitenkin joskus käydä tilanne että maatissa käy mekaaninen vika setelisyötössä ja silloin se myynti epäonnistuu vaikka rahaa piti olla.

Yleisesti riski ongelmatilanteelle on suurempi mitä vähemmän saldoa siellä on. Ja toki aina mahdollista että joku muu käy ne noukkimassa juuri ennen. Eli siis ei sinne maatille kannata pitkää matkaa matkustaa jos saldo on hyvin pieni, on iso riski että homma ei onnistu perille päästyä.

Toki yleisesti myyntisaldot pitäisi pian parantua paljon. Ollaan laskettu ostokulut 2 pinnaan ja saadaan sitä kautta enemmän seteleitä kiertoon. Pankkejahan emme käytä nykyään ollenkaan maattien osalta.