Bitminter

Eli siis latasin ton ja sain toimimaan. Niin miten saan ne bitcoinssit sitten mun tilille siirrettyä?

Olet varmaankin myös rekisteröinyt käyttäjä-tilin bitminter.com:iin ?

My account tabista löytyy auto cashout osoitekenttä, syötä siihen osoite johon maksut haluat. Maksut siirtyvät tällöin lompakkoosi automaattisesti kun louhitun lohkon (johon olet osallistunut) jälkeen on koko verkossa louhittu 120 lohkoa, eli noin kahdenkymmenen tunnin kuluttua.

Maksut on mahdollista saada myös nopeammiksi, asettamalla My account -> Donations and perks puolelta raksi ruutuun Prepay BTC Tässä tapauksessa lahjoitat 1% tienaamistasi coineista poolille, jolla se puolestaan kattaa kiinteitä kulujaan. Suosittelen prosentin lahjoittamista, moni pooli ottaa pakolla enemmän. Poolin ylläpitäjältä hajosi eilen kovalevy jolla poolin backup asuu joten coineille löytyy käyttöä.

ps. em syystä pooli menee noin viideksi minuutiksi alas tänään n. kello 18:00 suomen aikaa, kun kovalevy vaihdetaan.

Ookkei kiitos tiedosta:) Hei mulle näyttää kertyvän myös namecoinseja voiko niitä vaihtaa bitcoinseiksi? VAi mitä mää niillä voin tehdä?

Voi vaihtaa. Vircurex

Oon nyt rekisteröitymässä tonne vircurexiin. Mitä mahtaa tarkoittaa referral code? :o

Suosittelukoodia tarkoittaa. Eli jos mä vaikka antaisin sulle mun suosittelijakoodin ni heidän systeemissään näkyisi, että oot rekisteröityny mun kautta. Yleensä noissa referral ohjelmissa suosittelija tienaa vähän rahaa siitä, että tuo uusia jäseniä mukaan.

Sulla ei siis ole referral codea eli voit jättää sen kentän tyhjäksi.

okei kiitos tiedosta!

Ei näytä bitminter käynnistyvän eikä nettisivut aukeevan … Onkohan kauankin pimennossa?

Siellä on datacenterin pojat tyrineet jotain, ei tietoa. Homman piti olla simppeli kovalevy irti ja uusi tilalle.

Ookkei. Te konkarit ootte näissä parempia niin on myymässä/ mun noita namecoinseja tuola Vircurexissa niin mitä pistän hinnaksi. tai siis voiko tota nyt vaihdoksi kutsua siis btc:hen vaihan. Sori tää sekava teksti:D

Edit : JA tiiättekö mikä on minimi määrä myydä?

Yhden namecoinin hinta 0.00177 BTC ni pitäis mennä kaupaks. En tiedä onko minimimäärää.

Ei kauheen vakaalta vaikuta toi bitminter kun on taas kaatunut >:(

EDIT:nyt toimiii taas on kyllä ihme säätelyä. :frowning:

Kovalevyn vaihto osa 2, keskimäärin tuo pooli on alhaalla kerran kuukaudessa.

Nyt on louhinta-oppaaseen lisätty suppea, mutta luullakseni riittävä opastus cgminerin käyttöönotosta, sillä (kuten kaikilla muilla kuin bitminter-clientilla) voi mainata missä poolissa tahansa, sekä asettaa vara-pooleja jos ensimmäinen kaatuu tms.

Onkohan kaatunut vai mikä on kun käynnistän bitminterin niin ei näytä alkavan toi mainaus. Siis näyttää nopeudeksi 0.00 koko ajan.

Julmetun paha mennä veikkaamaan kun ei ole omalle kohdalle osunut, olethan varmasti painanut “engine-start” nappulaa ?

Juu kyllähän olen sitä painanut ja aikakin rupeaa pyörimään… Voiko johtua näyttiksen jostain toimimattomuudesta?

Mikä näyttis on kyseessä ?

Ajurit varmasti asennettuna?

Nvidialle cuda
Atille opencl

Joo ja jännäkun yhtäkkiä alotti tommosen… Toiminut jo varmaan viikon putkeen ilman tuommoisia ongelmia.