Onko täällä muita Protosharesia mainanneita? Itse olen ollut mukana melkein julkaisusta asti (sain vinkin muutama päivä myöhemmin), aluksi cpu-louhintaa parilla koneella ja nyt jonkin aikaa näytönohjaimilla kun tehokkaat cuda- ja opencl-louhijat on olemassa. Suurin osa on kyllä myyty…
Nyt pari päivää sitten Protosharesin arvo noin tuplaantui todella lyhyessä ajassa, koska julkaiseva taho ilmoitti tuovansa Bitshares X:n (jonka “prototyyppi” Protoshares tavallaan on) ja sitä olisi saatavilla vain omassa lompakossa olevien Protosharesien mukaan. Tuo on siis näissä sisäänrakennettu ominaisuus, importtaamalla PTS:n private keyt siihen pohjautuvan kryptorahan lompakkoon saa suunnitellun määrän uusia ja tietenkin vanhat PTS:t säilyvät koskemattomina. Esimerkiksi Memorycoin 2.0:n kohdalla jokaista kymmentä PTS:ää kohden sai yhden MMC:n. No mutta tämähän on paljon isompi juttu, ja voi tietenkin olettaa PTS:n kurssin laskevan taas kun snapshot-ajankohta on mennyt ohi. Ja PTS:n kurssin luulisi vielä nousevan tuosta 0,025 BTC tasolta tässä parin päivän aikana.
Tuosta löytyy lisää aiheesta: https://bitsharestalk.org/index.php?topic=2940.0 Itse en ole ehtinyt lukea tuota ketjua juurikaan, joten tarkentava info on ainakin mun osalta tervetullutta Tarkalleen snapshotin pitäisi olla GMT:n mukaista vuorokauden vaihtumista edeltänyt viimeinen vahvistettu blokki, “The last confirmed block in the GMT month of February”. Mutta nyt vaimo vaatii katsomaan kanssaan Babe, urhea possu