Bitcoinit silkkitiellä

Tietääkö kukaan miten saisin käytettyä tai kotiutettua ne mun bitcoinit tuolta silkkitieltä kun ne ei sieltä asiakaspalvelusta vastaa vaikka oon jo melee 2 viikkoo koittanu kysellä? :-*

Paljos sulla jäi sinne? Voin kyllä laittaa omista coineistani sulle vastaavan summan.

mulla jäi 0.17750278 BTC mutta kyllä se ottaa päähä ko vielä ensimmäistäkertaa laitoin sinne niitä… Jos viittit oikeesti nii ilmotteleppa :slight_smile:

Hirveen kallista kannabista silkkitiellä! Sehän sivusto ajettiin nurin viranomaisten toimesta. Kyllä kannabis pitäisi laillistaa! :frowning:

[quote=“Hannu, post:4, topic:2133”][quote author=Aleksi_T89 link=topic=2338.msg17965#msg17965 date=1404453663]
Tietääkö kukaan miten saisin käytettyä tai kotiutettua ne mun bitcoinit tuolta silkkitieltä kun ne ei sieltä asiakaspalvelusta vastaa vaikka oon jo melee 2 viikkoo koittanu kysellä? :-*
[/quote]

Hirveen kallista kannabista silkkitiellä! Sehän sivusto ajettiin nurin viranomaisten toimesta. Kyllä kannabis pitäisi laillistaa! :([/quote]
Silk Road ykkönen meni, se jenkkisivusto. Sittemmin on tullut uusia kuin sieniä sateella. Joutaisi tosiaan laillistaa, jo siksikin että sitten pitäisi näyttää henkkarit jos ostaa. Nyt sitä saa ilman mitään ikä- tai muuta rajaa ja tulee saamaan jatkossa yhä helpommin. Sota huumeita vastaan on sota jonka voi vain hävitä. Säännellyt markkinat rajoittaisivat kaikkein ikävimpiä lieveilmiöitä siinä missä täyskielto saa niitä aikaan.