elikkäs olisin kiinnostunut nuista bitcoin t-paidoista. jos joku tietää sivuja josta voi ostaa niitä, niin tähän treadiin voi niitä listailla
Eikö olis fiksua tehdä noita ite? Joku kimppatilaus kasaan ja paitapainattamoon juttelemaan.
[quote=“Rider, post:2, topic:247”]Eikö olis fiksua tehdä noita ite? Joku kimppatilaus kasaan ja paitapainattamoon juttelemaan.
http://www.iusecoins.com/[/quote]
niin no siinä on ideaa. (ehkä) ensimmäisenä suomessa alkaa nuita myymään 8)
tuo ei kyllä paha hinta ole tuolla sivulla, jos tuohon nyt tulee postitus samaan hintaan eli 1,66btc ?
Ilmanen postitus jenkkeihin. Muualle maksaa kyllä.
Eiköhän Bittirahan verkkokauppaan (joka julkastaan lähiaikoina??) tule t-paitoja. Olis tosiaan ideaa aloittaa itse myymään vaikka noita t-paitoja, mutta ei ole aikaa ainakaan mulla
Meillä on 100 Bitcoin T-paitaa myynnissä täällä assyillä. Niitä jää yli ja ne tulee postimyyntiin ens viikolla.
Laadukkaita paitoja ovat.
[quote=“Technomage, post:5, topic:247”]Meillä on 100 Bitcoin T-paitaa myynnissä täällä assyillä. Niitä jää yli ja ne tulee postimyyntiin ens viikolla.
Laadukkaita paitoja ovat.[/quote]
hienoa! pystytkö hintoja sanoa?
17,99€ + postikulut tulee näillä näkymin olemaan hinta. Meillä on verkkokaupan väsäys käynnissä tällä hetkellä, veikkaisin että ens viikolla saadaan se avattua!
Alkuunsa sinne tulee t-paitoja, Bitcoin Magazineja, Casascius coineja. Tarkoitus lisätä nopeasti mainaamiseen liittyvää oheissälää. Tuotteita tulee lisää sitä mukaa, kun saamme ideoita. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Verkkokaupassa voi maksaa bitcoineilla ja euroilla. Hinnoittelu tulee olemaan europohjainen.
Ostiko sieltä Assyiltä edes kukaan muu paitoja kuin minä? ???
Edit: Ehdotan Raspberry Pi:n jälleenmyyntiä.
Osti toki. Ylipäätään taisi kauppa käydä paremmin tapahtuman loppupuolella. Itsekin ostin noita Bitcoin T-paitoja 2 kappaletta, hyviä paitoja ovat. Ostin mustan ja valkoisen molemmat. Jatkuvasti olen pitänyt niitä.
Edit: Ehdotan Raspberry Pi:n jälleenmyyntiä.
Hyvä idea, joskin meillä on alkuvaiheessa ajatuksena olla myymättä mitään missä on säätöä takuuasioiden osalta. Saatetaan tosin sortua jossain vaiheessa.