BitPay kasvaa räjähdysmäisesti

Kovasti on ollut spekulaatiota siitä että Bitcoin kuolee pois jos siitä ei tule yleistä vaihdon välinettä.
Itse en tähän usko, arvonsäilyttäjällekin on tässä epävarmassa maailmassa varmasti kysyntää.

Viime syksynä BitPay rikkoi tuhannen kauppiaan rajan. Tänään sain vastauksen kysymykseeni
paljonko Bitcoinin hyväksyviä kauppiaita tällä hetkellä on :

Tony Gallippi (BitPay)
May 23 10:48 am (EDT)

BitPay has 7,000 merchants

Mielestäni alkaa näyttää siltä että Bitcoin is here to stay 8)

Jep, eipä tuo varmasti mihinkään ole katoamassa pitkään aikaan. Vitsi kun tulisi tuonne Etelä-Eurooppaan jokin kiinteistövälitysfirma, josta saisi ostaa loma-asunnon bitcoineilla :slight_smile:

9flats.com hyväksyy bitcoinit, erittäin laaja valikoima.

Toivon BitPaylle kyllä menestystä, ovat hyvää työtä tehneet! Mekin käytämme heidän palveluaan eikä ole kyllä moittimista.

Mutta kuitenkin, itse toivoisin että muitakin maksuvälittäjiä ilmaantuisi. Kilpailu on aina hyvästä, kyllähän tuon on nähnyt esim. Mt Goxista kuinka niitä varteenotettavia kilpailijoita vaan kannattaa olla.

[quote=“katlisa5963, post:1, topic:879”]Kovasti on ollut spekulaatiota siitä että Bitcoin kuolee pois jos siitä ei tule yleistä vaihdon välinettä.
Itse en tähän usko, arvonsäilyttäjällekin on tässä epävarmassa maailmassa varmasti kysyntää.

Viime syksynä BitPay rikkoi tuhannen kauppiaan rajan. Tänään sain vastauksen kysymykseeni
paljonko Bitcoinin hyväksyviä kauppiaita tällä hetkellä on :

Tony Gallippi (BitPay)
May 23 10:48 am (EDT)

BitPay has 7,000 merchants

Mielestäni alkaa näyttää siltä että Bitcoin is here to stay 8)[/quote]

Kiitos tästä tilastosta.
Tämä on jälleen yksi hyvä syy sille, miksi kolikko on matkalla kohti Termosfääriä nykyiseltä Troposfääriltä. Voi olla, että Stratosfääri ja Mesosfääri hieman luovat ilmanvastusta kolikolle, mutta moottori on niin voimakas, että äänivalli tullaan ylittämään paukkuen. ;D 8)

[quote=“Risse, post:4, topic:879”]Toivon BitPaylle kyllä menestystä, ovat hyvää työtä tehneet! Mekin käytämme heidän palveluaan eikä ole kyllä moittimista.

Mutta kuitenkin, itse toivoisin että muitakin maksuvälittäjiä ilmaantuisi. Kilpailu on aina hyvästä, kyllähän tuon on nähnyt esim. Mt Goxista kuinka niitä varteenotettavia kilpailijoita vaan kannattaa olla.[/quote]

Maksunvälittäjiä on kyllä muitakin. Esim. coinbase. Jos otat coinbasen kautta bitcoineja, kulut ovat pyöreät nolla toisin kuin bitpaylla. Fiat-muunnoksessa on 1% kulu, valitettavasti se on vain jenkeissä. Lisäksi on BIPS: https://bips.me/