Olemme viimein avanneet verkkokauppamme BitElectronicsin. Myymme elektroniikkaa EU:n sisällä (tietty myös Suomeen), ilman postikuluja!
Myönnän, että meidän tuotevalikoima on vielä aika rajattu, mutta olemme päättäneet aloittaa pienellä varastolla ja katsoa miten homma edistyy. Hitaasti mutta varmasti suunnitelmissa on kyllä laajentaa valikoimaa Olemme varsinkin hyvin kiinnostuneita kuulemaan että mitä tuotteita haluaisitte nähdä kaupassamme. Ajattelimme ainakin että lisää PC-komponentteja ja -oheislaitteita, sekä tabletteja yms.
Avajaisten kunniaksi annamme Bittirahalle oman alennuskoodin, jolla saa -10% pois kaikista tilauksista. Käytä vain koodia BITTIRAHA-AVAJAISET kun teet tilauksen!
Tosiaan, kuulisimme mielellämme kaiken palautteen verkkokaupasta!
Veri guut. Toivoisin vielä, että verkkokauppa löytyisi myös kotimaisella kielellä. Se ja yrityksen y-tunnus jossain näkyvillä lisää luotettavuutta.
Melkein ehdottaisin iha normaaleja postimaksuja ja hieman halvempia tuotteita. Nyt on nimittäin aikas kovat hinnat. Ymmärrän kyllä, että siinä menee jonkin verran välistä ennen kuin raha saapuu teille.
[quote=“Technomage, post:2, topic:503”]Hienoa! Ilmeisesti toimitte Suomessa? Jos saan teiltä jonkin osoitteen, voin lisätä tämän verkkokaupan Bittirahan karttapalveluun.
Onnea ja menestystä :)[/quote]
Kiitti! Osoitteeksi voi laittaa: Herman Renlundinkatu 30, 67200 Kokkola
[quote=“Rider, post:3, topic:503”]Veri guut. Toivoisin vielä, että verkkokauppa löytyisi myös kotimaisella kielellä. Se ja yrityksen y-tunnus jossain näkyvillä lisää luotettavuutta.
Melkein ehdottaisin iha normaaleja postimaksuja ja hieman halvempia tuotteita. Nyt on nimittäin aikas kovat hinnat. Ymmärrän kyllä, että siinä menee jonkin verran välistä ennen kuin raha saapuu teille.
Hyvä idea kyllä![/quote]
Kiitti palautteesta! Kieliversiot ovat kyllä suunnitteilla ja työn alla, aika työlästä vain tosiaan kaikki tuotteiden kuvaukset jne käännättää. Mutta tulossa on!
Yksinkertaisuuden nimissä haluamme pysyä täysin postikuluttomana. Tuotteiden hintatason toivomme tasaantuvan, kun näemme miten kauppa käy jne.
Omalla toivomuslistallani on ainakin 2.5’’ kovalevyjä. Olen käyttänyt sellaisia useampaankin "pöytä"koneeseen, koska ovat vähävirtaisempia ja hiljaisempia, mutta eivät kuitenkaan maksa mitään SSD:n hintoja. Siinä mielessä uskon, että olisi kysyntää muidenkin puolesta.
Ulkoisissa kovalevyissä taas olisi mukava nähdä vaikkapa eSATA-liitäntää. Toisaalta 2.5-tuumainen ulkoinen olisi pelkällä usbillakin kätevä.
Tällekin ketjulle nostoa, olemme launchanneet sivuston uudelleen usealla eri parannuksella. Tuotteita on nyt useampi sata ja niitä voi hakea. Suurin asia josta olemme itse innoissamme on että pystymme nyt tarjoamaan maailmanlaajuisen toimituksen kaikille tuotteille.
Itse kiinnostus lopahti välittömästi koska hinnat ovat bitcoineissa. Itse vertaan yleiseen hintatasoon joka on euroissa tai dollareissa. Varmaan muille asiakkaille toi btc-hinnoittelu sopii