Bitcoinien palautus vai odotus?

Tarvitsen apua, omistan mycelium lompakon ja laitoin liian pienen sen säädön eli mun lähetyksessä lukee wait for at least oneconfirmation! Miner fee mulla on 27 sat/byte en tajunnu laittaa tarpeeks hyvää ja nyt siinä kestää. Kauankoha tossa voisi mennä että osto menisi loppuun asti tai voinko perua jotekin että saisin rahat takaisin? Paljonko menettäisin rahaa ja millo saisin ne takaisin? Mitä mun siis kannattaisi tehä jos haluan nopeesti ostaa tuotteen? Sori ehkävähä sekava teksti.;D Oon nyt yli 24h odottanut.

Varmista aluksi tunnisteen avulla lohkoketjusta, että transaktio on olemassa. Voit sitten mm. tämän palvelun kautta ilmaiseksi yrittää nopeuttaa siirtoa tai käyttää maksullistakin jos on oikein kiire.

Muussa tapauksessa coinit varmaan siirtyvät viiveellä tai palautuvat lompakkoosi (mahdotonta sanoa milloin). Voit sen jälkeen tehdä uuden siirron suuremmalla maksulla, jotta se löytää varmasti perille nopeammin.

Mites jatkossa mitkä säädöt mun pitää laittaa et saisin ostettua tuotteen melko heti ettei jäis toi sydeemi vaiheesee?

Tässä on mukavan graafinen esitys päivän hinnoista. https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h