Bitcoin on kasvamassa jo siihen pisteeseen, että kysymys siitä miten niitä voi tienata alkaa olla yhä olennaisempi. Löysin tänään sellaisen saitin kuin “Work for Bitcoin”, jossa työtä voi hakea tai tarjota, ja palkkio maksetaan bitcoineissa. Mielenkiintoinen palvelu.
Mitähän Suomesta löytyis? Muuta kuin HTML5-koodausta. Periaatteessa vois lähtee vaikka kaivamaan ojaa 0,25BTC/h
Mä voisin tarjota esim. sitä HTML5-koodausta tuntiliksalla
Itse asiassa muutkin koodausjutut sujuu 10 vuoden kokemuksella, jos pienimuotoisille JavaScript/web/tietokanta/C++/Java/ym. palveluille on jollakulla kysyntää.
Valitettavasti BitCoin-markkinoilla mulla ei taida olla oikein kilpailukykyä, kun haluaisin suurin piirtein suomalaisen markkinahinnan palveluistani (ja aion maksaa niistä verotkin). Mutta jos pätevä softakonsultti hintaan ~2 btc/h (+ALV) kiinnostaa, niin kyllä mä lähden.
Vaikka pelkästään sen takia että tuleepahan selvitettyä miten noi bitcoin-transaktiot kirjanpidossa menee.
[quote=“Technomage, post:2, topic:554”]Tämmönen löyty myös:
http://forbitcoin.com/[/quote]
En tiedä olenko oikeassa vai väärässä, mutta avast alko huutaa hetiku klikkasin ekaa linkkiä tolta sivulta, voi olla sattumaakin. Mutta olkaahan varovaisia. Tuntuu että kaikenmaailman hakkerit ovat ottaneet bitcoin mining ohjeet ja muut viruspesäkkeiksi… Oiskohan mahollista tyhjentää heikomman suojaustason omaava lompakko tollasen madon avulla… (?)
EDIT:
Ohjasi johonki virvex.com ja katkas yhteyden avastin puolesta… Eli oletettavasti forbitcoin.com on puhdas. : )
Jooh, meikäki vois ilmottautuu nk. ojankaivuuhommiin. Eli mikä tahansa bulkkityö kelpaa.
Lapionvarresta ei pääse kuin ylöspäin = Uraputki alkaa… Voin tulla vaihtomieheks