Bitcoin-törmäys keskiviikkoisin kello 17-17.15

Haluatko vaihtaa bitcoineja parhaalla kurssilla käteisellä? Yksi vaihtoehto on tulla keskiviikkoisin Silverclubille kello 17 aikoihin. Jos paikalle saapuu vastakkaissuuntaisesta kaupasta kiinnostuneita, voitte vaihtaa keskenänne sopimaan hintaan ilman mitään kuluja. Doesn’t get much better than that :slight_smile: Jos muita ei saavu tai sopuun ei pääse, aina voi tehdä kaupat minun kanssa. (Hopea.fi:llä on lista ihmisistä, jotka haluavat ostaa tai myydä, ja etsin sieltä vastapuolen.)

Pursimiehenkatu 15, Helsinki

Paikalla on asiakastietokone, jota voi käyttää operointiin sekä ilmainen WLAN.

Huomatkaa, tänään on keskiviikko, ja Bitcoin-törmäys on tunnin kuluttua!

Minulla on tiedossa ostajia bitcoineille kovasta kurssitasosta huolimatta (tai ehkä juuri siksi :wink: Mahdollisuus on maksaa käteisellä 18,85 €/BTC.

Hmm miten kurssi määrittyy? Eli tuun paikan päälle huutelemaan että myyn jollain kurssilla, jos mätsää niin mätsää, jos ei niin ei? Ja sitten tingataan kuin basaarilla ikään ;D

Hauska idea, pitää tulla joku kerta mestoille jos sattuu olemaan tarvetta ostaa/myydä.

Joo, kuka tahansa saa ostaa tai myydä, ja käyttää meidän koneita ja verkkoa jos tarvii, ja kahvitkin keitetään, eikä peritä satoshiakaan palkkiota (vielä, ennen kuin tapahtuma on vakiintunut…:wink:

Kuulostaa kyllä ihan hauskalta konseptilta. Tuontyyliselle tapahtumalle varmaan olisi kysyntää isommissa kaupungeissa ainakin, eli kansainvälisestikkin voisi toimia.

Jatkokehitysidea: simppeli nettipalvelu, johon voi etukäteen laittaa order book-tyylisesti tarjouksia anonyymisti, ennen tapahtumaa siis.

Hyvä idea Jeremias! Voit vihjaista siitä kansainvälisille käyttäjille, minä keskityn parantamaan Helsingin palveluja.

Varmaan ihan alussa tämäkin lista palvelee halukkaita kauppiaita. Myöhemmin - mitä softaa suosittelet käytettäväksi? Wikisivu ehkä? Onko vandalismista pelkoa jos keneltäkään ei vaadita tunnistautumista?

Älypuhelimille optimoitu sivusto olisi varmaan paras vaihtoehto.