Bitcoin uteliaisuus

Hei olen tutustunut Bitcoin:in vastaa muutama kk. sitten.
minun kysymys on se että ONKO täällä vielä yksi HYVÄ ihminen joka selittäisi askel kerrallaan miten aloittaa tienaa?
eli miten mä saan oman konen tuottamaan bitcoinit?
mitä pitäis tehdä?
minkalaista kone ?
mihiin sivustoon jäsenys?
mihiin mining pool ?
miten luoda työntekijöitä mining pool:lle?

olisin kiitollinen jos joku vastaisi

ReSPeCT ! ! !

Todennäköisesti kannattaa melkein unohtaa mainaus, jos tienata meinasit

luultavasti paremmin tienaat jos vaan ostat bitcoineja ja toivot, että arvo nousee.

Tossa on aika monta kysymystä ja vastaukset suurimpaan osaan on aika pitkiä, enkä ole itse oikea henkilö vastaamaan.

Tällä foorumillakin on monia ketjuja kyseisistä aiheista.

Jos välttämättä haluat mainata, niin todennäköisesti joku muu valuutta on järkevämpi siihen tarkoitukseen. Joka tapauksessa tietokoneella bitcoinin mainaus on ollut kannattamatonta jo useamman vuoden. Tarvitset ASIC piirin.

Valitettavasti en osaa oikein kattavammin vastata. Ehkä joku muu…

edit.
En halua olla partybooperi… tosiaan, siis tottakai bitcoin mainaus on kannattavaa, muuten sitä tuskin tehtäisiin, mutta luulisin, että tarkoitat kotona Suomessa tapahtuvaa yhdellä tai muutamalla laitteella tehtävää mainausta. Se on todennäköisesti kannattamatonta, ainakin riskeihin nähden (kalliit laitteet vanhenee.)

Pitäisi perustaa iso mainaamo jonnekin missä sähkö on halpaa ja mahdollisesti itsevalmistaa piirejä tai neuvotella hyvät sopimukset niistä. Tähän tarvittaisiin sitten melko reippaasti rahaa/sijoittajia… satoja tuhansia tai miljoonia.

ASIC tarviit tehoja aika paljon tyyliin 1,5 Petahashia/sekunnissa, jos meinaa saada tulosta aikaiseksi vaikeustaso on senverran korkea. Altcoins on aika hyvä louhintakohde, jos sulla on joku tehokas pelikone. Tyyliin joku uusi predator tai vastaava.