Bitshares X (Protoshares snapshot 28.2.)

Onko täällä muita Protosharesia mainanneita? Itse olen ollut mukana melkein julkaisusta asti (sain vinkin muutama päivä myöhemmin), aluksi cpu-louhintaa parilla koneella ja nyt jonkin aikaa näytönohjaimilla kun tehokkaat cuda- ja opencl-louhijat on olemassa. Suurin osa on kyllä myyty…

Nyt pari päivää sitten Protosharesin arvo noin tuplaantui todella lyhyessä ajassa, koska julkaiseva taho ilmoitti tuovansa Bitshares X:n (jonka “prototyyppi” Protoshares tavallaan on) ja sitä olisi saatavilla vain omassa lompakossa olevien Protosharesien mukaan. Tuo on siis näissä sisäänrakennettu ominaisuus, importtaamalla PTS:n private keyt siihen pohjautuvan kryptorahan lompakkoon saa suunnitellun määrän uusia ja tietenkin vanhat PTS:t säilyvät koskemattomina. Esimerkiksi Memorycoin 2.0:n kohdalla jokaista kymmentä PTS:ää kohden sai yhden MMC:n. No mutta tämähän on paljon isompi juttu, ja voi tietenkin olettaa PTS:n kurssin laskevan taas kun snapshot-ajankohta on mennyt ohi. Ja PTS:n kurssin luulisi vielä nousevan tuosta 0,025 BTC tasolta tässä parin päivän aikana.

Tuosta löytyy lisää aiheesta: https://bitsharestalk.org/index.php?topic=2940.0 Itse en ole ehtinyt lukea tuota ketjua juurikaan, joten tarkentava info on ainakin mun osalta tervetullutta :slight_smile: Tarkalleen snapshotin pitäisi olla GMT:n mukaista vuorokauden vaihtumista edeltänyt viimeinen vahvistettu blokki, “The last confirmed block in the GMT month of February”. Mutta nyt vaimo vaatii katsomaan kanssaan Babe, urhea possu :smiley:

Korostetaan tässä vielä, että muistakaa siis siirtää kaikki Protosharenne poolista / vaihtopalvelusta / anopilta omaan lompakkoon hyvissä ajoin, viimeistään tämän kuun 28. päivän iltana jotta ei mene mitään sivu suun. Blokin vahvistamiseen näkyy tällä hetkellä menevän noin 3,5 tuntia, joten ei kannata jättää liian tiukalle.

Kiitti muuten ku kerroit tännekki :slight_smile: Ois kiva kuulla enemmänki tälläsii juttui.

Pelastui muutama roponen tällä infolla. Pistäisin palkkiota menemään ellei voitettu summa olisi nii mitättömän pieni :smiley:

Mitä luulette tästä Bitshares projektista? Tuleeko ne saamaan aikaan jotain korporaatiota verkkoon, joka antaisi kolikoille arvoa? Minä luulen että ne jää auttamattomasti Ethereumin jalkoihin. En tosin ole perehtynyt heidän agendaansa…